co zamiast magchargera?

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
kukiz
Posty: 7
Rejestracja: środa 21 paź 2009, 22:16
Lokalizacja: Gdynia

co zamiast magchargera?

Post autor: kukiz »

czesc wszystkim,

jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi lumeny, kandele itd.
na codzien w pracy uzywam magchargera (anytkorozja, przemysl stoczniowy) . swieci calkiem fajnie...
ale krotko a do tego jestdosc ciezki i wielki. kazdego dnia uzywam latarki przez 3 do 4 godzin, wiec musze targac ze soba drugi akumulator

pytanie:
co Wy, ja ko fachowcy z tej dziedziny moglibyscie polecic w zamian. potrzebne jest swiatlo przynajmniej takie jak z magchargera, lub mocniejsze. najlepiej zeby bylo to ladowalne bo na bateriach nie pociagne za dlugo przy 3-4 h swiecenia na dobe.
pzdr
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

Witaj ;-)
Zacznijmy moze od sprecyzowania, jakiego rodzaju światła potrzebujesz i do czego. Na 1km czy na ręce poświecić, iskupione czy rozproszone, jaki kolor i czy ma on duze znaczenie, czy bierzesz pod uwage ogniwa litowo-jonowe, ile kasy chcesz wydac...w Polsce/za granica?
kukiz
Posty: 7
Rejestracja: środa 21 paź 2009, 22:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kukiz »

witam,
dzięki za odp
- swiece tak na max. 10 m, ale generalnie to co musze obejrzec jest zazwyczaj w odleglosci 1m od mojej pary oczu ( stal, piaskowana lub pomalowana wewnątrz zbiorników balastowych na statkach ), naokoło mnie panują absolutne ciemności
- skupione z opcją rozproszenia
- kolor nie ma większego znaczenia, białe lub żółte byle nie niebieskie :D
- kasa do 300 zł
- zakup raczej krajowy
Awatar użytkownika
lennin
Posty: 2104
Rejestracja: piątek 04 sty 2008, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lennin »

Cześć. A jeszcze pytanie czy masz na składzie jakieś akumulatorki AA. Dostęp do li-ionów?
Obrazek Obrazek