Strona 1 z 12

Wasza ocena sklepów internetowych.....

: niedziela 20 kwie 2008, 09:47
autor: lennin
Zainspirowany moimi przejściami odnośnie różnych reklamacji gorzkich żalów na wadliwy niepełnosprawny towar postanowiłem wam opisać mój przypadek związany z DEREELIGHT .

Mianowicie zakupiłem DBSa po jakimś czasie i walce z wyłącznikiem okazało sie iz sprawcą migotania nieregularnego jest prawdopodobnie uszkodzony moduł. Migotanie widoczne w trybie niskim i średnim. W maksie nic specjalnego sie nie działo i ładnie świecił:) Po opisaniu problemu ALANowi sprzedawcy dereelight i próbach wyjaśnienia przyczyn tego stanu w trosce o zadowolenie klienta z produktu dostałem dziś odpowiedz:

Kod: Zaznacz cały

Thanks, I will send the 3SD pill to following address Monday.
I'm sorry you meet trouble.
Alan
:) Mają u mnie bardzo duży plus za to iż odpisują praktycznie w ciągu 24 godzin na meile. Nie domagałem sie nowego modułu tylko chciałem rozwiązać problem z migotaniem.

[glow=olive]Zgodnie z umową dostałem nowy moduł do deree :) Wsumie kolejny plus bo szybko wręcz ekspresowo! Nadmienmy że ten element latarki wyceniony jest na 32$ + koszty przesyłki więc.... Nic tylko polecać obsługe klijenta i firme.[/glow]


Z DX em różnie bywa, odpisują jak im sie zachce stosują metodę spychologii ale udaje sie wywalczyć co swoje zwykle.


KAI po prostu masakra. Nie odpisują, totalna olewka. Nie polecam nikomu. Przysyłają co popadnie nie udało mi sie uzyskać odpowiedzi na żadne pytanie, reklamacje czy specyfikacje produktu.

hkequipment sprzedawca na ebayu. Ciężko odpisuje na meile ale przesyłka przyszła bardzo szybko i po moim marudzeniu odnośnie JetBeama dostałem błyskawicznie drugiego. Nie wiem do tej pory czy to reklamacja czy błąd w wysyłkach ;) Godny polecenia zgodnie z moja prośba przesyłka opisana poniżej 30$ w celach wiadomych.

Czekam na wasze opinie w temacie. Wiem że podobne przypadki były opisywane żale w innych wątkach ale może warto zrobić jeden specjalnie poświęcony sklepom, reklamacją i podejściem do klienta. Często ludzie szukają informacji, gdzie jak i co dalej po zakupach. Nie pierwszy raz sie okazało że nie tylko sam zakup jest ważny ale i obsługa posprzedażna. Za często trafiają sie "buble" z którymi ciężko cokolwiek zrobić dlatego tak ważne jest potem podejście do reklamacji czy innych problemów przez sprzedającego!!!

: niedziela 20 kwie 2008, 11:55
autor: Calineczka
...w sumie zgadzam sie z Tobą.Z DX i KAI mam podobne doswiadczenia.Kupuję w DEALEXTREME
POlecam też:

www.supertactical.com

http://www.hobbyngear.com/cubecart/ -Ci juz chyba wycofuja sie z latareczek,w obu kupowalem po kilka razy

: niedziela 20 kwie 2008, 12:01
autor: lennin
W supertactical.com wczoraj kupiłem dwa reflektotki OP do jeta. 6$ nie majatek a warto mieć na zapas. Zobaczymy czy i kiedy dotrą :)

: niedziela 20 kwie 2008, 14:02
autor: pawelsz
supertactical jest ok- jak strzelą babola (tam miałem z 1ą alfa) dosyłaja i czasami bonusik dadzą

: wtorek 22 kwie 2008, 20:04
autor: Steff.k
Mam pytanie jak długo (ile dni roboczych) idzie do Was paczka z DX/Kai? W dx wysłali mi 19-04-2008, zastanawiam się czy na przed długim łikendem dojdzie (8 dni roboczych).

Wydaje mi się ze było gdzieś napisane ile standardowo idzie paczka, ale za nic nie mogłem znaleźć.

: wtorek 22 kwie 2008, 20:51
autor: pawelsz
z trackingiem idzie parę dni : 3-6
bez trackingu kole 7-14

: wtorek 22 kwie 2008, 21:11
autor: Steff.k
pawelsz pisze:z trackingiem idzie parę dni : 3-6
bez trackingu kole 7-14
Serio :shock:
Myślałem ze tracking tylko pokazuje gdzie aktualnie jest paczka :shock:. Niestety nie mam trackingu :evil:

: wtorek 22 kwie 2008, 21:35
autor: pawelsz
tracking pokazuje, ale widac gdzie jest, co się dzieje itd ino kończy sie przy wylocie z HK- w PL nie działa, podobnie jak tracking innych firm- ot za murzynami PL jest, smutna prawda

: czwartek 24 kwie 2008, 02:32
autor: piXelRider
Nie no, tracking w UPS działa :) Tylko dziwnie: już niby paczka jest w moim mieście i... nagle samolot dwa lotniska/checkpointy wcześniej się spóźnia przez co jednak kilka godzin dłużej czekam :P Magia ;)

: piątek 25 kwie 2008, 11:47
autor: kisi
Ja juz od 2 dni mam napis:

Destination - Poland
The item left Hong Kong for its destination on 23-Apr-2008

I kiszka cisza... chyba posłali gołębiem pocztowym...

: piątek 25 kwie 2008, 16:17
autor: Steff.k
Czyli 2 dni temu paczka wyleciała z H-K i poleciała do PL. Także spokojnie :) teraz pewnie jest w Warszawie , potem kontrola celna, poczta polska i dopiero Twoja skrzynka :D. Jeszcze chwilę się zejdzie :/.

: piątek 25 kwie 2008, 18:07
autor: lennin
Pamientaj że teraz wszystko w rękach polski wiec nie wymagaj cudów. I jeszcze nasze służby celne potrafią przetrzymywać przesyłki.

: piątek 25 kwie 2008, 20:35
autor: kisi
Steff.k pisze:Czyli 2 dni temu paczka wyleciała z H-K i poleciała do PL.
Tia to rozumiem, ale nie rozumiem dlaczego lot trwa 2-3 dni. Skoro tracking to chce wiedziec gdzie jest teraz... a teraz ona leci od 3 dni :)

: piątek 25 kwie 2008, 20:56
autor: lennin
Tracking masz ale.... do granicy polski. Czyli wyleciała, i jet gdzieś! Pawelsz juz pisał że my jako kraj III świata nie potrafimy śledzić przesyłek a właściwie poczta polska. Więc nie marudź na DXa tylko na polska rzeczywistość(ospały UC i Poczte :P )

: środa 27 sie 2008, 10:45
autor: Calineczka
Moje świeże wrażenia z:
Deerelight
mieli w nosie wszelkie moje zapytania o stan zamówienia, ZERO odpowiedzi na dwa razy wysyłane pytania-dzięki za taki support.Towar doszedł.

kaidomain-dzisiaj robiłem zamówienie w nowym sklepie...nowa szata graficzna. bardzo bolesne to było, jakiś @#$%^& to chyba rozplanował, o błędach typu nie działające dodawanie nowego adresu do zamówienia nie wspomnę. Jakieś dodatkowe numery przy przedmiotach, nijak nie mające się do ID z linka przeglądarki-porażka. Już od dawna nic u nich nie brałem i kupuje jedynie na prośbę znajomych. Na ostatnie moje pytanie wysłane X czasu temu zero odpowiedzi...no ale po KILKU miesiącach towar doszedł.