Strona 1 z 1
... i znowu problem z DX :)
: wtorek 26 lut 2008, 23:39
autor: Serkules
Dorzucę jeszcze swój kamyczek do ogródka DX. Miesiąc temu przyszła do mnie przesyłka z DX, ale z trzech zamówionych pozycji dotarła tylko jedna. Zgodnie z opisem na ich stronie, w tej części wysyłki powinny dotrzeć wszystkie trzy pozycje.
Zgłosiłem w DX reklamację. po paru tygodniach (konkretnie dzisiaj) otrzymałem takiego maila:
A staff has added a solution to your request.
--------------------------------------------------------------------------------
Would you please let us know if you haven't received item 10640 and 4282 from your order 011732M2 ? if so, please shot some pictures of the note regarding the missing items or take a picture of the package you received.
Ps: To enable us to handle for you promtly , please send the pictures to
"Items missing from the order".
Thanks for your help.
REgards,
tiffany
Piszą w nim, żebym przesłał im zdjęcia opakowania, jednak w międzyczasie koperta zdążyła już wylądować w piecu. Co radzicie w tej chwili, bo brakuje z tej przesyłki dwóch diod Edisona i 10szt. szybek fi17.9mm, więc trochę byłbym "w plecy".
: wtorek 26 lut 2008, 23:49
autor: Bocian
Hmmm napisz jak sprawa wygląda co innego możesz zrobić.
PS. Note regarding.. było tam (w paczce albo na mail) jakieś pismo informujące o brakujących itemach?
: środa 27 lut 2008, 00:13
autor: Serkules
O ile dobrze pamiętam, to nic takiego nie było. Zawsze dokładnie sprawdzam kopertę.
Hmmm napisz jak sprawa wygląda co innego możesz zrobić.
No własnie... w sumie pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło, więc nie mam doświadczenia w tej kwestii z DX. Widzę, że poziom obsługi w DX znaaacznie się obniżył. Nie potrafią nawet paczki skompletować
Z Kai jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Chyba trzeba będzie zmienić dostawcę.
: środa 27 lut 2008, 15:43
autor: DNF
Mi jak nie wyslali drivera (do tej pory nie wyslali, od 15 stycznia), to dostalem liscik w srodku, a na kopercie nie bylo odchaczonego numerka drivera. Wydaje mi sie ze bez zdjec juz nic nie zdzialasz.
Pozdrawiam
DNF
: środa 27 lut 2008, 17:31
autor: lennin
DNF już CI pisałem 3 razy pisałem
"16-Mode 3W 3.7V 7135 Circuit Board for Cree and SSC Emitters (3.7V 1000mA Output) x 1 Pending
ETA 2/29/2008"
Niestety ja też czekam.
BTW podstawą do uznania reklamacjai są zdjęcia głowniw koperty tam masz wyszczegulnione co i kto pakował i ewentualnie kto sprawdzał zawartość. Bez tego to wątpie że ci uznają roszczenia.
: środa 27 lut 2008, 20:11
autor: DNF
Lennin, ale czy ja cos mowie?:) Tylko zale sie jak dlugo czekam:)
Pozdrawiam
DNF
: środa 27 lut 2008, 22:14
autor: pawelsz
bez jaj- ja na drivery z kai czekam ponad miesiąc i jeszcze to potrwa, także w czym problem- ino cierpliwość i grzecznośc dla chinoli
albo rezygnacja- kasę oddają bez problemu
: środa 27 lut 2008, 22:34
autor: lennin
Teraz to ja nie rozumie DXa.
Zamawiałem przy różnych okazjach driverki. Wszystkie pojawiały sie jako ETA z datą. Wiadomo nie mają na stanie itd.
3 różne zamówienia na identyczne drivery co 2 tygodnie. Dziś patrze w status w zamówienia z przed miesiąca i mam
16-Mode 3W 3.7V 7135 Circuit Board for Cree and SSC Emitters (3.7V 1000mA Output) x 1 Shipped
Dwa pozostałe z przed półtora miesiąca i z przed dwóch tygodni maja ETA a ten co miesiąc czekałem dziś wysłali. Gdzie tu sens i logika?
Czyżby dostali jakąś partie sterowników i w ramach loterii wysyłali?
: czwartek 28 lut 2008, 09:30
autor: Serkules
Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Niestety, nadal mam niewyjaśnioną kwestię. Co radzicie mi w tej chwili zrobić, ewentualnie co im napisać w mailu.
: piątek 07 mar 2008, 08:45
autor: lennin
Ciężko będzie bez zdjęć. Sam mam styczność z reklamacjami w firmie dość często. Nawet nie wiesz jak potrafią być irracjonalne!
Ap ropo reklamacji na DX. Zamówiony
DRIVER dostałem wczoraj. Zdziwiłem sie że paczuszka jakaś taka cięzka ( pierwsza myśl dobrze zapakowany
). Otwieram a tu
. Przysłali mi zamaist zamówionego 16 trybowego sterownika jakieś
AKU DO HELIKOPTERA RC. Na szcześci szybkie fotki zgłoszenie problemu i w ciagu 12 godzin otrzymałem odpowiedz na TICKETa.
We have made a replacement for item 7612, it will be sent to you shortly.
regards,
tiffany
Więc nie jest tak tragicznie z obsługą klienta. A co do kontroli jakości to jest tragiczna. Dwie osoby sprawdzały zawartość przesyłki. Jakaś paranoja albo nie ma w tej firmie QC.
: piątek 07 mar 2008, 09:21
autor: pawelsz
ano się mylą czasami, ale jest z nimi jednak jakiś kontakt, nie jak z kai.
Nowa strona do zgłaszania problemów jest zdeczko dziwna dla mnie, ale faktycznie odpowiadają szybko na takie zgłoszenia-szkoda , że nie można tam nic dopisać, a zgłoszenia opisowe (przez wybranie ticket itd) są obsługiwane dłuzej- nawet parę dni.
Mój romi poleciał do Korei południowej i po tygodniowym wyjaśnianiu wysłali ponownie- znaczy nie jest źle