Solarforce L2P z XM L T6 1C od Grega
: sobota 08 paź 2011, 20:19
Witam wszystkich. Trochę to trwało, ale w końcu zabrałem aparat i zrobiłem małe porównanie. Zdjęcia zamieszczone poniżej.
Od Grega zamówiłem latarkę Solarforce L2P z modułem XM-L T6 1C. W zestawie nabyłem ogniwo o pojemności 31000 mah i oczywiście ładowarkę. Musiałem tak zrobić jako że nigdy nowoczesnej latarki nie posiadałem i muszę przyznać, że wszystko przebiegło bez zastrzeżeń włącznie z obsługą po-sprzedażową i odpowiedziami na czasem oczywiste i śmieszne pytania laika takiego jak ja.
Latarka po ponad miesięczny użytkowaniu nie wykazuje zużycia powierzchni. Nosiłem ją po kieszeniach z kluczami i póki co trzyma się świetnie. Długo zastanawiałem się jak pokazać moc tego sprzętu i z czym to porównać i zdecydowałem się w szranki postawić leciwą gablotę, którą powożę. Poza tym miałem do wyboru zwykłą latareczkę na dwa paluszki więc światła samochodu wypadały korzystniej i myślę dają lepsze pojęcie o mocy latarki. Dodam tylko, że latarka ma 4 ryby zaproponowane przez Grega i ja używam zazwyczaj najsłabszego ewentualnie 2 w kolejce. Zabezpieczenie przed zniszczeniem ogniwa działa bez zarzutu zmniejszając moc świecenie o jeden stopień.
Latarka była trzymana na wysokości świateł samochodu. Aparat w przypadku każdego zdjęcia w tym samym miejscu na dachu samochodu.
Zdjęcia sa nikczemnej jakości gdyż w ogóle się na tym nie znam a na dodatek używałem takiej bestii fotograficznej jak Canon SX100is czyli klasyczne "idioten kamera" (choć muszę przyznać, ze niezawodne i na moje potrzeby zadowala mnie w pełni )
Światło zastane:
Samochód postojowe:
Samochód mijania:
Samochód długie:
Latarka 1 stopień:
Uploaded with ImageShack.us
Latarka 2 stopień:
Uploaded with ImageShack.us
Latarka stopień 3:
Uploaded with ImageShack.us
Latarka 4 stopień:
Uploaded with ImageShack.us
Od Grega zamówiłem latarkę Solarforce L2P z modułem XM-L T6 1C. W zestawie nabyłem ogniwo o pojemności 31000 mah i oczywiście ładowarkę. Musiałem tak zrobić jako że nigdy nowoczesnej latarki nie posiadałem i muszę przyznać, że wszystko przebiegło bez zastrzeżeń włącznie z obsługą po-sprzedażową i odpowiedziami na czasem oczywiste i śmieszne pytania laika takiego jak ja.
Latarka po ponad miesięczny użytkowaniu nie wykazuje zużycia powierzchni. Nosiłem ją po kieszeniach z kluczami i póki co trzyma się świetnie. Długo zastanawiałem się jak pokazać moc tego sprzętu i z czym to porównać i zdecydowałem się w szranki postawić leciwą gablotę, którą powożę. Poza tym miałem do wyboru zwykłą latareczkę na dwa paluszki więc światła samochodu wypadały korzystniej i myślę dają lepsze pojęcie o mocy latarki. Dodam tylko, że latarka ma 4 ryby zaproponowane przez Grega i ja używam zazwyczaj najsłabszego ewentualnie 2 w kolejce. Zabezpieczenie przed zniszczeniem ogniwa działa bez zarzutu zmniejszając moc świecenie o jeden stopień.
Latarka była trzymana na wysokości świateł samochodu. Aparat w przypadku każdego zdjęcia w tym samym miejscu na dachu samochodu.
Zdjęcia sa nikczemnej jakości gdyż w ogóle się na tym nie znam a na dodatek używałem takiej bestii fotograficznej jak Canon SX100is czyli klasyczne "idioten kamera" (choć muszę przyznać, ze niezawodne i na moje potrzeby zadowala mnie w pełni )
Światło zastane:
Samochód postojowe:
Samochód mijania:
Samochód długie:
Latarka 1 stopień:
Uploaded with ImageShack.us
Latarka 2 stopień:
Uploaded with ImageShack.us
Latarka stopień 3:
Uploaded with ImageShack.us
Latarka 4 stopień:
Uploaded with ImageShack.us