hid kit h7 5000k
hid kit h7 5000k
Witam, mam prośbę do obeznanych osób w elektryce jak i samych hidach, otóż znalazłem dwa zestawy HID kit gotowe do instalacji, oto one poniżej.
- tańszy 59.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H8-H ... 2568cfd635
- droższy 79.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H11- ... 25686b3737
Pisałem do sprzedawcy i on polecił mi te droższe do vectry C przedliftowej, teraz pytanie: czy te tańsze nie będą rzeczywiście dobrze działały?(skoro w sprzedaży są te tańsze to nie mogą źle działać-tak myślę), nie znam się na tym co jest w danych technicznych, tam widać jakieś róznice w cyfrach, poza tym różnica w oprogramowaniu: tanszy hid ma wersje 2.1 a nowszy hid wersje 3.1
Ktoś jest w stanie wytłumaczyć róznicę między tymi dwoma zestawami?
- tańszy 59.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H8-H ... 2568cfd635
- droższy 79.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H11- ... 25686b3737
Pisałem do sprzedawcy i on polecił mi te droższe do vectry C przedliftowej, teraz pytanie: czy te tańsze nie będą rzeczywiście dobrze działały?(skoro w sprzedaży są te tańsze to nie mogą źle działać-tak myślę), nie znam się na tym co jest w danych technicznych, tam widać jakieś róznice w cyfrach, poza tym różnica w oprogramowaniu: tanszy hid ma wersje 2.1 a nowszy hid wersje 3.1
Ktoś jest w stanie wytłumaczyć róznicę między tymi dwoma zestawami?
Re: hid kit h7 5000k
Witaj,
Taki przykład: najtańsze przetwornice slim zasilają jarznik prądem stałym powodując migotanie i szybsze jego zużycie, a jednak są w sprzedaży.
Co do różnic, to mogę tylko gdybać. Myślę, że może chodzić o kompatybilność z komputerami, żeby nie wyświetlały błędu spalonej żarówki. Może te droższe działają z Vectrą C, a tańsze nie? Najlepiej to chyba jednak zapytać sprzedawcy.
Rozumiem, że jesteś zapoznany z różnymi kwestiami dotyczącymi instalacji takiego zestawu i wiesz co robisz.