Moja lampka 3xXM-L
: niedziela 22 kwie 2012, 12:26
Witam
Od dłuższego czasu szukałem mocniejszego światełka na rower w teren.
Jakiś czas temu kupiłem moduł 3x XM-L oraz driver 3A od MRElektronik oraz optyka CUTE-3-SS-XM ±9.5° , niedawno udało mi się znaleźć pasującą obudowę z racji że nie mam dostępu do tokarki i tak oto powstało to co widać poniżej
Moduł ma podpięte zabezpieczenie przed przegrzaniem, oraz płynną regulację mocy potencjometrem z włącznikiem. Optyka wklejona i uszczelniona jest silikonem, pozostało tylko jakoś uszczelnić potencjometr.
Wykonanie co prawda nie jest profesjonalnej jakości ale sprawdza się, a satysfakcja z wykonania bezcenna
obudowa
moduł 3xXM-L T6, barwa światła jak dla mnie idealna
moduł jest przykręcony bezpośrednio do body na 2 śrubki, pomiędzy posmarowane oczywiście pastą termoprzewodzącą
zmontowane
Lampka zasilana jest pakietem 4S2R (14.8v), narazie ładuję je osobno poczciwą WF139, ale planuję dokupić płytkę zabezpieczającą cały moduł i przy okazji mam pytanie czy za pomocą tego modułu będę mógł ladować odrazu caly pakiet ?
http://www.tme.eu/pl/details/pcm-l04s10 ... i-uchwyty/#
Mocowanie do kierownicy za pomocą kawałka wygiętej blachy aluminiowej
Przykręcone do obejmy od tylnej lampki za 10 zl (trzyma się pewnie i mocno)
Nieco fotek na rowerze:
Lampki używam tylko w terenie i poza miastem ponieważ dość mocno razi po oczach jadących z naprzeciwka nawet na najniższym poziomie jasności (a jest skierowana dość mocno w dół). Ilość światła jest ogromna, 50% mocy jest zupełnie wystarczające.
Na 100% mocy na postoju obudowa mocno się grzeje, ale w trakcie jazdy odprowadzanie ciepła jest bardzo dobre, obudowa lekko ciepła.
Jak znajdę trochę czasu to wybiorę się w teren z aparatem i zrobię jakieś fotki jak to świeci
Pozdrawiam
Od dłuższego czasu szukałem mocniejszego światełka na rower w teren.
Jakiś czas temu kupiłem moduł 3x XM-L oraz driver 3A od MRElektronik oraz optyka CUTE-3-SS-XM ±9.5° , niedawno udało mi się znaleźć pasującą obudowę z racji że nie mam dostępu do tokarki i tak oto powstało to co widać poniżej
Moduł ma podpięte zabezpieczenie przed przegrzaniem, oraz płynną regulację mocy potencjometrem z włącznikiem. Optyka wklejona i uszczelniona jest silikonem, pozostało tylko jakoś uszczelnić potencjometr.
Wykonanie co prawda nie jest profesjonalnej jakości ale sprawdza się, a satysfakcja z wykonania bezcenna
obudowa
moduł 3xXM-L T6, barwa światła jak dla mnie idealna
moduł jest przykręcony bezpośrednio do body na 2 śrubki, pomiędzy posmarowane oczywiście pastą termoprzewodzącą
zmontowane
Lampka zasilana jest pakietem 4S2R (14.8v), narazie ładuję je osobno poczciwą WF139, ale planuję dokupić płytkę zabezpieczającą cały moduł i przy okazji mam pytanie czy za pomocą tego modułu będę mógł ladować odrazu caly pakiet ?
http://www.tme.eu/pl/details/pcm-l04s10 ... i-uchwyty/#
Mocowanie do kierownicy za pomocą kawałka wygiętej blachy aluminiowej
Przykręcone do obejmy od tylnej lampki za 10 zl (trzyma się pewnie i mocno)
Nieco fotek na rowerze:
Lampki używam tylko w terenie i poza miastem ponieważ dość mocno razi po oczach jadących z naprzeciwka nawet na najniższym poziomie jasności (a jest skierowana dość mocno w dół). Ilość światła jest ogromna, 50% mocy jest zupełnie wystarczające.
Na 100% mocy na postoju obudowa mocno się grzeje, ale w trakcie jazdy odprowadzanie ciepła jest bardzo dobre, obudowa lekko ciepła.
Jak znajdę trochę czasu to wybiorę się w teren z aparatem i zrobię jakieś fotki jak to świeci
Pozdrawiam