Witam.
Mam spory dylemat odnosnie doboru optymalnego oswietlenia do roweru.
Używając do tej pory latarki Mactronic BPM170 Scream Superior Bike Pro 750 problemem był słaby kąt swiecenia przy maksymalnie skupionej wiązce. Barwa diody raczej zbyt zimna (nie mam pojęcia jaka tam jest barwa)
Obecnie wybrałem CONVOY S2 od http://www.swiatelka.pl/profile.php?mod ... ile&u=4005
Wersja z driverem programowalnym 3,04A Sterownik rozszerzony na Attiny25V.
Zabezpieczenie termiczne, stroboskop, dwukierunkowa zmiana trybów i pomiar napięcia na ogniwie.
(z XM-L2 na Sink PAD).
Barwa prawdopodobnie 3C
tylko co dalej? Miałem wziąć do tego jeszcze 2 S3 z kolimatorem 90o dla doswietlenia zakrętów, aczkolwiek nie wiem czy to ma sens i czy nie lepiej wziać 2x S3 z kolimatorem 30o
Obrazowo przedstawiłem to na tym obrazku
Legenda:
Czerwony S2 na SMO
Zielony 2x S3 kolimator owalny
Niebieski 2x S3 kolimator 30
Założenia kierując sie zdjeciami i logika:
Czerwony zasieg 50m
zielony zasieg 20m
niebieski zasieg 35m
Jakie kąty swiecenia i zasięg moge przyjąć przy odpowiednich opcjach?
Jak wygląda to inaczej, lub mam błedne założenia bardzo bym prosił o sprostowanie i jakies podpowiedzi. Jakby znalazł sie ktoś na śląsku lub w okolicach kto ma takie podobne latarki i moglbym zobaczyc jak to naprawde swieci byłoby to bardzo pomocne.
Może w ogóle jakaś inna opcja bedzie lepsza?
Pewnie styl jazdy jeszcze tu odegra role Szybki ciasny i gęsty las, góry z znaczącą ilościa DH
pozdrawiam
Zestaw latarek rowerowych - dobór parametrów
Zestaw latarek rowerowych - dobór parametrów
Ostatnio zmieniony czwartek 03 kwie 2014, 18:05 przez Murzyn, łącznie zmieniany 1 raz.
To jak najbardziej ma sens. Czytajac sporo tematów o swiatelkach na rower dobrnałem do tematu kolegi Kuras77
ma zbieżne myślenie do mojego
Narzekał tylko na odległość długiego swiatła i stad moj pomysł zeby brac bez kolimatora lub SMO (SMO odradził Darek70)
Potestuje najpierw ta 1 i wrzuce Wam realne porównanie do Mactronic z róznym zoomem.
2gi etap to myśle ze jednak bedzie 2x kolimator 30 lub 1x kolimator 30 + 1 kolimator owalny
3ci swiatełka boczne lub 2xkolimator owalny.
duzo tego i ciężko. Na kołach, osprzecie itd urywa sie gramy, a tu sobie dokłądam 0,5kg. Do ostrzejszej jazdy "cieżko" i "wysoko" jest złym rozwiązaniesz szczególnie ze juz sam rower jest dość wysoki (29")
i tu dochodze do poważniejszego dylematu czy nie zrobić ewnetrznego zasilania gdzieś sporo poniżej srodka cieżkości
Wlaśnie przez takie różne dylematy chciałbym znaleść kogoś ze Śląska, najlepiej Katowic, kto ma opanowany temat optyki i elektroniki, zeby wspolnym siłami pewnie zmotać coś ciekawego.
Ja mam opanowane projekty w cadzie i znajomych tokarzy, którzy działają na różnych lekkich stopach metali
pozdrawiam
ma zbieżne myślenie do mojego
Narzekał tylko na odległość długiego swiatła i stad moj pomysł zeby brac bez kolimatora lub SMO (SMO odradził Darek70)
Potestuje najpierw ta 1 i wrzuce Wam realne porównanie do Mactronic z róznym zoomem.
2gi etap to myśle ze jednak bedzie 2x kolimator 30 lub 1x kolimator 30 + 1 kolimator owalny
3ci swiatełka boczne lub 2xkolimator owalny.
duzo tego i ciężko. Na kołach, osprzecie itd urywa sie gramy, a tu sobie dokłądam 0,5kg. Do ostrzejszej jazdy "cieżko" i "wysoko" jest złym rozwiązaniesz szczególnie ze juz sam rower jest dość wysoki (29")
i tu dochodze do poważniejszego dylematu czy nie zrobić ewnetrznego zasilania gdzieś sporo poniżej srodka cieżkości
Wlaśnie przez takie różne dylematy chciałbym znaleść kogoś ze Śląska, najlepiej Katowic, kto ma opanowany temat optyki i elektroniki, zeby wspolnym siłami pewnie zmotać coś ciekawego.
Ja mam opanowane projekty w cadzie i znajomych tokarzy, którzy działają na różnych lekkich stopach metali
pozdrawiam
Tu była reklama