Tuning oświetlenia roboczego samochodowego

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
Awatar użytkownika
Umberto
Posty: 187
Rejestracja: czwartek 20 gru 2007, 22:55
Lokalizacja: Środkowopomorskie
Kontakt:

Tuning oświetlenia roboczego samochodowego

Post autor: Umberto »

Witam,
Da radę coś z tego jeszcze wycisnąć?
http://www.dx.com/p/40-120w-12000lm-600 ... EqyxhZ9aM8
Światła jest dużo, ale przed montażem chciałbym ew. coś jeszcze z tym zrobić.
Ktoś rozbierał takie ustrojstwo? Jest poklejone na bokach.
ja też mam swoją lampke:)
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Hej, a widziałeś ten temat?
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13252

Jeśli ten zestaw z DX nie będzie miał kontroli temperatury to może być kiepsko, parametry też raczej trochę zawyżone, połowa z tego, czyli 60W rozgrzeje ten radiator bardzo mocno na postoju.
Awatar użytkownika
Umberto
Posty: 187
Rejestracja: czwartek 20 gru 2007, 22:55
Lokalizacja: Środkowopomorskie
Kontakt:

Post autor: Umberto »

Temat widziałem i co?
Ja nie mam jakiegoś auta mocno terenowego- w błocie się nie taplam, więc na postoju nie będę raczej tego używał.
Obudowa jest solidna i trochę tego "mięsa" w niej jest, więc może nie będzie tak źle.
Będzie chwila, to pożyczę od kolegi kamerę termowizyjną i sprawdzę jak to się grzeje, ale póki co chciałbym jeszcze coś z niej wycisnąć.
Mam jeszcze dwie szt po 4 ledy, światła będzie dużo, ale może być więcej :mrgreen:

[ Dodano: 3 Listopad 2014, 22:54 ]
Po godzinnym naświetlaniu panela w temp. ok. 14st- temperatura obudowy wzrosła od 13 do 43 stopni. Zastanawiam się czy to dobry wynik. Boczne panele jeszcze mniej się nagrzały. Niestety nie dało się ustalić temp. piguły, bo po strzelaniu na diodę od strony optyki, były jakieś odbicia od plastikowych kloszy
Obrazek
ja też mam swoją lampke:)
ODPOWIEDZ