głowica rowerowa ;)
głowica rowerowa ;)
Aktualnie jest to wersja prototypowa. W środku optyka Ledil 35mm, 5x XP-G R4 3C, driver step-up 1,4A mojego pomysłu. Sterowanie pierścieniem (czujnik halla), tryby 4 sztuki sekwencyjnie, przełączanie na zasadzie on/off (jak w latarce).
Uchwyt rowerowy i pierścień są tymczasowe, docelowo będzie schludniej i zgrabniej
Wersja docelowa:
• 3x XM-L T5 4B, LEDy w szeregu
• optyka Ledil 50mm bądź reflektor potrójny SMO/OP
• zasilanie przetwornica step-down 3A z pakietu 4s2p (lub innego 4s)
• autorskie oprogramowanie drivera
• sterowanie pierścieniem analogowo 0-100%
• pierścień z aluminium, mniejszy i zgrabniejszy
• uchwyt rowerowy niższy, innej konstrukcji
Lampa jest szczelna do głębokości kilku metrów. Konstrukcja głowicy solidna, grube aluminium. Nie jest to jednak latarka nurkowa.
Dla porównania moje EDC, Solarforce L2.
klik powiększa foto
Uchwyt rowerowy i pierścień są tymczasowe, docelowo będzie schludniej i zgrabniej
Wersja docelowa:
• 3x XM-L T5 4B, LEDy w szeregu
• optyka Ledil 50mm bądź reflektor potrójny SMO/OP
• zasilanie przetwornica step-down 3A z pakietu 4s2p (lub innego 4s)
• autorskie oprogramowanie drivera
• sterowanie pierścieniem analogowo 0-100%
• pierścień z aluminium, mniejszy i zgrabniejszy
• uchwyt rowerowy niższy, innej konstrukcji
Lampa jest szczelna do głębokości kilku metrów. Konstrukcja głowicy solidna, grube aluminium. Nie jest to jednak latarka nurkowa.
Dla porównania moje EDC, Solarforce L2.
klik powiększa foto
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Fajny kinkiet:) Chyba jednak odrobina minimalizmu wskazana;)
No dobra nie taka zła, a nawet urokliwa, ale niższy montaż. Np. coś w tym stylu:
http://www.alibaba.com/product-gs/42112 ... g_30W.html
No dobra nie taka zła, a nawet urokliwa, ale niższy montaż. Np. coś w tym stylu:
http://www.alibaba.com/product-gs/42112 ... g_30W.html
Chyba na stronie http://www.lupine.de można kupić, ale pewnie w cenie nowego MJ-808 na DX. Chyba że wykorzystasz pół takiego http://www.dealextreme.com/p/universal- ... eter-24355
Tu też jest ale cena odstrasza w naszych realiach:
http://www.four4th.co.uk/four4th_handlebar_mount.shtml
Tu też jest ale cena odstrasza w naszych realiach:
http://www.four4th.co.uk/four4th_handlebar_mount.shtml
Uchwyt to Cateye wykręcony z jakiejś starej lampki halogenowej, nie znam symbolu tego elementu. Sama jakość tego uchwytu jest dobra, wiele przeszedł swego czasu bez żadnej awarii.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Głowica przeszła już gruntowną modyfikację na docelowy zestaw LED-optyka. W tej chwili na pokładzie jest 3x XM-L w zespolonym reflektorze. Foto optyki poniżej, chociaż nie z tej konstrukcji, w dodatku ref OP (idealny na rower).
Zasilane toto jest aktualnie z pakietu 4s2p NCR18650 3100, driver AX2003, 3A w max (30W) z ochroną pakietu i kontrolą temperatury (oprogramowanie autorskie).
Świeci w trybie max podobnie do tego poniżej, trochę szerzej, bo to w końcu opcja rowerowa (ref OP)
Powiem tak, światła samochodowe, nawet 2x HID z soczewek odpadają w przedbiegach w bezpośrednim porównaniu. HID może i ma 2x3000lm, ale na palniku, na wyjściu reflektora nie ma nawet połowy tej wartości. Może maksymalnie 40%. Po drodze: HID -> małe lustro z tyłu (tu jakieś 25% światła od razu idzie w obudowę) -> przesłona stalowa -> soczewka -> szkło reflektora i straty przewyższają połowę strumienia z palników.
Zasilane toto jest aktualnie z pakietu 4s2p NCR18650 3100, driver AX2003, 3A w max (30W) z ochroną pakietu i kontrolą temperatury (oprogramowanie autorskie).
Świeci w trybie max podobnie do tego poniżej, trochę szerzej, bo to w końcu opcja rowerowa (ref OP)
Powiem tak, światła samochodowe, nawet 2x HID z soczewek odpadają w przedbiegach w bezpośrednim porównaniu. HID może i ma 2x3000lm, ale na palniku, na wyjściu reflektora nie ma nawet połowy tej wartości. Może maksymalnie 40%. Po drodze: HID -> małe lustro z tyłu (tu jakieś 25% światła od razu idzie w obudowę) -> przesłona stalowa -> soczewka -> szkło reflektora i straty przewyższają połowę strumienia z palników.