ITP A6 polestar - włącznik

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
cosin
Posty: 69
Rejestracja: wtorek 09 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Warszawa

ITP A6 polestar - włącznik

Post autor: cosin »

Witam Was.

Od pół roku mam tytułową latarkę. Niestety mimo, że używana była sporadycznie (wyświecone 1 zestaw eneloopów) wczoraj odmówiła posłuszeństwa. Dokładnie włącznik szwankuje. Guma jest jak z plasteliny, klik słychać ale zadziała raz na 10, o zmianie trybu w ogóle można zapomnieć. Czy ktoś się z takim problemem spotkał? Latarka pójdzie na gwarancję ale wolałbym wiedzieć czy później problem nie będzie wracał.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Hej,

Niestety (lub właśnie stety) , nie spotkałem się z podobnym problemem pomimo wyświecenia większej ilości pakietów. Najlepiej jednak zwrócić się od razu do sprzedawcy w sprawie gwarancji.
Pozdr.
Pikom
Kris_1
Posty: 127
Rejestracja: sobota 03 sty 2009, 19:34
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Kris_1 »

Ja miałem tak od początku. Na szczęście wymieniono mi na gwarancji od razu i było ok.
Podobno jest nadal, bo spotykam czasami kolegę który ją używa.
cosin
Posty: 69
Rejestracja: wtorek 09 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cosin »

rozmawiałem już ze sprzedawcą. Jutro odsyłam. na CPF spotkałem się z tym problemem ale w wersjach z czarnym koszyczkiem
dbuzer
Posty: 128
Rejestracja: poniedziałek 09 lis 2009, 07:55
Lokalizacja: NYSA
Kontakt:

Post autor: dbuzer »

problem koszyczka to jednak inny problem i po prostu go wymieniamy jeśli problem wystąpi

jak dojdzie to zobaczymy co i jak , bo faktycznie czasami się zdarza że ten switch wariuje mimo że wydaje się po dźwięku kliku , że powinien przełączać

[ Dodano: 19 Lipiec 2010, 12:08 ]
latareczka dotarła niestety bez gumki włącznika,

poruszę przy tej okazji bardzo ważny problem,

każdy towar który sprzedajemy posiada gwarancję i w razie problemów bardzo prosimy o nie staranie się usuwać usterek samodzielnie, lepiej odesłać sprzęt do nas celem naprawy lub wymiany

ja wiem że korci bo może się uda samemu, że może to tylko włącznik, może brak styku :)

gumki w pudełku z latarką nie znaleźliśmy a colega cosin w rozmowie telefonicznej powiedział że uszkodzona, ale ona tam jak latarkę wysyłał była

gumka ulega uszkodzeniu jak chce się ją włożyć na miejsce ale od zewnątrz

nie zmienia to faktu że microswitch faktycznie nie działa, tylko jak ja mam teraz wytłumaczyć chińczykowi, że nikt w latarce nie grzebał i że powinna ona podlegać naprawie gwarancyjnej

bardzo proszę jeśli chcecie mieć roszczenia gwarancyjne nie próbujcie naprawiać latarek we własnym zakresie

wszystko może się zepsuć i my nie unikamy rozwiązywania takich problemów,
jednak towar powinien nosić jedynie ślady normalnej eksploatacji
cosin
Posty: 69
Rejestracja: wtorek 09 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cosin »

Ja nadmienię tak jak również w rozmowie telefonicznej, że latarkę kupiłem w PL żeby mieć gwarancję i nie musieć grzebać w sprzęcie.

Niemniej latareczka została wymieniona za co bardzo dziękuję firmie milhunt. Zakup przebiegł super i kwestia reklamacji również. Oby tylko tak profesjonalne firmy były na polskim rynku.
ODPOWIEDZ