Problem w tym, że wszystkie chińskie palniki 4200K to walą niebieskim.
Tylko oryginalne żarniki 4200K, mają prawidłową "dzienną" barwę światła.
No ale jak ma być tanio, to innej opcji nie ma.
Ja bym na xenon przerobił wyłącznie 2 środkowe reflektory.
Z ilością reflektorów xenon przesadzić nie można, bo paradoksalnie zaczynasz widzieć mniej.
Tak duża ilość odbitego od otoczenia światła zaczyna razić.
Zwłaszcza przeszkadza to podczas szybkiego pokonywania trasy rajdu, gdzie wszystko zmienia się bardzo dynamicznie.
Poniżej masz zdjęcia hondy accord, standardowo wyposażonej w ksenonowe reflektory mijania.
W miejsce świateł drogowych włożono palniki hid, oraz dołożono 3 reflektory dalekosiężne.
Światła mijania:

Światła mijania + Drogowe HID + 3 reflektory dodatkowe
Tak to wygląda na samochodzie:
Kolejny przykład:
To są przykłady z północy Norwegii, gdzie większość aut ma dokładane reflektory.
Nie wydaje mi się, byś do rajdów potrzebował takiej mocy, wręcz przeciwnie, może być gorzej.
Polecam zacząć od jednego taniego zestawu HID H4 i usunąć z żarnika przesłonę, by świecił całym reflektorem (jak drogowy, a nie mijania)