Strona 1 z 1

.....fenix 2d

: środa 04 lis 2009, 00:15
autor: kangoo
Hej ,to ja Wasz stary kangoor . Jak część z Was wie ,używam nie wnikając jak to działa .
No i niestety muszę teraz pownikać . Streszczę sprawę w kilku słowach .Mam prawie 2 lata wspomnianego P2D i bardzo go sobie chwalę . Czasem po zmianie akusa nie odpalał ,ale zawsze w końcu po wyczyszczeniu lub popukaniu;) działał . Do dziś .Wróciłem właśnie z poza miasta gdzie używałem typka aż padł . Jak zwykle odłożyłem akusa do pudełka z "tymi do ładowania" wziąłem nowego, psiknąłem gwinty silikonem w spraju i włożyłem baterię . A tu zonk , na odkręconej głowicy mam turbo i stroboskop . Kręcenie głowicą nic nie daje ... Nauczony doświadczeniem wyciągam aku i sprawdzam napięcie, jest ok . (większość wię, że ta latara na akusach nie zawsze działa, dlatego używam od początku 4 sztuk Tenergy i dedykowanej ładowarki) . Nie wpadając (na razie ) w panikę sprawdzam latarkę na "zwykłej" CR123a i... to samo . Nadal nie wzruszony czyszczę gwinty do połysku i lekko psikam WD40 .(znana procedura wyczytana tutaj lub na Torch).Po odparowaniu skręcam całość i ...znowu to samo . Czyszczę latarkę jeszcze raz, tym razem do przesady i skręcam bez smarowania ..znów zonk .
Co jeszcze mogę zrobić ? Pomocy, lubię to światełko( to prezent) i obecnie nie stać mnie na nowe :( .

: środa 04 lis 2009, 00:19
autor: lennin
Odkręć głowice i poszukaj tam na stykach jakiegoś metalowego paprocha który pewnie zwiera pady niski wysoki.

: środa 04 lis 2009, 00:20
autor: kangoo
Szukałem , ale zaraz wezmę lupę .

: środa 04 lis 2009, 00:25
autor: lennin
Na głowicy jest gwint który nie może mieć elektrycznego przejścia do zewnętrznego pierścienia driverka. Jak tam będzie opiłek metalowy nie masz regulacji wysoki niski tylko zawsze wysoki.

: środa 04 lis 2009, 00:38
autor: kangoo
Mam głupie pytanie, ale ułatwi mi to poszukiwania paprocha . Jeśli zdejmę (odkręcę) tę część głowicy z reflektorem, to powinienem mieć tylko niskie tryby ?

: środa 04 lis 2009, 00:59
autor: lennin
Tuba wchodzi w głowicę gwintem i końcówka anodowaną. Z czoła tuby akumulatorka jest powierzchnia nieanodowana. Jezeli prąd plynie tylko gwintem do driwerka masz low. jezeli dokręcisz mocniej to właśnie nieanodowane czoło zwiera dodatkowy styk na driverku ten zewnętrzny pierścień. On robi tryb wysoki. Jakikolwiek przejście elektrycznie miedzy tym zewnętrznym okręgiem a body latarki kończy sie utratą trybu niskiego. Jeżeli odkręcasz część z reflektorem a driwerek z kawałkiem głowicy został ci w ręku to chyba nie tutaj szukasz. Nie rozkręcałem nigdy do golasa P2D. Opieram sie na zdjęciach zobaczonych w sieci. Może jednak nie paproch tylko P2D zaliczył pada?

Obrazek

Obrazek

: środa 04 lis 2009, 01:06
autor: kangoo
Jutro pstryknę fotki ,dzięki za dotychczasową pomoc .

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 10:56 am ]
Sytuacja wygląda tak, nie robię fotek ...wkurzył mnie .
Jeśli go nie doczyszczę wyślę go Bocianowi do zmodowania . lennin dzięki za pomoc .