Dioda Power LED 850lm 10w
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czwartek 07 kwie 2011, 19:19
- Lokalizacja: Lidzbark
Dioda Power LED 850lm 10w
Witam, dzisiaj przeszukując allegro, natknąłem się na taką diodę: http://allegro.pl/dioda-power-led-850lm ... 28688.html , czy ktoś może mi coś o niej napisać??Czy warto ją zakupić, dodam, że miałaby ona zastąpić 35watt-ową żarówkę w przednim reflektorze mojego skutera.
Czy nadał by się ona na przednie oświetlenie??
Najbardziej zainteresowało mnie to: Natężenie światła: 800 ~ 900 Lumen , czy to jest prawda??
Jeżeli tego typu diody są dobre, to proszę mi powiedzieć w jaki sposób dobrać radiator, bo przyznam, że jestem w tym trochę zielony
Pozdrawiam.
Aha, bo bym zapomniał.W jaki sposób montuje się taki radiator??
Czy nadał by się ona na przednie oświetlenie??
Najbardziej zainteresowało mnie to: Natężenie światła: 800 ~ 900 Lumen , czy to jest prawda??
Jeżeli tego typu diody są dobre, to proszę mi powiedzieć w jaki sposób dobrać radiator, bo przyznam, że jestem w tym trochę zielony
Pozdrawiam.
Aha, bo bym zapomniał.W jaki sposób montuje się taki radiator??
Zapomnij o tym. Zamiast tego wynalazku zastosuj Cree XM-L. Cena podobna. Masz 100% pewności 900lm na emiterze przy prądzie 3A.
W tej powyższej diodzie parametry są hmm... średnio zgodne ze stanem rzeczywistym
W tej powyższej diodzie parametry są hmm... średnio zgodne ze stanem rzeczywistym
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czwartek 07 kwie 2011, 19:19
- Lokalizacja: Lidzbark
To niestety nie bedzie swiecilo.
Ale jestes w komfortowej sytuacjo skoro dysponujesz 35 watami.
Zapodaj HID`a a jazda wieczorem stanie sie przyjemnoscia. Tylko wczesniej sprawdz, jak na nim zachowuje sie Twoj reflektor.
Niektore konstrukcje bardzo opornie przyjmuja inne zrodlo swiatla niz zwykly zarnik. W moim skuterku H7 siwecilo pieknie od samego poczatku, lecz z H4 musialem "wyjechac" 5mm z palnikiem, dopiero wtedy granica/odciecie/separacja byla wlasciwa.
Osobiscie nie znosze kierowcow z agrotuningiem dajacych po galach, wiec precyzja jest tu niezbedna.
Aha, ewentualne mandaty oczywiscie przyjmujesz na klate
Ps. Co to za maszynka ?
Ale jestes w komfortowej sytuacjo skoro dysponujesz 35 watami.
Zapodaj HID`a a jazda wieczorem stanie sie przyjemnoscia. Tylko wczesniej sprawdz, jak na nim zachowuje sie Twoj reflektor.
Niektore konstrukcje bardzo opornie przyjmuja inne zrodlo swiatla niz zwykly zarnik. W moim skuterku H7 siwecilo pieknie od samego poczatku, lecz z H4 musialem "wyjechac" 5mm z palnikiem, dopiero wtedy granica/odciecie/separacja byla wlasciwa.
Osobiscie nie znosze kierowcow z agrotuningiem dajacych po galach, wiec precyzja jest tu niezbedna.
Aha, ewentualne mandaty oczywiscie przyjmujesz na klate
Ps. Co to za maszynka ?
My definition is High Definition.
Bledy w pisowni sa celowe, zamierzone i chronione prawami autorskimi.
Uzywanie podobnych bledow jest zakazane i bezprawne ®
Bledy w pisowni sa celowe, zamierzone i chronione prawami autorskimi.
Uzywanie podobnych bledow jest zakazane i bezprawne ®
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czwartek 07 kwie 2011, 19:19
- Lokalizacja: Lidzbark
Bulba, Skuter to malaguti f12..
Miałem na próbę założonego, ale że HID potrzebuje prądu stałego to niestety akumulator pada, nawet w czasie jazdy, po prostu ładowanie nie wyrabia, dlatego właśnie pomyślałem o diodach, wtedy akumulator bym miał zawsze naładowany.
Jednak z tego co widzę, raczej to nie wypali..
Chyba, że koledzy może wiecie co zrobić żeby akumulator przy xenonie nie padał w czasie jazdy??
Myślałem co wykombinować, jednak nic sensownego mi do głowy nie przyszło..
Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam.
Przerabiałem już ten temat.Bulba pisze:Zapodaj HID`a
Miałem na próbę założonego, ale że HID potrzebuje prądu stałego to niestety akumulator pada, nawet w czasie jazdy, po prostu ładowanie nie wyrabia, dlatego właśnie pomyślałem o diodach, wtedy akumulator bym miał zawsze naładowany.
Jednak z tego co widzę, raczej to nie wypali..
Chyba, że koledzy może wiecie co zrobić żeby akumulator przy xenonie nie padał w czasie jazdy??
Myślałem co wykombinować, jednak nic sensownego mi do głowy nie przyszło..
Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam.
Jak duży masz ten aku(pojemność). Ja też mysle w swoim simku założyć stop na diodzie,ale tam występują okropne wachania napięcia
Simek na PJ http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_50/115059
http://simsony.net/showthread.php?t=55775
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA
http://simsony.net/showthread.php?t=55775
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czwartek 07 kwie 2011, 19:19
- Lokalizacja: Lidzbark
Witam
Z reguły, żarówka głównego światła w skuterach jest zasilana z osobnej cewki (oświetleniowej) dynama. Jedynym wyjściem wydaje się zbudować układ ładowania akumulatora zasilany z tejże cewki, jednak nie jest to takie proste zadanie, bo prosty mostek nie wystarczy.
Pozdrawiam
Z reguły, żarówka głównego światła w skuterach jest zasilana z osobnej cewki (oświetleniowej) dynama. Jedynym wyjściem wydaje się zbudować układ ładowania akumulatora zasilany z tejże cewki, jednak nie jest to takie proste zadanie, bo prosty mostek nie wystarczy.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Wiele po diodzie się nie spodziewaj.
Dobry xenon na starcie bierze jakieś 5 - 10 A, potem jego pobór spada do około 3A. Jakiego hida miałeś ? Jeśli jakiś najtańszy to może być tak jak z przetwornicą którą mam - przy zapłonie bierze jakieś 20A, potem po rozgrzaniu wciąż równe 10A...
Dioda będzie brała koło 10W, czyli 1/3 tego co dobry xenon. Niestety w tym wypadku po założeniu diody będziesz świecił jak na długich - oślepiane będzie standardem. Pomyśl może na dodatkowej prądnicy dla xenona, ale to będzie się wiązało z większym spalaniem.
Ewentualnie, możesz myśleć na reflektorze na bazie diody, ale koło 40% będziesz musiał przesłonić czymś co stworzy linię odcięcia.
Również w tym wypadku gotuj się na mandaty które z czasem mogą być poważnym problemem.
Dobry xenon na starcie bierze jakieś 5 - 10 A, potem jego pobór spada do około 3A. Jakiego hida miałeś ? Jeśli jakiś najtańszy to może być tak jak z przetwornicą którą mam - przy zapłonie bierze jakieś 20A, potem po rozgrzaniu wciąż równe 10A...
Dioda będzie brała koło 10W, czyli 1/3 tego co dobry xenon. Niestety w tym wypadku po założeniu diody będziesz świecił jak na długich - oślepiane będzie standardem. Pomyśl może na dodatkowej prądnicy dla xenona, ale to będzie się wiązało z większym spalaniem.
Ewentualnie, możesz myśleć na reflektorze na bazie diody, ale koło 40% będziesz musiał przesłonić czymś co stworzy linię odcięcia.
Również w tym wypadku gotuj się na mandaty które z czasem mogą być poważnym problemem.
ILPT
Są to soczewki od krótkich. Mam 2, bo miały iść do motocykla, Jedna krótkie, druga długie. Jeżeli chodzi o świecenie na długich, to trzeba by wyciąć przesłonę, a dokładnie w przesłonie ściąć w przesłonie stopień ustalający kształt wiązki i podciąć z 1 cm. Kolega Arbiter na swojej stronie ma to ładnie opisane. Przesłony niestety są nieruchome. Fotki będa wieczorem.
Przesłona to zwykła stalowa blacha którą można po prostu zdemontować po rozebraniu reflektora projekcyjnego. Nie trzeba niczego wycinać.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)