Strona 1 z 1

Swiatła HID trochę inaczej

: czwartek 25 paź 2012, 07:29
autor: Lord_Nikkon
Witam wszystkich!

Zamierzam zainstalować zestaw HID w swoim aucie i mam kilka pytań odnośnie montażu i wyboru zestawu.

Zaczynając od początku muszę nadmienić, że moje auto nie jest wyposażone w przekaźniki świateł, więc z tego co wyczytałem muszę dołożyć na każdą stronę (prawy i lewy reflektor) przekaźniki podłaczone bezpośrednio z akumulatorem. Z tego co wiem robi się to po to aby uniknąc zakłóceń na linii. Po prawdzie na zwykłych świeczkach mam taki efekt że jak zaczynam zamykać okna to światła na ułamek sekundy przygasają. Chodzi o potwierdzenie, czy mój tok rozumowania jest poprawny.

Wybór zestawu. To jest problem chyba największy, a to dlatego że nie mieszkam w Polsce ale w Japonii. Pomijając kwestie, że w JP można zakładać światła ksenonowe do każdego auta (zgodnie z prawe maksymalnie 6000K) to na przeglądzie nie ma problemów.

Tak czy siak mam problem. Jest wybór między 35w a 55w. Różne czytałem opinie. Jedni piszą że 55W daje więcej światła a znowu inni że światła jest tyle samo ale chodzi o instalację diagnostyczną spalonych żarówek. Ile ludzi tyle opinii i już nie wiem co jest prawdą. Osobiście skłaniam się za 35W bo światła i tak będzie więcej (mam taki zestaw zainstalowany w Polskim aucie i ustawiony w serwisie i działa doskonale). Tak więc proszę o radę.

Kolejna sprawa to brak rozezeznania co do przetwornic. Jaka jest różnica miedzy przetwornicą cyfrową a analogową? Przeszukalem w JP naprawdę wiele stron, nawet PIAA i nigdzie nie piszą że przetwornica jest np cyfrowa a po tak znanej firmie bym się tego spodziewał. Tak więc chyba mogę przypuścić że wszystkie przetwornice zestawów powyżej 400 zł są cyfrowe.

I na sam konice jak wam się podoba taki zestaw?

japońskie hidy

Re: Swiatła HID trochę inaczej

: czwartek 25 paź 2012, 19:03
autor: skaktus
Lord_Nikkon pisze:Witam wszystkich!

Zamierzam zainstalować zestaw HID w swoim aucie i mam kilka pytań odnośnie montażu i wyboru zestawu.

Zaczynając od początku muszę nadmienić, że moje auto nie jest wyposażone w przekaźniki świateł, więc z tego co wyczytałem muszę dołożyć na każdą stronę (prawy i lewy reflektor) przekaźniki podłaczone bezpośrednio z akumulatorem. Z tego co wiem robi się to po to aby uniknąc zakłóceń na linii. Po prawdzie na zwykłych świeczkach mam taki efekt że jak zaczynam zamykać okna to światła na ułamek sekundy przygasają. Chodzi o potwierdzenie, czy mój tok rozumowania jest poprawny.
Przekaźniki daje się po to, aby odciążyć włącznik zasilania. Starsze modele przetwornic po włączeniu pobierały prąd rzędu 20 A, gdzie żarówka 4-5A. Taki skok natężenia powodował zgrzewanie się i palenie styków w włącznikach
Lord_Nikkon pisze:Witam wszystkich!


Wybór zestawu. To jest problem chyba największy, a to dlatego że nie mieszkam w Polsce ale w Japonii. Pomijając kwestie, że w JP można zakładać światła ksenonowe do każdego auta (zgodnie z prawe maksymalnie 6000K) to na przeglądzie nie ma problemów.
Celuj w 4300 lub 5000. 6000 nikt nie używa z prostej zasady na mokrym asfalcie wiele nie widać.
Lord_Nikkon pisze:
Tak czy siak mam problem. Jest wybór między 35w a 55w. Różne czytałem opinie. Jedni piszą że 55W daje więcej światła a znowu inni że światła jest tyle samo ale chodzi o instalację diagnostyczną spalonych żarówek. Ile ludzi tyle opinii i już nie wiem co jest prawdą. Osobiście skłaniam się za 35W bo światła i tak będzie więcej (mam taki zestaw zainstalowany w Polskim aucie i ustawiony w serwisie i działa doskonale). Tak więc proszę o radę.
Pytaj sprzedawcę. Są przetwornice posyłające w palnik 55W jak i takie które symulują obecność zarówki celem eliminacji błędu spalonej żarówki na komputerze.
Lord_Nikkon pisze:
Kolejna sprawa to brak rozezeznania co do przetwornic. Jaka jest różnica miedzy przetwornicą cyfrową a analogową? Przeszukalem w JP naprawdę wiele stron, nawet PIAA i nigdzie nie piszą że przetwornica jest np cyfrowa a po tak znanej firmie bym się tego spodziewał. Tak więc chyba mogę przypuścić że wszystkie przetwornice zestawów powyżej 400 zł są cyfrowe.
[/URL]
Loteria co do nazwy i produkcji. W swoim życiu miałem w rękach kilkaset przetwornic, z czego jedne były DIGITALNE a drugie NIEDIGITALNE a wewnątrz to samo.
Lord_Nikkon pisze:
I na sam konice jak wam się podoba taki zestaw?

japońskie hidy
Zestaw jak zestaw. Chińczyk. Będziesz oślepiał jak chiolera w nocy. Zestawy na H4 do niczego się nie nadają, bez względu na to czy Japońskie, Chińskie czy inne badziewie. Każdy na H4 to nieporozumienie. Najlepiej montować reflektory zamienniki z soczewką i w to pchać xenony.

PS-Napis Philips Patent License to sobie włóż między bajki - Philips czegoś takiego by nie tykał patykiem przez szmatę.