trzy lampki do wyboru na rower

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
Jaq3

trzy lampki do wyboru na rower

Post autor: Jaq3 »

Cześć wszystkim !
Jestem Jacek i planuje zakup mojej pierwszej lampki rowerowej na CREE. Zakupu dokonam poprzez popularny tutaj sklep DealExtreme.com
Od razu uprzedzam że w tej dziedzinie jestem laikiem.
Przez ostatnie parę dni przeglądałem forum i zauważyłem parę faktów.
Polecane zasilanie to akumulatorki typu "18650", natomiast odradzane AAA, AA to coś pomiędzy. Posiadam kilka akumulatorków typu AA oraz ładowarkę, dlatego preferowałbym właśnie coś na takie akumulatorki. Jednak o ile znajdę lampkę która będzie lepsza i jednocześnie będzie obsługiwała tylko "18650" to zakupię niezbędne minimum jeśli chodzi o akumulatorki oraz ładowarkę.

Co do samej lampki najbardziej zastanawiałem się nad : http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t ... c&start=15
czyli Akoray K-106. Uważam że zasilanie AA to dla mnie zaleta, mimo dosyć krótkiego czasu jaki na nich wytrzymuje, to myślę, że na tyle ile będę poza miastem, czyli tyle ile będę używał trybu hi, to spokojnie mi wystarczy.

Dodatkowo czytałem o UltraFire A10B oraz UltraFire WF-502. Tutaj już mamy modele na akumulatorki "18650". Niestety w recenzji tej drugiej nie znalazłem zdjęć pokazujących jak sobie radzi w terenie, jedynie zdjęcie na ścianie. W przypadku pierwszej latarki znalazłem temat, w którym pewien użytkownik chce zmienić ją na inny model, który będzie posiadał większy okrąg światła, gdyż jest za wąski jak na rower, natomiast w innym temacie znalazłem opinię że ta lampka jest ok na rower, jak widać zdania są podzielone.

Byłbym wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu mojego dylematu, pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin

Re: trzy lampki do wyboru na rower

Post autor: Pyra »

Witam
Jaq3 pisze:Byłbym wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu mojego dylematu, pozdrawiam ;)