przednia lampka ok. 1500 lumenów na dwa wymienialne akumulatory
: niedziela 19 kwie 2020, 13:30
Potrzebuję czegoś, co pozwoli mi zimą pojechać w trasę, gdzie przez 6-8h będę mógł liczyć na mocne światło, powyżej 1000 lumenów.
Opcje z zewnętrznymi pakietami zasilającymi odpadają, bo z mojego doświadczenia wynika, że są niewygodne i awaryjne.
Niewygodne, bo jadąc w miasto i zatrzymując się trzy razy musiałem każdorazowo odłączać lampkę od pakietu, odpinać lampkę, odpinać pakiet, chować to wszystko i potem przy ponownym ruszaniu składać do kupy. Upierdliwe strasznie to jest jak się wchodzi do sklepu na 5 minut, a zabawa z lampką trwa drugie tyle.
Awaryjne, bo najpierw padł mi normalny pakiet, a teraz box TrustFire EB03. Podejrzewam, że spiesząc się przy którymś odpinaniu uszkodziłem kabel, bo wygląda na naderwany.
Opcje typu Convoy S2+ i inne latarki na jeden akumulator mają tę wadę, że trzeba ten akumulator dość często wymieniać, więc zamieniłbym jedną niewygodę na inną. Do tego nie można raczej liczyć na strumień światła o mocy powyżej 1000 lumenów przez dłuższy czas. Jestem przyzwyczajony do jeżdżenia z BL70s i to po trasach, gdzie czasami mid mający 1500 lumenów był mniej komfortowy niż high i jego 3000, więc przesiadka na paręset lumenów mogłaby być bolesna.
Najlepiej brzmią dwa wymienialne akumulatory 18650 i szukając tego typu lampek znalazłem Fenixa BC30, jest też wersja 2.0. Problem w tym, że kosztuje to prawie 400zł, może da się taniej? Jedyne co na ten moment znalazłem to XANES XL29. Wymianę baterii poprzez odkręcanie 4 śrubek jakoś jeszcze przeżyję, bo bardzo długich tras nie robię zbyt często, ale obawiam się, że zapewnienia producenta o 1500 lumenach są z czapy. Miał ktoś do czynienia z tą lampką? Może ktoś jest w stanie polecić coś innego?
Opcje z zewnętrznymi pakietami zasilającymi odpadają, bo z mojego doświadczenia wynika, że są niewygodne i awaryjne.
Niewygodne, bo jadąc w miasto i zatrzymując się trzy razy musiałem każdorazowo odłączać lampkę od pakietu, odpinać lampkę, odpinać pakiet, chować to wszystko i potem przy ponownym ruszaniu składać do kupy. Upierdliwe strasznie to jest jak się wchodzi do sklepu na 5 minut, a zabawa z lampką trwa drugie tyle.
Awaryjne, bo najpierw padł mi normalny pakiet, a teraz box TrustFire EB03. Podejrzewam, że spiesząc się przy którymś odpinaniu uszkodziłem kabel, bo wygląda na naderwany.
Opcje typu Convoy S2+ i inne latarki na jeden akumulator mają tę wadę, że trzeba ten akumulator dość często wymieniać, więc zamieniłbym jedną niewygodę na inną. Do tego nie można raczej liczyć na strumień światła o mocy powyżej 1000 lumenów przez dłuższy czas. Jestem przyzwyczajony do jeżdżenia z BL70s i to po trasach, gdzie czasami mid mający 1500 lumenów był mniej komfortowy niż high i jego 3000, więc przesiadka na paręset lumenów mogłaby być bolesna.
Najlepiej brzmią dwa wymienialne akumulatory 18650 i szukając tego typu lampek znalazłem Fenixa BC30, jest też wersja 2.0. Problem w tym, że kosztuje to prawie 400zł, może da się taniej? Jedyne co na ten moment znalazłem to XANES XL29. Wymianę baterii poprzez odkręcanie 4 śrubek jakoś jeszcze przeżyję, bo bardzo długich tras nie robię zbyt często, ale obawiam się, że zapewnienia producenta o 1500 lumenach są z czapy. Miał ktoś do czynienia z tą lampką? Może ktoś jest w stanie polecić coś innego?