Problem z roszczeniem PayPal
: poniedziałek 16 kwie 2012, 13:49
Witajcie, chciał bym wam przedstawić mój problem z PayPal, może ktoś ma pomysł jak sobie z tym poradzić? Wydaje mi się śmieszne zgaszanie na Policje sprawy o 60zł.
5 marca zakupiłem latarkę z akcesoriami w serwisie eBay nr aukcji:
230756661378, tego samego dnia dokonałem płatności przy pomocy PayPal
za pośrednictwem eBay.
6 marca otrzymałem e-mail od eBay "MC015 Ważny komunikat od Działu
Bezpieczeństwa eBay" W którym to została odradzona zapłata za
przedmiot oraz wskazówki jak odzyskać pieniądze gdy już zapłaciłem.
8 marca po próbach kontaktu z sprzedającym i telefonie do PayPal
otworzyłem spór i od razu przekształciłem w roszczenie.
13 marca sprzedający podał numer do śledzenia paczki
27 marca otrzymałem pustą kopertę (waga 4g, latarka około 500g) od sprzedającego i skontaktowałem
się z PayPal, został zmieniony powód roszczenia na nie zgodność przedmiotu z zakupionym.
5 kwietnia zostałem poproszony o odesłanie przedmiotu którego nie otrzymałem.
10 kwietnia opisałem jeszcze raz dla PayPal cała sprawe i wspomniałem, że odsyłanie pustej koperty jest bez sensu.
11 kwietnia otrzymałem od PayPal odpwiedz: „Prosimy o zgłoszenie sprawy lokalnym organom wymiaru sprawiedliwości i
przesłanie kopii raportu do firmy PayPal. „
Niestety przez infolinie nic nie da sie załatwic, a pisząc maile mam wrażenie, że za każdym razem sprawą zajmuje sie inna osoba.
5 marca zakupiłem latarkę z akcesoriami w serwisie eBay nr aukcji:
230756661378, tego samego dnia dokonałem płatności przy pomocy PayPal
za pośrednictwem eBay.
6 marca otrzymałem e-mail od eBay "MC015 Ważny komunikat od Działu
Bezpieczeństwa eBay" W którym to została odradzona zapłata za
przedmiot oraz wskazówki jak odzyskać pieniądze gdy już zapłaciłem.
8 marca po próbach kontaktu z sprzedającym i telefonie do PayPal
otworzyłem spór i od razu przekształciłem w roszczenie.
13 marca sprzedający podał numer do śledzenia paczki
27 marca otrzymałem pustą kopertę (waga 4g, latarka około 500g) od sprzedającego i skontaktowałem
się z PayPal, został zmieniony powód roszczenia na nie zgodność przedmiotu z zakupionym.
5 kwietnia zostałem poproszony o odesłanie przedmiotu którego nie otrzymałem.
10 kwietnia opisałem jeszcze raz dla PayPal cała sprawe i wspomniałem, że odsyłanie pustej koperty jest bez sensu.
11 kwietnia otrzymałem od PayPal odpwiedz: „Prosimy o zgłoszenie sprawy lokalnym organom wymiaru sprawiedliwości i
przesłanie kopii raportu do firmy PayPal. „
Niestety przez infolinie nic nie da sie załatwic, a pisząc maile mam wrażenie, że za każdym razem sprawą zajmuje sie inna osoba.