Witam,
Jako ze jestem laikiem w sprawach latarek zwracam sie z pytaniem do znawców...mianowicie:
zakupiłem latarkę ultrafire WF-502B i posiadam tylko jeden tryb swiecenia: wysoki.
Wiecie moze jak "odblokowac"/dodac inne tryby? czy muszę cos wymienic? jezeli tak to co dokładnie...
dzieki z góry za pomoc...
pozdrawiam!
Ultrafire WF-502B różne tryby
Witaj,
Wszystko zależy od tego, jaką tak naprawdę lampkę kupiłeś. Na DX można kupic różne odmiany. I takie które mają tryby i takie, które trybów nie mają. Jeśli po włączeniu latarki lekkie przyciśnięcie (i puszczenie) włącznika nie zmienia trybów, to spróbuj odwrotnie - lekko przyciskaj włącznik przed całkowitym załączeniem - może akurat trafiła ci się taka wersja włącznika... Jeśli żaden z tych sposobów nie zadziała, to masz po prostu latarkę bez trybów. Raczej nic się tu "odblokować" nie da. Żeby mieć pewność podaj link do modelu który kupiłeś.
Można reklamować - jeśli zamawiałeś wersję z trybami.
Można zmienić moduł - kupić osobno moduł ze sterownikiem mającym tryby i cały zmienić w latarce - wyjąć stary i włożyć nowy, żadnego lutowania, prozaiczna sprawa.
Lub mozna zmienić driver (sterownik) w tym module który masz.
Wszystko zależy od tego, jaką tak naprawdę lampkę kupiłeś. Na DX można kupic różne odmiany. I takie które mają tryby i takie, które trybów nie mają. Jeśli po włączeniu latarki lekkie przyciśnięcie (i puszczenie) włącznika nie zmienia trybów, to spróbuj odwrotnie - lekko przyciskaj włącznik przed całkowitym załączeniem - może akurat trafiła ci się taka wersja włącznika... Jeśli żaden z tych sposobów nie zadziała, to masz po prostu latarkę bez trybów. Raczej nic się tu "odblokować" nie da. Żeby mieć pewność podaj link do modelu który kupiłeś.
Można reklamować - jeśli zamawiałeś wersję z trybami.
Można zmienić moduł - kupić osobno moduł ze sterownikiem mającym tryby i cały zmienić w latarce - wyjąć stary i włożyć nowy, żadnego lutowania, prozaiczna sprawa.