Serwis JetBeam - recenzja działania.
: piątek 02 gru 2011, 12:36
Na wstępie zaznaczam, że nie jestem opłacany przez firmę JetBeam, Chińską republikę ludową, ani dystrybutora.
Właśnie otrzymałem, po 5 tygodniach, swojego Jet III ST (BVC). Zgodnie z informacją dotyczącą dożywotniej gwarancji ze strony producenta , serwis (w Chinach) po kontakcie mailowymj przyjął moją latarkę, poczym skontaktował się ze mną mailowo informując o otrzymaniu przesyłki, czasie realizacji i prosząc o potwierdzenie adresu zwrotnego. Zostałem również poinformowany o możliwych kosztach naprawy (po upływie 18 miesięcy gwarancji pełnej, latarki są objęte limitowaną gwarancją dożywotnią, nie obejmującą z kolei kosztów części).
Dlaczego o tym piszę?
Bo latarkę dostałem sprawną, bez problemów i o dziwo serwis wykonał naprawy i odesłał mi latarkę za free! Pomijając serwis DELL-a był to mój najlepszy kontakt z jakimkolwiek serwisem w życiu (a mam skłonność żeby naprawiać uszkodzone rzeczy gdy jest to możliwe). SERWIS JETBEAM jest na 6 i to 6+.
Jedyne zastrzeżenie jakie mam dotyczy polskiego dystrybutora... po pierwsze ograniczył gwarancję pełną z 18 do 12 miesięcy (producent na swojej stronie udziela 18 miesięcznej, dystrybutor chyba jej nie czytał...) po drugie zamiast przyjąć latarkę i przesłać ją do producenta skierował mnie bezpośrednio do tegoż. I to był pierwszy raz w życiu kiedy dystrybutor nie przyjął ode mnie zakupionego u niego sprzętu, ostatecznie od regularnie jak sobie mniemam przyjmuje i powinien również wysyłać paczki do Chin, a ja nie i szukanie przesyłki która nie kosztuje tyle co nowa latarka było absurdalnym (pocztą polską dla nieuświadomionych jakieś 25-30 zł za paczkę do 0,5kg; firmy kurierskie startują od 200 złotych).
I to by było na tyle, SERWIS ŚWIETNY! Dystrybutor mizerny biorąc pod uwagę wyżej wspomniane.
Właśnie otrzymałem, po 5 tygodniach, swojego Jet III ST (BVC). Zgodnie z informacją dotyczącą dożywotniej gwarancji ze strony producenta , serwis (w Chinach) po kontakcie mailowymj przyjął moją latarkę, poczym skontaktował się ze mną mailowo informując o otrzymaniu przesyłki, czasie realizacji i prosząc o potwierdzenie adresu zwrotnego. Zostałem również poinformowany o możliwych kosztach naprawy (po upływie 18 miesięcy gwarancji pełnej, latarki są objęte limitowaną gwarancją dożywotnią, nie obejmującą z kolei kosztów części).
Dlaczego o tym piszę?
Bo latarkę dostałem sprawną, bez problemów i o dziwo serwis wykonał naprawy i odesłał mi latarkę za free! Pomijając serwis DELL-a był to mój najlepszy kontakt z jakimkolwiek serwisem w życiu (a mam skłonność żeby naprawiać uszkodzone rzeczy gdy jest to możliwe). SERWIS JETBEAM jest na 6 i to 6+.
Jedyne zastrzeżenie jakie mam dotyczy polskiego dystrybutora... po pierwsze ograniczył gwarancję pełną z 18 do 12 miesięcy (producent na swojej stronie udziela 18 miesięcznej, dystrybutor chyba jej nie czytał...) po drugie zamiast przyjąć latarkę i przesłać ją do producenta skierował mnie bezpośrednio do tegoż. I to był pierwszy raz w życiu kiedy dystrybutor nie przyjął ode mnie zakupionego u niego sprzętu, ostatecznie od regularnie jak sobie mniemam przyjmuje i powinien również wysyłać paczki do Chin, a ja nie i szukanie przesyłki która nie kosztuje tyle co nowa latarka było absurdalnym (pocztą polską dla nieuświadomionych jakieś 25-30 zł za paczkę do 0,5kg; firmy kurierskie startują od 200 złotych).
I to by było na tyle, SERWIS ŚWIETNY! Dystrybutor mizerny biorąc pod uwagę wyżej wspomniane.