Pomoc w wyborze

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Waldi77
Posty: 5
Rejestracja: czwartek 15 paź 2009, 21:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Pomoc w wyborze

Post autor: Waldi77 »

Witam
Zwracam się Was z prośbą o pomoc w doborze latarki.
Będzie mi ona potrzebna do spraw domowych, podwórkowych i ewentualnie podczas wyjścia na spacer. Nie wiem jakie znaczenie może mieć ilość trybów - nie znam się na tym.
Latarka musi mieć możliwość zasilania AA lub AAA.
Produkt chcę zakupić w polskim sklepie aby mieć gwarancję (będę wdzięczny za sugestie gdzie najtaniej). Koszt do max 100 zł
Generalnie wybierałem w Romisenach, oto moje propozycje i pytanie - który byłby najlepszy? Chętnie przyjmę inne propozycje

RC-29 Q5
RC-C8 Q5
RC-G2
RC-U4 Q5
RC-U8 R2

Pozdrawiam i z góry dzięki!
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Hej,

Ogólna ocena wybranych:

RC-29 Q5 = około (dane dystrybutora) 2.5 godziny pracy i około 150 lumenów. Zoom, bez trybów.

RC-C8 Q5 = około (dane dystrybutora) 2.5 godziny (3x AAA) ale jasności 200 lumenów z trzech paluszków to raczej nie będzie, zwłaszcza przez cały czas działania.... Zaleta - możesz w przyszłości przejść na 18650 lub CR-ki. Ma tryby.

RC-G2 = około (dane dystrybutora) 2.5 godziny pracy i około 180 lumenów. Oj, tu z lumenami chyba też przesadzili.... Dobre skupienie, brak trybów.

RC-U4 Q5 = około (dane dystrybutora) 2.5 godziny (3x AAA) i 160 lumenów (bardziej realne dane niz przy RC-C8). Zaleta - możesz w przyszłości przejść na 18650 lub CR-ki. Reflektor OP więc bardziej dostosowany do dobrego oświetlania na mniejszych dystansach co w domowych zastosowaniach jest duzym plusem moim skromnym zdaniem. Wada - brak trybów.

RC-U8 R2 - Dane jak wyżej tylko nawet jeszcze bardziej prawdopodobne osiągnięcie deklarowanych parametrów. Reflektor gładki więc mocniej skupiony promień o większym zasięgu. Ma tryby więc bardziej wszechstronna niz te bez trybów.