hid kit h7 5000k
hid kit h7 5000k
Witam, mam prośbę do obeznanych osób w elektryce jak i samych hidach, otóż znalazłem dwa zestawy HID kit gotowe do instalacji, oto one poniżej.
- tańszy 59.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H8-H ... 2568cfd635
- droższy 79.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H11- ... 25686b3737
Pisałem do sprzedawcy i on polecił mi te droższe do vectry C przedliftowej, teraz pytanie: czy te tańsze nie będą rzeczywiście dobrze działały?(skoro w sprzedaży są te tańsze to nie mogą źle działać-tak myślę), nie znam się na tym co jest w danych technicznych, tam widać jakieś róznice w cyfrach, poza tym różnica w oprogramowaniu: tanszy hid ma wersje 2.1 a nowszy hid wersje 3.1
Ktoś jest w stanie wytłumaczyć róznicę między tymi dwoma zestawami?
- tańszy 59.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H8-H ... 2568cfd635
- droższy 79.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H11- ... 25686b3737
Pisałem do sprzedawcy i on polecił mi te droższe do vectry C przedliftowej, teraz pytanie: czy te tańsze nie będą rzeczywiście dobrze działały?(skoro w sprzedaży są te tańsze to nie mogą źle działać-tak myślę), nie znam się na tym co jest w danych technicznych, tam widać jakieś róznice w cyfrach, poza tym różnica w oprogramowaniu: tanszy hid ma wersje 2.1 a nowszy hid wersje 3.1
Ktoś jest w stanie wytłumaczyć róznicę między tymi dwoma zestawami?
Re: hid kit h7 5000k
Witaj,
Taki przykład: najtańsze przetwornice slim zasilają jarznik prądem stałym powodując migotanie i szybsze jego zużycie, a jednak są w sprzedaży.
Co do różnic, to mogę tylko gdybać. Myślę, że może chodzić o kompatybilność z komputerami, żeby nie wyświetlały błędu spalonej żarówki. Może te droższe działają z Vectrą C, a tańsze nie? Najlepiej to chyba jednak zapytać sprzedawcy.
Rozumiem, że jesteś zapoznany z różnymi kwestiami dotyczącymi instalacji takiego zestawu i wiesz co robisz.
Kolega chyba nigdy bubla nie kupił. W sprzedaży jest cała masa rzeczy, które źle działają już od nowości.darek186 pisze:skoro w sprzedaży są te tańsze to nie mogą źle działać-tak myślę
Taki przykład: najtańsze przetwornice slim zasilają jarznik prądem stałym powodując migotanie i szybsze jego zużycie, a jednak są w sprzedaży.
Co do różnic, to mogę tylko gdybać. Myślę, że może chodzić o kompatybilność z komputerami, żeby nie wyświetlały błędu spalonej żarówki. Może te droższe działają z Vectrą C, a tańsze nie? Najlepiej to chyba jednak zapytać sprzedawcy.
Rozumiem, że jesteś zapoznany z różnymi kwestiami dotyczącymi instalacji takiego zestawu i wiesz co robisz.
Pozdrawiam
- Power2Nite
- Posty: 169
- Rejestracja: czwartek 19 lis 2009, 19:48
- Lokalizacja: Wawa
Darku, myślę że czas najwyższy powiedzieć to głośno - tu jest forum latarkowe, natomiast pytania nt. części motoryzacyjnych można umieszczać na wielu innych forach w Internecie, o stosownej tematyce. Nie mówię tego nawet przez złośliwość czy nieżyczliwość, po prostu tutaj może nie być nikogo, kto zna odpowiedź na Twoje pytanie, a na jakichś forach samochodowych prędzej.. Z tego ma być zbudowany reflektor HID, czy zestaw ma być do auta?
Tutaj nie popieramy praktyk powodujących, że później nie da się jeździć nocami autem bez okularów przeciwsłonecznych..
Tutaj nie popieramy praktyk powodujących, że później nie da się jeździć nocami autem bez okularów przeciwsłonecznych..
Z zaświeconą latarką mniej widzisz ty, a bardziej widać ciebie.
Studzin jaki zestaw sprawdzony z canbus mógłbyś polecić do vectry c 2004?
http://allegro.pl/new-hid-xenon-cyfrowe ... 89576.html ten rozumiem nie nadaje sie?
http://allegro.pl/new-hid-xenon-cyfrowe ... 89576.html ten rozumiem nie nadaje sie?
Żebym mógł coś z czystym sumieniem polecić to denso/koito/bosch/hella/valeo (w kolejności)na d2s i przerobić końcówkę. Jeśli będzie sypać błędami to wpiąć rezystor na którym odłoży się 20W. Mi w Omedze B denso/koito nie robi problemów.
Najlepsza opcja to wymienić soczewkę na bixenon i zostawić d2s.
Co do chińszczyzny to kumplowi prawdopodobnie przetwornica uwaliła MID'a (a to nie był tani zestaw, tylko taki za 230zł).
Najlepsza opcja to wymienić soczewkę na bixenon i zostawić d2s.
Co do chińszczyzny to kumplowi prawdopodobnie przetwornica uwaliła MID'a (a to nie był tani zestaw, tylko taki za 230zł).
W omedze to i najtańsze przetwornice błedu nie wywalają.
Co do oślepiania jeżeli już to nie zawsze tylko na prawoskręcie.
Opowieście w stylu tata Marcina powiedział... mojemy znajomemu w serwisie orzekli że mu przetwornica ksenonu silniczek od wycieraczek spaliła... i tak rodzą się legendy...
Pozdrawiam
Co do oślepiania jeżeli już to nie zawsze tylko na prawoskręcie.
Opowieście w stylu tata Marcina powiedział... mojemy znajomemu w serwisie orzekli że mu przetwornica ksenonu silniczek od wycieraczek spaliła... i tak rodzą się legendy...
Pozdrawiam
Uważasz że poprawnie zamontowany zestaw HID nie powinien niczego "spalić"?ledmocy pisze:Opowieście w stylu tata Marcina powiedział... mojemy znajomemu w serwisie orzekli że mu przetwornica ksenonu silniczek od wycieraczek spaliła... i tak rodzą się legendy...
Ps. Na żadnych forum nie było tylu odpowiedzi na mój temat co tutaj:D
Tutaj bym polemizował, czy omega wszystko łyknie(no może golas).ledmocy pisze:W omedze to i najtańsze przetwornice błedu nie wywalają.
Co do oślepiania jeżeli już to nie zawsze tylko na prawoskręcie.
Opowieście w stylu tata Marcina powiedział... mojemy znajomemu w serwisie orzekli że mu przetwornica ksenonu silniczek od wycieraczek spaliła... i tak rodzą się legendy...
Pozdrawiam
1. Jak był halogen nie było problemu.
2. Po zamontowaniu HID'a głupiały zegary i mid walił błędami (głównie skrzynia, ale ta nie wchodziła w tryb awaryjny).
3. Po demontażu wszystko wróciło do normy.
4. Po ponownym założeniu objawy wróciły + mid pokazywał głupoty - spalanie z kosmosu.
5. Po wyrzuceniu wszystkiego midowi tak zostało.
6. Mid z innego auta działa ok, zmiana eepromu nie pomaga.
Nikt nie zagwarantuje że się nic nie spali - wszytko może się popsuć ale o spaleniu nie słyszałem... może inaczej nie widziałem - macałem, w opowieści nie wierzę.darek186 pisze:Uważasz że poprawnie zamontowany zestaw HID nie powinien niczego "spalić"?
Kolego sympatyczny osobiście stosuję w klusce z pełnym kompem SIMTEC ksenony od 5 lat i żadnych problemów nie miałem. Auto jeździło z 3 modelami przetwornic. Choć nie wsadzałem najtańszych z najtańszych czyli DC. Nie mam również automatu więc nie będę sie wypowiadał zresztą to nie forum dla tego stworzonestudzin pisze:Tutaj bym polemizował, czy omega wszystko łyknie
Pozdrawiam.
W Volvo u znajomego Chiński xenon spalił elektronikę od wycieraczek .ledmocy pisze:darek186 napisał/a:
Uważasz że poprawnie zamontowany zestaw HID nie powinien niczego "spalić"?
Nikt nie zagwarantuje że się nic nie spali - wszytko może się popsuć ale o spaleniu nie słyszałem... może inaczej nie widziałem - macałem, w opowieści nie wierzę.
Darecki, po czym wnioskujesz? Prędzej padła zwyczajnie sama, a zwalenie winy na jakieś podpięte "nielegalnie" urządzenie jest doskonałym sposobem na wyciągnięcie kasy od delikwenta w serwisie
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)