Serwis Acebeam.
: poniedziałek 10 maja 2021, 14:19
Jakiś czas temu moją K30 dopadła klątwa klika - padł, co jest częstą przypadłością tego modelu.
Latarka kupiona w zagranicznym sklepie więc napisałem do producenta. Nie miałem żadnego kwitu ale nic nie chcieli
Wspomniałem też że jest na gwarancji - dają 5 lat.
Wszystko poszło gładko, nawet odpowiadali bez opóźnień.
Wysyłka do Chin samej latarki równo 20pln.
No i czekanie...
Czekałem jakieś 3 miesiące W międzyczasie parę razy do nich napisałem ale już coś zaczynali kręcić, a to że numeru telefonu nie podałem, a to jest ważne przy dostawie, a to że już naprawiona i już zaraz wysyłają mi nr do śledzenia itp. Widać jak Chińczyk czegoś kombinuje to jest chory.
Latarka dziś przyszła a numer trakingowy jeszcze nie.
Naprawili i nawet nic nie poobijali - tu nie ma się do czego przyczepić.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Latarka kupiona w zagranicznym sklepie więc napisałem do producenta. Nie miałem żadnego kwitu ale nic nie chcieli
Wspomniałem też że jest na gwarancji - dają 5 lat.
Wszystko poszło gładko, nawet odpowiadali bez opóźnień.
Wysyłka do Chin samej latarki równo 20pln.
No i czekanie...
Czekałem jakieś 3 miesiące W międzyczasie parę razy do nich napisałem ale już coś zaczynali kręcić, a to że numeru telefonu nie podałem, a to jest ważne przy dostawie, a to że już naprawiona i już zaraz wysyłają mi nr do śledzenia itp. Widać jak Chińczyk czegoś kombinuje to jest chory.
Latarka dziś przyszła a numer trakingowy jeszcze nie.
Naprawili i nawet nic nie poobijali - tu nie ma się do czego przyczepić.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć