Strona 1 z 1

Przysłali mi inne światełko

: poniedziałek 25 sty 2010, 15:56
autor: janko
Cześć

POMOCY!!!

Czy ktoś miał taki przypadek. Zamówiłem w kajdomajnie latarkę: http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=5618
a dostałem przed chwilą paczkę z:
http://kaidomain.com/ProductDetails.asp ... ctId=10294
co w takim przypadku mam zrobić.
W kopercie jest mała karteczka na której jest napisane jakieś podziękowanie i symbol latarki którą zamawiałem.
Zaznaczam, że nie znam angielskiego ani tym bardziej chinskiego.

Pozdrawiam

: poniedziałek 25 sty 2010, 16:03
autor: Pikom
Zrób skan/zdjęcie karteczki i wrzuć na forum - ale tak żeby dało się cos odczytać...

: poniedziałek 25 sty 2010, 18:34
autor: janko
Nie mam skanera, więc z postaram się z obrazować tą karteczke.
Wymiary: 2cmx6cm.
Napisy na niej:

Thank you for purchasing at
http://www.kaidomain.com!
Here are included items in this order# 1001120012

Item Qty Price
Ultrafire SG-900 CREE Q5 2-Mode 1 $34,31
Flashlight (1*8650)

Item jest nad nazwą latarki
Quty nad 1 ilość
Price nad 34,31 ceną.

Myślę, że w miarę czytelnie to napisałem.
Qrde nie wiedziałem,że umiem pisać po angielsku. :lol:

: poniedziałek 25 sty 2010, 18:48
autor: Gardol
janko pisze:Thank you for purchasing at
http://www.kaidomain.com!
Here are included items in this order# 1001120012
Dziękujemy za zakupy w KAI. W załączeniu przedmioty z zamówienia numer 1001...

Item - to "przemiot/rzecz"
Qty - to skrót od "ilość"
Price - to "cena"

Czyli nic tu nie ma ciekawego. Wygląda jakbyś kupił 1 latarkę Ultrafire SG-900 za 34,31$

Pozdrawiam,
Paweł

: poniedziałek 25 sty 2010, 19:03
autor: janko
No tak- tyko, że mi przysłali Ultrafire UF-H3

Pozdrawiam

: poniedziałek 25 sty 2010, 19:19
autor: Gardol
Na Twoim miejscu porobiłbym szczegółowe zdjęcia całej przesyłki i zawartości i pisał do KAI reklamcję.

Może ktoś inny będzie potrafił Ci coś więce podpowiedzieć, bo jak wiem z czytania forum wiele osób miało już problemy z KAI.

Pozdrawiam,
Paweł

: poniedziałek 25 sty 2010, 19:19
autor: ElSor
Moze sproboj sprzedac u nas to co dostales po kosztach i po sprzedazy kup ponownie SG900 - tak moze byc szybciej i sprawniej niz poprzez ich "serwis" i wysylanie z powrotem UF H3

: poniedziałek 25 sty 2010, 19:46
autor: janko
W tej chwili wyniknął jeszcze jeden problem. Nie Swieci!!!
Problem opisałem w czołówkach. W temacie Ultrafire H1, H2, H3.

Pozdrawiam

: poniedziałek 25 sty 2010, 19:50
autor: Pikom
Jak widać z opisu faktycznie popełnili błąd - skasowali za SG-900 i podziękowali za zakup tej właśnie latarki a przysłali coś innego. Twoje szczęście, że w sumie o podobnej wartości. Jak już koledzy wspominali masz kilka wyjść, w tym jedno proste - sprzedać co dostałeś i kupic raz jeszcze SG-900. Jeśli w ciągu powiedzmy tygodnia nie uda Ci się odsprzedać niepotrzebnej latarki wtedy możesz pisac reklamację - nie będą przeciez wiedzieli, że pomyłkowa przesylka doszła już wczesniej... Czyli możesz starac się wykorzystac pomysł ze sprzedażą a jak nie wypali to reklamować. Prawdopodobnie masz szansę wynegocjować przy odsyłaniu błędnie wysłanej latarki zwrot kosztów (choć nie ma pewności) lub porozumieć się co do obnizki na zakup tym razem właściwej latarki - to nawet może Ci sie opłacić ;)

: poniedziałek 25 sty 2010, 20:06
autor: janko
Dzięki kolegom za sugestie. Pikom, ta druga opcja bardziej mi odpowiada. Zniżka na latarkę. Na upartego mogę ją sobie zostawić, a w przypływie dobrej woli przekazać ją w ręce Mojej Szanownej Małżonki. Tylko jest mały problem, oni pewnie tam nie znają polskiego ;) , a ja angielskiego :cry: i z napisaniem reklamacji będę mieć duży kłopot.

pozdrawiam

: poniedziałek 25 sty 2010, 20:31
autor: toms_
Mogę Ci taki tekst reklamacyjny napisać, ale przydałoby się, żebyś zrobił zdjęcia koperty, karteczki i latarki, jako załącznik do tej reklamacji.

: poniedziałek 25 sty 2010, 20:49
autor: janko
Dzięki toms, zdjęcia będą zrobione. Będę Ci bardzo zobowiązany za pomoc.
Pozdrawiam

: poniedziałek 25 sty 2010, 21:05
autor: toms_
Wysłałem Ci na skrzynkę instrukcje.

: poniedziałek 25 sty 2010, 21:39
autor: janko
Dzięki Tomku już czytałem.

[ Dodano: 28 Styczeń 2010, 22:40 ]
Reklamacja do kai-a została wysłana według instrukcji toms-a. Czekam na odzew od nich.