Hej,
Oczywiście oświetlenie już dawno zostało zrobione.
Wygląda to tak:
Lampka w przedniej części:
Lampka większa
- fabrycznie: żarówka rurkowa 10W
- obecnie: neutralny, wąskokątny Oslon z sampli + driver z 1. linku
Lampka mniejsza, tzw. mapnik, dla pasażera
- fabrycznie: żarówka W5W
- obecnie: 6 diodek SMD, barwa biała ciepła + opornik(i)
Lampka w części środkowej:
- fabrycznie: żarówka rurkowa 10W
- obecnie: neutralny, szerokokątny Oslon + driver z 1. linku
Lampka w tylnej części:
- fabrycznie: żarówka rurkowa 10W
- obecnie: 8 diodek SMD, barwa biała ciepła + opornik(i)
Lampka podświetlająca próg:
- fabrycznie: żarówka W5W
- obecnie: 3 diodki SMD, barwa biała ciepła + opornik
Za jakość zdjęć przepraszam, ale robiłem je przed chwilką, telefonem, doświetlając sobie latarką w drugiej ręce

Jak znajdę czas to poprawię. Być może zrobię też sesję świecącą.
Generalnie po otwarciu drzwi zapalają mi się: lampka przednia (główna), tył i podświetlenie progu.
Oslony świecą odpowiednio jasno, jednak mogłyby być ciut cieplejsze.
Ilości diodek SMD dobierana eksperymentalnie i moim zdaniem jest wystarczająca.
No, może poza mapnikiem dla pasażera, gdzie przydałby się jeszcze jeden pasek z trzema sztukami, jednak założenie było takie, aby nic nie wiercić, nie dziurawić i w razie potrzeby łatwo przywrócić do stanu fabrycznego. A 9 diodek zalutowanych do gniazda żarówki W5W nie przeszłoby przez otwór w lampce.
Driver numer jeden, czyli:
http://www.dealextreme.com/p/mr16-1-3w- ... nput-13557
wybrałem ze względu na mniejszy (wystarczający) prąd i ogólnie sprawuje się bezproblemowo, pomimo intensywnego użytkowania wszystkich lampek.