UltraFire WF-502B

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
TiViG

UltraFire WF-502B

Post autor: TiViG »

Witam.
Latarkę otrzymałem wczoraj. Z racji, że nie miałem własnego akumulatorka, pożyczyłem go od kolegi. Jest to akumulator do ogniw 18650 3200mAh 3.7V. Na ładowarce jest coś napisane Input: AC110-220V. Nie znam się na tym ani trochę. Akumulator wsadziłem do latarki i działała sprawnie, zero problemów. Dzisiaj wyciągnąłem akumulator i podłączyłem go do ładowarki na kilka godzin. A kiedy go odłączyłem i ponownie włożyłem do latarki, ta zareagowała jedynie krótkim mignięciem po wciśnięciu włącznika. I dzieje się tak za każdym razem co drugie przyciśnięcie. Rozkręciłem włącznik, ale jak dla mnie wszystko jest w porządku. Moje pytanie brzmi - Co mogło się spie...?

Dodam że nie zdążyłem zabrać latarki w teren na rower, nie robiłem z nią w zasadzie nic, nie upadła, nie była poddana żadnym wstrząsom, po prostu leżała całą noc na biurku. Czy to możliwe, że akumulator jest winny? Bardzo proszę o jakąś pomoc, podpowiedź, sugestie, cokolwiek. I przepraszam jeśli coś źle napisałem, nie znam się na elektronice, po prostu chcę mieć dobre oświetlenie w rowerze. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Zbychur

Post autor: Zbychur »

Jeśli kolega ma jeszcze inne akusy to włóż inny i będziesz wiedział czy to ogniwo czy latarka. Jeśli masz dostęp do miernika, to zmierz jakim napięciem się ten akumulator szczyci, żeby latarka odpaliła musi mieć co najmniej ok. 2.8V.
TiViG

Nie mam miernika bo jak wspominałem, elektronika to dla mnie kosmos. Rzecz w tym, że ten sam akumulator działał wczoraj idealnie. Dopiero po naładowaniu coś się zrypało. Niestety nie mam innych akumulatorów z takim ogniwem.
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin

Post autor: Pyra »

Witam
Być może ładowarka rozładowała ogniwo... czy prawidłowo włożyłeś ogniwo do ładowarki?
Jakie były objawy ładowania, świeciły się jakieś LEDy?
Zrób najlepiej fotkę jak ładujesz.