a ile dałeś?Nix2 pisze:Koniec końców kupiłem Philipsa ( Daylight 4) i co ciekawe, ma on wybite na szkle parametry 12V, 6W, a wszędzie w recenzjach jest ... 5W na lampę.
Zamontuję i dam znać jak działa
pzdr! Nix
Lampy DRL Philips DAYLIGHT 2X4LED vs. Narva
Teraz taka moda - oszczędzają na opakowaniach. Niedawno wymieniali mi dekoder satelitarny w ramach gwarancji i nowy był w szarym , tekturowym opakowaniu, z napisem "ekologiczne"Nix2 pisze:Z alllllledrogo 190zeta, jest to kit kompletny i oryginalny( tak wygląda), ale bez kolorowego pudełka z logo Philipsa i bez papierowej instrukcji.
pzdr Nix
Komplet Daylight4 Philipsa założony. Świeci to bardzo, bardzo dobrze. Wykonanie także bardzo dobre, są to solidne DRL.
Mam jednak inny problem, otóż zamontowałem ten komplet do Hyundaia Tuscona(2005r) który był sprowadzony z Danii i miał już automatyczne załączanie świateł mijania. Wyjąłem zatem bezpiecznik opisany jako DRL (15A) i automat auta został wyłączony-światła mijania włączam ręcznie, jednak po wyjęciu tego bezpiecznika jednocześnie zniknęło podświetlenie deski ...
I co w tej sytuacji zrobić?
pzdr Nix
Mam jednak inny problem, otóż zamontowałem ten komplet do Hyundaia Tuscona(2005r) który był sprowadzony z Danii i miał już automatyczne załączanie świateł mijania. Wyjąłem zatem bezpiecznik opisany jako DRL (15A) i automat auta został wyłączony-światła mijania włączam ręcznie, jednak po wyjęciu tego bezpiecznika jednocześnie zniknęło podświetlenie deski ...
I co w tej sytuacji zrobić?
pzdr Nix
A po co Ci podświetlenie deski w dzień?Nix2 pisze:Komplet Daylight4 Philipsa założony. Świeci to bardzo, bardzo dobrze. Wykonanie także bardzo dobre, są to solidne DRL.
Mam jednak inny problem, otóż zamontowałem ten komplet do Hyundaia Tuscona(2005r) który był sprowadzony z Danii i miał już automatyczne załączanie świateł mijania. Wyjąłem zatem bezpiecznik opisany jako DRL (15A) i automat auta został wyłączony-światła mijania włączam ręcznie, jednak po wyjęciu tego bezpiecznika jednocześnie zniknęło podświetlenie deski ...
I co w tej sytuacji zrobić?
pzdr Nix
Jak miałem problem, bo po wyjeciu bezpiecznika DRL światła mijania znikneły, ale postojowe już nie. Musiałem się zdrowo napocic aby je wyłaczyć (zmiany w instalacji elektrycznej)
Tutaj jet sporo info o wyłączaniu fabrycznych "dziennych"
http://www.lightsout.org/disable.html
[ Dodano: 30 Czerwiec 2013, 06:48 ]
A po co Ci podświetlenie deski w dzień?Nix2 pisze:Komplet Daylight4 Philipsa założony. Świeci to bardzo, bardzo dobrze. Wykonanie także bardzo dobre, są to solidne DRL.
Mam jednak inny problem, otóż zamontowałem ten komplet do Hyundaia Tuscona(2005r) który był sprowadzony z Danii i miał już automatyczne załączanie świateł mijania. Wyjąłem zatem bezpiecznik opisany jako DRL (15A) i automat auta został wyłączony-światła mijania włączam ręcznie, jednak po wyjęciu tego bezpiecznika jednocześnie zniknęło podświetlenie deski ...
I co w tej sytuacji zrobić?
pzdr Nix
Ja miałem problem, bo po wyjeciu bezpiecznika DRL światła mijania znikneły, ale postojowe już nie. Musiałem się zdrowo napocic aby je wyłaczyć (zmiany w instalacji elektrycznej)
Tutaj jet sporo info o wyłączaniu fabrycznych "dziennych"
http://www.lightsout.org/disable.html
Ależ w ogóle nie działa podświetlenie, bo jest to na jednym wspólnym bezpieczniku- właśnie tym DRL...
Muszę go zatem włożyć, ale co dalej? Gdybym wiedział jak wygląda sam automat świateł w Tucsonie, mógłbym go odłączyć...
A w jakim aucie to przerabiałeś? W Hyundaiu Tucson moduł DRL (podobno) znajduje się wewnątrz Body Control Module, ale jak wygląda ten moduł i gdzie się znajduje, nie wiem. Pod kierownicą jest duży (tj. o wymiarach 15x15x8cm) moduł z kilkoma złączami, może to jest to?
pzdr Nix
Muszę go zatem włożyć, ale co dalej? Gdybym wiedział jak wygląda sam automat świateł w Tucsonie, mógłbym go odłączyć...
A w jakim aucie to przerabiałeś? W Hyundaiu Tucson moduł DRL (podobno) znajduje się wewnątrz Body Control Module, ale jak wygląda ten moduł i gdzie się znajduje, nie wiem. Pod kierownicą jest duży (tj. o wymiarach 15x15x8cm) moduł z kilkoma złączami, może to jest to?
pzdr Nix
Tak się składa, że kilka dni temu interesowałem się akurat tym tematem- zakupem tego właśnie modelu. Czytałem krótką recenzję modelu ELM327 z Blutoothem na łamach "Elektroniki dla wszystkich", była bardzo, bardzo zachęcająca, polecali np. program "torque pro"...
Zajrzałem też na forum elektrody i ... aż włos się jeży jak się poczyta opinie na temat ELM327 , jednym słowem- dno , kit, spalić/wyrzucić/podeptać i nie wspominać.
Oczywiście wiem że to specyficzne forum, ale przecież także są tam fachowcy...
To jak jest z tym ELM327 , jest coś warty czy nie ?
pzdr Nix
Zajrzałem też na forum elektrody i ... aż włos się jeży jak się poczyta opinie na temat ELM327 , jednym słowem- dno , kit, spalić/wyrzucić/podeptać i nie wspominać.
Oczywiście wiem że to specyficzne forum, ale przecież także są tam fachowcy...
To jak jest z tym ELM327 , jest coś warty czy nie ?
pzdr Nix
Miałem okazję bawić się elm-em na USB w swoim VW bardziej ograniczał go program chyba. kolega miał go do forda nic złego na jego temat nie mówił w BWM E60 sobie już nie radzi tu lepiej wypadł zwykły KKL którym wykasowaliśmy błędy na poduszkach, ale z nissanem sobie poradził zdiagnozowaliśmy pompe od CR. Elektroda to tak troche jak fora od foto coś co jest dla amatora i kosztuje 100zł jest złe i nie dotykać bo przecież to za 5000 jest lepsze ładniejsze i w ogóle.
A najważniejszym punktem projektów są poukładane kable i dyskusja na temat wpływu cynowania ścieżek na przepływ pradu.
A wracając do tematu ELM327 do domowych zastosowań jest ok ale ja bym brał wersje na USB bo łatwiej o program i wydaje mi się bardziej stabilny. Bałbym się zmieniać coś w rejestrach interfejsem nie podłączonym fizycznie z komputerem.
A wracając do tematu ELM327 do domowych zastosowań jest ok ale ja bym brał wersje na USB bo łatwiej o program i wydaje mi się bardziej stabilny. Bałbym się zmieniać coś w rejestrach interfejsem nie podłączonym fizycznie z komputerem.
też zauważyłemskaktus pisze:Obecnie na elektrodę za bardzo nie zwracaj uwagi - z forum zrobiła się elitarna jednostka odstrzeliwująca wszystko co się nie podoba moderatorowi bo tak - obecnie w krótkim czasie zdobyłem na rzeczonym forum 4 ostrzeżenia za to, że skrytykowałem / wyraziłem swoją opinię
Nie wiem czy ELM327 da sie wyłączyć DRL; niektóre rzeczy jak np. bład airbag można skasować tylko dedykowanym kompem serwisowym
[ Dodano: 30 Czerwiec 2013, 17:15 ]
Kia Rio II. Jak jesteś ciekawy to podaj maila to Ci wyślę manual, bo sobie napisałem jako dokumentację powykonawcząNix2 pisze:Ależ w ogóle nie działa podświetlenie, bo jest to na jednym wspólnym bezpieczniku- właśnie tym DRL...
Muszę go zatem włożyć, ale co dalej? Gdybym wiedział jak wygląda sam automat świateł w Tucsonie, mógłbym go odłączyć...
A w jakim aucie to przerabiałeś? W Hyundaiu Tucson moduł DRL (podobno) znajduje się wewnątrz Body Control Module, ale jak wygląda ten moduł i gdzie się znajduje, nie wiem. Pod kierownicą jest duży (tj. o wymiarach 15x15x8cm) moduł z kilkoma złączami, może to jest to?
pzdr Nix