solarstrom z długimi i krótkimi światłami
solarstrom z długimi i krótkimi światłami
Witam
Dziś natrafiłem na takie oto cudo starrylight-bx02 i mam wielką ochotę sobie to kupić (jest na allegrogo), chyba że ktoś już ma i zdoła mnie od tego odwieść albo jeszcze bardziej na nią nakręcić. Jak by co to w poniedziałek kupuję i dam znać co i jak.
Podoba mi się sterowanie długie/krótkie no i zasilanie z jednego paka. Do tej pory musiałem targać na kierownicy 2 latarki, a tu wsio w jednym.
Pozdrawiam
Dziś natrafiłem na takie oto cudo starrylight-bx02 i mam wielką ochotę sobie to kupić (jest na allegrogo), chyba że ktoś już ma i zdoła mnie od tego odwieść albo jeszcze bardziej na nią nakręcić. Jak by co to w poniedziałek kupuję i dam znać co i jak.
Podoba mi się sterowanie długie/krótkie no i zasilanie z jednego paka. Do tej pory musiałem targać na kierownicy 2 latarki, a tu wsio w jednym.
Pozdrawiam
Tylko wiedz, że to pseudo "krótkie" światło i tak będzie strasznie oślepiać jadących znad przeciwka, bo odcięcia to dalej nie ma w tym reflektorze i z przodu z wysoka widać emiter, co zazwyczaj strasznie razi, po oczach.
Ostatnio zmieniony niedziela 19 paź 2014, 08:28 przez marmez, łącznie zmieniany 1 raz.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Co do oślepiania to będzie stosowny daszek odcinający z kawałka pvc i foli aluminiowej, tak jak mam na obecnych 2 latarkach - sprawdza się to rewelacyjnie, ani przechodnie ani kierowcy nie są oślepiani.
Bardziej natomiast zależy mi na tym by były jednocześnie 2 wiązki światła z jednej latarki, które będą padały bliżej i dalej roweru, jedna latarka to mniej miejsca na kierownicy i jeden pak do ładowania, idealnie pewnie nie będzie, ale jakiś kompromis trza przyjąć.
A co do lampki z wallbuys, to nie widzę tam pilota do zdalnego sterowania w zestawie, inne tryby pracy, ogniwa pewnie też będą miały połowę pojemności jak w tej którą już posiadam - 2200mAh z dwóch równoległych ogniw, no i marka całkiem inna. Jest zdecydowanie taniej, ale kupując na allegro mam 10dni na zwrot jak by nie podpasiła.
pozdrawiam
Jarek
Bardziej natomiast zależy mi na tym by były jednocześnie 2 wiązki światła z jednej latarki, które będą padały bliżej i dalej roweru, jedna latarka to mniej miejsca na kierownicy i jeden pak do ładowania, idealnie pewnie nie będzie, ale jakiś kompromis trza przyjąć.
A co do lampki z wallbuys, to nie widzę tam pilota do zdalnego sterowania w zestawie, inne tryby pracy, ogniwa pewnie też będą miały połowę pojemności jak w tej którą już posiadam - 2200mAh z dwóch równoległych ogniw, no i marka całkiem inna. Jest zdecydowanie taniej, ale kupując na allegro mam 10dni na zwrot jak by nie podpasiła.
pozdrawiam
Jarek
Mam prośbę do osób które na oczy nie widziały Starry Light Bx02 aby nie wypisywały tzw nieprawdy tym bardziej, że z pewnością żadnego beamshota nie widziały bo nigdzie nie ma.
Ja mam dwie sztuki BX02 - i potwierdzam rozwiązanie "krótkie" i "długie" działa wyśmienicie , rozwiązanie wg mojej oceny zapożyczone z lamp samochodowych i tak jak w samochodach zawsze minimalnie podczas mijania świeci lekka poświata na pewną wysokość, jednak 99,9% mocy światła pada wprost na drogę - BX02 NIE OŚLEPIA jak piszą inni.
Dla mnie najlepsza lampa rowerowa jaką do tej pory miałem powody: super jakość, krótkie-długie i ZDALNE STEROWANIE
Dziękuję i pozdrawiam
Ja mam dwie sztuki BX02 - i potwierdzam rozwiązanie "krótkie" i "długie" działa wyśmienicie , rozwiązanie wg mojej oceny zapożyczone z lamp samochodowych i tak jak w samochodach zawsze minimalnie podczas mijania świeci lekka poświata na pewną wysokość, jednak 99,9% mocy światła pada wprost na drogę - BX02 NIE OŚLEPIA jak piszą inni.
Dla mnie najlepsza lampa rowerowa jaką do tej pory miałem powody: super jakość, krótkie-długie i ZDALNE STEROWANIE
Dziękuję i pozdrawiam
Chętnie zobaczymy fotki jak świeci ta lampka w realu.
[ Dodano: 21 Październik 2014, 23:19 ]
Tak jak skaktus, nie sądzę żeby rozkład światła był inny jak pozostałych lampkach opartych na reflektorach, tu po postu jest wysoko albo wyżej.
[ Dodano: 21 Październik 2014, 23:19 ]
Tak jak skaktus, nie sądzę żeby rozkład światła był inny jak pozostałych lampkach opartych na reflektorach, tu po postu jest wysoko albo wyżej.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
yarex, miło, że piszesz. Ja mam tylko pytanie, czy ktoś (kierowca) zna przeciwka widzi bezpośrednio świecącą diodę (czy jest w zasięgu spilu) i jaki wtedy jest zasięg lampki (tzn. czy jest ustawiona normalnie, a nie jakoś super nisko pod koła).
Bardzo bym chciał, aby faktycznie nie oślepiała, to bym wiedział, na jaki zakup się czaić
Pozdrawiam.
Bardzo bym chciał, aby faktycznie nie oślepiała, to bym wiedział, na jaki zakup się czaić
Pozdrawiam.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Wykonać poprawnie beamshota trzeba potrafić, myślę że powinien to zrobić ktoś kto ma doświadczenie a wrzucanie na forma "czegokolwiek" uważam za mniej zdrowe niż brak zdjęć.
Jeszcze jedna moja uwaga co do BX02 porównując ją do SolarStorm X3 którą też posiadam.
W trybie LOW i MIDDLE - pali tylko górna dioda w trybie HIGH palą dwie diody a w trybie WARNING na przemian - w odniesieniu do X3 zawsze palą trzy diody niezależnie od trybu.
Dlatego w trybie LOW i MIDDLE nie oślepia, górny reflektor tworzy "łuk" skierowany w dół , nie mówię tutaj o całkowitym odcięciu światła w górę i na całe szczęście ponieważ jazda przy całkowitym odcięciu jest po prosu NIEBEZPIECZNA jest się mało widocznym. Trzeba nie oślepiać ale trzeba być WIDOCZNYM !
Teraz planuję zakup następnej lampy z solarstorma XT40 ale to konkretnie pod MTB tutaj nie interesuje mnie czy oślepia czy nie - ma być JASNO
http://www.solarstorm.pl/produkty/produ ... storm-xt40
Jeszcze jedna moja uwaga co do BX02 porównując ją do SolarStorm X3 którą też posiadam.
W trybie LOW i MIDDLE - pali tylko górna dioda w trybie HIGH palą dwie diody a w trybie WARNING na przemian - w odniesieniu do X3 zawsze palą trzy diody niezależnie od trybu.
Dlatego w trybie LOW i MIDDLE nie oślepia, górny reflektor tworzy "łuk" skierowany w dół , nie mówię tutaj o całkowitym odcięciu światła w górę i na całe szczęście ponieważ jazda przy całkowitym odcięciu jest po prosu NIEBEZPIECZNA jest się mało widocznym. Trzeba nie oślepiać ale trzeba być WIDOCZNYM !
Teraz planuję zakup następnej lampy z solarstorma XT40 ale to konkretnie pod MTB tutaj nie interesuje mnie czy oślepia czy nie - ma być JASNO
http://www.solarstorm.pl/produkty/produ ... storm-xt40
Co to znaczy "pali górna dioda", "palą dwie diody" ?Bono2 pisze:Wykonać poprawnie beamshota trzeba potrafić, myślę że powinien to zrobić ktoś kto ma doświadczenie a wrzucanie na forma "czegokolwiek" uważam za mniej zdrowe niż brak zdjęć.
Jeszcze jedna moja uwaga co do BX02 porównując ją do SolarStorm X3 którą też posiadam.
W trybie LOW i MIDDLE - pali tylko górna dioda w trybie HIGH palą dwie diody a w trybie WARNING na przemian - w odniesieniu do X3 zawsze palą trzy diody niezależnie od trybu.
Dlatego w trybie LOW i MIDDLE nie oślepia, górny reflektor tworzy "łuk" skierowany w dół , nie mówię tutaj o całkowitym odcięciu światła w górę i na całe szczęście ponieważ jazda przy całkowitym odcięciu jest po prosu NIEBEZPIECZNA jest się mało widocznym. Trzeba nie oślepiać ale trzeba być WIDOCZNYM !
Teraz planuję zakup następnej lampy z solarstorma XT40 ale to konkretnie pod MTB tutaj nie interesuje mnie czy oślepia czy nie - ma być JASNO
http://www.solarstorm.pl/produkty/produ ... storm-xt40
Tutaj dokładnie pokazano jak świeci to cudo:
Widać wyraźnie że to coś nie ma żadnego odcięcia i będzie oślepiać i to nieźle. Pisanie że coś musi świecić powyżej odcięcie jest nieprawdą. Obecne auta na xenonie czy na ledach mają pełne odcięcie i są widoczne. Już samo pisanie że trzeba potrafić robić beamy to wykręcanie się. Wystarczy ustawić lampę na rowerze, włączyć i zrobić fotkę, choćby telefonem.
Jak dla mnie lampa niewarta uwagi, jedna z wielu. Lepiej już zainwestować w znane produkty jak choćby X2, wykonać do niej mod z pigułami, założyć daszek i mamy dobre odcięcie, zasięg itd.
ILPT
Witam wszystkich na tym forum i chciałbym przeprosić, że nie zrobiłem tego na początku.
[ Dodano: 22 Październik 2014, 13:24 ]
skaktus,
Nadal piszesz nieprawdę ale teraz już na temat lamp samochodowych widzę, że to nie twoja mocna strona. Jeśli ja przyznaję się, że nie potrafię zrobić beamshota to piszę prawdę a telefonem to sobie można zrobić sweet focie. Aby wykonać realnego beamshota trzeba najlepiej użyć lustrzanki, statywu, znać ISO, ogniskową i czas naświetlania tylko wtedy uzyskamy dobrego beamshota na podstawie które można wyciągać wnioski.
Fota poniżej obrazuje jak działa światło w samochodzie.
Jeśli chodzi o zdjęcie / grafika z BX02 to uważam w rzeczywistości wygląda to inaczej ktoś tu mocno przesadził z tymi kątami świecenia.
Bono2 pisze:Mam prośbę do osób które na oczy nie widziały Starry Light Bx02 aby nie wypisywały tzw nieprawdy tym bardziej, że z pewnością żadnego beamshota nie widziały bo nigdzie nie ma.
Ja mam dwie sztuki BX02 - i potwierdzam rozwiązanie "krótkie" i "długie" działa wyśmienicie , rozwiązanie wg mojej oceny zapożyczone z lamp samochodowych i tak jak w samochodach zawsze minimalnie podczas mijania świeci lekka poświata na pewną wysokość, jednak 99,9% mocy światła pada wprost na drogę - BX02 NIE OŚLEPIA jak piszą inni.
Dla mnie najlepsza lampa rowerowa jaką do tej pory miałem powody: super jakość, krótkie-długie i ZDALNE STEROWANIE
Dziękuję i pozdrawiam
[ Dodano: 22 Październik 2014, 13:24 ]
skaktus,
Nadal piszesz nieprawdę ale teraz już na temat lamp samochodowych widzę, że to nie twoja mocna strona. Jeśli ja przyznaję się, że nie potrafię zrobić beamshota to piszę prawdę a telefonem to sobie można zrobić sweet focie. Aby wykonać realnego beamshota trzeba najlepiej użyć lustrzanki, statywu, znać ISO, ogniskową i czas naświetlania tylko wtedy uzyskamy dobrego beamshota na podstawie które można wyciągać wnioski.
Fota poniżej obrazuje jak działa światło w samochodzie.
Jeśli chodzi o zdjęcie / grafika z BX02 to uważam w rzeczywistości wygląda to inaczej ktoś tu mocno przesadził z tymi kątami świecenia.
marmez daszki zrobiłem dość długie w dodatku opinają one od góry polowe okrągłego reflektora po jego obwodzie, na daszku przyklejona taśma dwustronną folia aluminiowa (taka do pieczenia) - fajnie odbija światło w dół i nie przepuszcza nic do góry. Taka konstrukcja sprawia, że jadąc z przeciwka nic nam nie świeci po oczach - nie wziąłem jednak pod uwagę, że może w ogóle nie być widać światła z mojego leflektora - będę musiał jednak nożyczkami wprowadzić poprawki.
Przy okazji pytanie do Bono2 jeśli mogę - piszesz, że posiadasz X3 jak i BX02, którą lampkę jako jedyną polecił byś do bajka? Szukam czegoś na szybkie zjazdy asfaltem z górki, ok. 40-50km/h - więc powinno świecić dobrze zarówno pod koło jak i 50-80m dalej co by był czas na reakcję, ewentualne braki odcięcia załatwię daszkiem.
Powiem, że mam teraz sporą zagrychę bo nie wiem co brać X2, X3 czy BX2.
Przy okazji pytanie do Bono2 jeśli mogę - piszesz, że posiadasz X3 jak i BX02, którą lampkę jako jedyną polecił byś do bajka? Szukam czegoś na szybkie zjazdy asfaltem z górki, ok. 40-50km/h - więc powinno świecić dobrze zarówno pod koło jak i 50-80m dalej co by był czas na reakcję, ewentualne braki odcięcia załatwię daszkiem.
Powiem, że mam teraz sporą zagrychę bo nie wiem co brać X2, X3 czy BX2.
Do beamów nie trzeba lustrzanki. Wystarczy telefon - nie robisz przecież pomiarów. Komórką pokażesz co i jak, jeśli natomiast chcesz nieco lepiej zobrazować co i jak, można zrobić fotkę za pomocą prostego kompakta z manualem lub choćby wejść w tryb zdjęć nocnych. W takich warunkach zrobisz dobrą fotkę każdym urządzeniem.
A ta fotka którą pokazałeś to akurat nie trafiłeś - kwadraty które widać są do doświetlania znaków jak zresztą napisano, nie do widoczności. System stosowany w Toyocie.
Tutaj typowe odcięcie dla reflektorów w aucie:
Kolego, po prostu mijasz się z prawdą, tyle
A ta fotka którą pokazałeś to akurat nie trafiłeś - kwadraty które widać są do doświetlania znaków jak zresztą napisano, nie do widoczności. System stosowany w Toyocie.
Tutaj typowe odcięcie dla reflektorów w aucie:
Kolego, po prostu mijasz się z prawdą, tyle
ILPT