Wasza ocena sklepów internetowych.....
: niedziela 20 kwie 2008, 09:47
Zainspirowany moimi przejściami odnośnie różnych reklamacji gorzkich żalów na wadliwy niepełnosprawny towar postanowiłem wam opisać mój przypadek związany z DEREELIGHT .
Mianowicie zakupiłem DBSa po jakimś czasie i walce z wyłącznikiem okazało sie iz sprawcą migotania nieregularnego jest prawdopodobnie uszkodzony moduł. Migotanie widoczne w trybie niskim i średnim. W maksie nic specjalnego sie nie działo i ładnie świecił:) Po opisaniu problemu ALANowi sprzedawcy dereelight i próbach wyjaśnienia przyczyn tego stanu w trosce o zadowolenie klienta z produktu dostałem dziś odpowiedz:
Mają u mnie bardzo duży plus za to iż odpisują praktycznie w ciągu 24 godzin na meile. Nie domagałem sie nowego modułu tylko chciałem rozwiązać problem z migotaniem.
[glow=olive]Zgodnie z umową dostałem nowy moduł do deree Wsumie kolejny plus bo szybko wręcz ekspresowo! Nadmienmy że ten element latarki wyceniony jest na 32$ + koszty przesyłki więc.... Nic tylko polecać obsługe klijenta i firme.[/glow]
Z DX em różnie bywa, odpisują jak im sie zachce stosują metodę spychologii ale udaje sie wywalczyć co swoje zwykle.
KAI po prostu masakra. Nie odpisują, totalna olewka. Nie polecam nikomu. Przysyłają co popadnie nie udało mi sie uzyskać odpowiedzi na żadne pytanie, reklamacje czy specyfikacje produktu.
hkequipment sprzedawca na ebayu. Ciężko odpisuje na meile ale przesyłka przyszła bardzo szybko i po moim marudzeniu odnośnie JetBeama dostałem błyskawicznie drugiego. Nie wiem do tej pory czy to reklamacja czy błąd w wysyłkach Godny polecenia zgodnie z moja prośba przesyłka opisana poniżej 30$ w celach wiadomych.
Czekam na wasze opinie w temacie. Wiem że podobne przypadki były opisywane żale w innych wątkach ale może warto zrobić jeden specjalnie poświęcony sklepom, reklamacją i podejściem do klienta. Często ludzie szukają informacji, gdzie jak i co dalej po zakupach. Nie pierwszy raz sie okazało że nie tylko sam zakup jest ważny ale i obsługa posprzedażna. Za często trafiają sie "buble" z którymi ciężko cokolwiek zrobić dlatego tak ważne jest potem podejście do reklamacji czy innych problemów przez sprzedającego!!!
Mianowicie zakupiłem DBSa po jakimś czasie i walce z wyłącznikiem okazało sie iz sprawcą migotania nieregularnego jest prawdopodobnie uszkodzony moduł. Migotanie widoczne w trybie niskim i średnim. W maksie nic specjalnego sie nie działo i ładnie świecił:) Po opisaniu problemu ALANowi sprzedawcy dereelight i próbach wyjaśnienia przyczyn tego stanu w trosce o zadowolenie klienta z produktu dostałem dziś odpowiedz:
Kod: Zaznacz cały
Thanks, I will send the 3SD pill to following address Monday.
I'm sorry you meet trouble.
Alan
[glow=olive]Zgodnie z umową dostałem nowy moduł do deree Wsumie kolejny plus bo szybko wręcz ekspresowo! Nadmienmy że ten element latarki wyceniony jest na 32$ + koszty przesyłki więc.... Nic tylko polecać obsługe klijenta i firme.[/glow]
Z DX em różnie bywa, odpisują jak im sie zachce stosują metodę spychologii ale udaje sie wywalczyć co swoje zwykle.
KAI po prostu masakra. Nie odpisują, totalna olewka. Nie polecam nikomu. Przysyłają co popadnie nie udało mi sie uzyskać odpowiedzi na żadne pytanie, reklamacje czy specyfikacje produktu.
hkequipment sprzedawca na ebayu. Ciężko odpisuje na meile ale przesyłka przyszła bardzo szybko i po moim marudzeniu odnośnie JetBeama dostałem błyskawicznie drugiego. Nie wiem do tej pory czy to reklamacja czy błąd w wysyłkach Godny polecenia zgodnie z moja prośba przesyłka opisana poniżej 30$ w celach wiadomych.
Czekam na wasze opinie w temacie. Wiem że podobne przypadki były opisywane żale w innych wątkach ale może warto zrobić jeden specjalnie poświęcony sklepom, reklamacją i podejściem do klienta. Często ludzie szukają informacji, gdzie jak i co dalej po zakupach. Nie pierwszy raz sie okazało że nie tylko sam zakup jest ważny ale i obsługa posprzedażna. Za często trafiają sie "buble" z którymi ciężko cokolwiek zrobić dlatego tak ważne jest potem podejście do reklamacji czy innych problemów przez sprzedającego!!!