Problem z Aurorą

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
stanmar63

Problem z Aurorą

Post autor: stanmar63 »

Witam wszystkich, jestem nowicjuszem na tym forum i w świecie latarek więc z góry proszę o wybaczenie :mrgreen: Zakupiłem jakiś czas temu latarkę Aurora, mało używana ( parę razy na nocnych strzelaniach ) i zaczął się problem, latarka przygasa, nie da się włączyć lub włącza się po chwili błyskania, zmieniają się tryby, a co gorsza w domu świeci OK, może zimna nie lubi ?? :o . Podejrzewam włącznik, chyba,że całą elektronikę diabli wzięli. Ponieważ jestem w temacie zielony najchętniej oddałbym komuś latarkę do naprawy, najchętniej z okolic Katowic .Ewentualnie proszę o poradę jak to naprawić i gdzie kupić części. Pozdrawiam , stanmar63
Pozdrawiam, stanmar63
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin

Post autor: Pyra »

Witam
Auror trochę różnych jest, łącznie z pancernikiem ;) Napisz o który typ chodzi.

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
stanmar63

Post autor: stanmar63 »

Podobno ( proszę się nie śmiać, :razz: kupiłem ją w necie na forum iweb. ) jest to C6 Mood, ale jakoś nigdzie na niej nie widzę typu oprócz c6 na obudowie . O pancernik pytałbym na forum morskim :mrgreen: i raczej bym nie rozkręcał, niech go Rosjanie naprawiają.
Pozdrawiam, stanmar63
Awatar użytkownika
clorox

Post autor: clorox »

Aurora C6 rozkręca się bez problemu na pojedyncze elementy. Proponuję rozkręcić i sprawdzić wyłącznik oraz styk drivera z pigułą. Może być gdzieś zimny lut lub coś się utleniło.
clorox
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin

Post autor: Pyra »

Witam
W C6 wyłącznik jest przykręcony od wewnątrz pierścieniem z dwoma otworkami.
Pigułę z driverkiem i diodą można łatwo wykręcić z body po odkręceniu głowicy.