Swiatła HID trochę inaczej
: czwartek 25 paź 2012, 07:29
Witam wszystkich!
Zamierzam zainstalować zestaw HID w swoim aucie i mam kilka pytań odnośnie montażu i wyboru zestawu.
Zaczynając od początku muszę nadmienić, że moje auto nie jest wyposażone w przekaźniki świateł, więc z tego co wyczytałem muszę dołożyć na każdą stronę (prawy i lewy reflektor) przekaźniki podłaczone bezpośrednio z akumulatorem. Z tego co wiem robi się to po to aby uniknąc zakłóceń na linii. Po prawdzie na zwykłych świeczkach mam taki efekt że jak zaczynam zamykać okna to światła na ułamek sekundy przygasają. Chodzi o potwierdzenie, czy mój tok rozumowania jest poprawny.
Wybór zestawu. To jest problem chyba największy, a to dlatego że nie mieszkam w Polsce ale w Japonii. Pomijając kwestie, że w JP można zakładać światła ksenonowe do każdego auta (zgodnie z prawe maksymalnie 6000K) to na przeglądzie nie ma problemów.
Tak czy siak mam problem. Jest wybór między 35w a 55w. Różne czytałem opinie. Jedni piszą że 55W daje więcej światła a znowu inni że światła jest tyle samo ale chodzi o instalację diagnostyczną spalonych żarówek. Ile ludzi tyle opinii i już nie wiem co jest prawdą. Osobiście skłaniam się za 35W bo światła i tak będzie więcej (mam taki zestaw zainstalowany w Polskim aucie i ustawiony w serwisie i działa doskonale). Tak więc proszę o radę.
Kolejna sprawa to brak rozezeznania co do przetwornic. Jaka jest różnica miedzy przetwornicą cyfrową a analogową? Przeszukalem w JP naprawdę wiele stron, nawet PIAA i nigdzie nie piszą że przetwornica jest np cyfrowa a po tak znanej firmie bym się tego spodziewał. Tak więc chyba mogę przypuścić że wszystkie przetwornice zestawów powyżej 400 zł są cyfrowe.
I na sam konice jak wam się podoba taki zestaw?
japońskie hidy
Zamierzam zainstalować zestaw HID w swoim aucie i mam kilka pytań odnośnie montażu i wyboru zestawu.
Zaczynając od początku muszę nadmienić, że moje auto nie jest wyposażone w przekaźniki świateł, więc z tego co wyczytałem muszę dołożyć na każdą stronę (prawy i lewy reflektor) przekaźniki podłaczone bezpośrednio z akumulatorem. Z tego co wiem robi się to po to aby uniknąc zakłóceń na linii. Po prawdzie na zwykłych świeczkach mam taki efekt że jak zaczynam zamykać okna to światła na ułamek sekundy przygasają. Chodzi o potwierdzenie, czy mój tok rozumowania jest poprawny.
Wybór zestawu. To jest problem chyba największy, a to dlatego że nie mieszkam w Polsce ale w Japonii. Pomijając kwestie, że w JP można zakładać światła ksenonowe do każdego auta (zgodnie z prawe maksymalnie 6000K) to na przeglądzie nie ma problemów.
Tak czy siak mam problem. Jest wybór między 35w a 55w. Różne czytałem opinie. Jedni piszą że 55W daje więcej światła a znowu inni że światła jest tyle samo ale chodzi o instalację diagnostyczną spalonych żarówek. Ile ludzi tyle opinii i już nie wiem co jest prawdą. Osobiście skłaniam się za 35W bo światła i tak będzie więcej (mam taki zestaw zainstalowany w Polskim aucie i ustawiony w serwisie i działa doskonale). Tak więc proszę o radę.
Kolejna sprawa to brak rozezeznania co do przetwornic. Jaka jest różnica miedzy przetwornicą cyfrową a analogową? Przeszukalem w JP naprawdę wiele stron, nawet PIAA i nigdzie nie piszą że przetwornica jest np cyfrowa a po tak znanej firmie bym się tego spodziewał. Tak więc chyba mogę przypuścić że wszystkie przetwornice zestawów powyżej 400 zł są cyfrowe.
I na sam konice jak wam się podoba taki zestaw?
japońskie hidy