Wykonanie drivera - prośba o pomoc
Wykonanie drivera - prośba o pomoc
Witam
Wpadłem na pomysł, aby zrobić sobie w końcu porządną lampkę do roweru. Jest tylko problem - nie znam się na elektronice na tyle, by samemu wymyślać driverki, a nie chcę kupować czegoś gotowego, bo mam skromny budżet.
Docelowo chciałbym zasilić jedną diodę Cree Q5 (chyba że inna lepsza w podobnym przedziale cenowym) z ogniwa 18650. Prąd max 1A, ale mniejsze tryby byłyby mile widziane. Chłodzenie z połowy radiatora od procka powinno wystarczyć.
I tu moja prośba. Czy ktoś byłby na tyle hojny, aby naprowadzić mnie na schemat takiego sterownika? Może być również jako PWM, byle komponenty dostępne byłe w sklepach w detalu. Całość chciałbym polutować w technice przewlekanej, nie zależy mi na miniaturyzacji.
Z góry dzięki za pomoc
Wpadłem na pomysł, aby zrobić sobie w końcu porządną lampkę do roweru. Jest tylko problem - nie znam się na elektronice na tyle, by samemu wymyślać driverki, a nie chcę kupować czegoś gotowego, bo mam skromny budżet.
Docelowo chciałbym zasilić jedną diodę Cree Q5 (chyba że inna lepsza w podobnym przedziale cenowym) z ogniwa 18650. Prąd max 1A, ale mniejsze tryby byłyby mile widziane. Chłodzenie z połowy radiatora od procka powinno wystarczyć.
I tu moja prośba. Czy ktoś byłby na tyle hojny, aby naprowadzić mnie na schemat takiego sterownika? Może być również jako PWM, byle komponenty dostępne byłe w sklepach w detalu. Całość chciałbym polutować w technice przewlekanej, nie zależy mi na miniaturyzacji.
Z góry dzięki za pomoc
- Calineczka
- Kontakt:
edek, polecam lekturkę:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3084
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3084
Jak skromny budzet masz? Sterowniki na allegro sa czasem po 18 zl a jak nie to na DXie od 2$ w gore.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Chodzi o to zdjęcie?edek pisze:AMC7135Pyra pisze:A których scalaków nie możesz znaleźć?