Robi się to wchodząc w tryb sprawdzania baterii:
3 szybkie kliki aby sprawdzić baterię, po tych klikach przytrzymujesz włącznik aż latarka szybko mrugnie najpierw 2 razy, a po chwili mrugnie jeszcze 1 raz. Po ostatnim mrugnięciu wciskasz włącznik 1 raz i gotowe.
Żeby włączyć latarkę pierwszy raz po wyłączeniu podświetlenia musisz przytrzymać guzik, bo przez pierwsze parę/naście sekund trochę wariuje, ale potem normalnie możesz włączać i wyłączać i przycisk nie będzie się świecił
No i musisz od razu włączyć latarkę, jak odkręcisz ogonek bez włączania latarki ustawienie wróci z powrotem, ale jak po ustawieniu najpierw włączysz, to potem możesz sobie odkręcać i przykręcać do woli
Ta metoda dotyczy przycisku kiedy latarka jest wyłączona, bo np. mrugania przy osiąganiu najniższego/najwyższego poziomu świecenia nie da się wyłączyć, a przynajmniej ja nie słyszałem by się dało
Aby wrócić z powrotem do podświetlania przycisku, postępujesz tak samo, z tym że na końcu nie klikasz 1 raz, tylko 2 razy
_________________________________________
EDIT: da się CAŁKOWICIE wyłączyć podświetlenie
Latarka po wejściu w tryb baterii i przytrzymaniu włącznika mruga w następujących konfiguracjach:
- 2 razy, potem 1 raz
- 2 razy, potem 2 razy
- 2 razy, potem 3 razy
- 4 razy
*w tej kolejności w której wypisałem
Konfigurację 2-1 już opisałem, wyłącza podświetlenie dla wyłączonej latarki.
Przy konfiguracjach 2-2 i 4 nie zauważyłem by cokolwiek się zmieniło, podświetlenie, ramping i turbo dalej działają tak samo...
...ale przy konfiguracji 2-3 (trzeba przeczekać całą pętlę w kolejności tak jak wyżej, czyli przytrzymujesz guzik, w momencie kiedy wchodzi konfiguracja 2-1 puszczasz go i czekasz aż do konfiguracji 2-3 - między nimi są 2-3 sekundy przerwy) po kliknięciu przycisku 1 raz włącznik nie świeci się wcale, ani przy odkręcaniu i dokręcaniu ogonka, ani przy dochodzeniu do najniższego i najwyższego poziomu świecenia, ani na wyłączonej latarce, więc jeśli o to Ci chodzi żeby nie świecił dosłownie wcale, to poczekaj na pętlę w której latarka mruga najpierw 2 razy, a potem jeszcze 3
I jak już ustawisz kompletny brak podświetlenia, ale potem stwierdzisz, że jednak wróciłbyś do braku podświetlenia tylko przy wyłączonej latarce, to musisz najpierw dezaktywować obecny tryb, czyli zrobić to samo, tylko że po tych 3 mrugnięciach klikasz włącznikiem 2 razy (1 klik to aktywacja trybu, 2 kliki to dezaktywacja trybu), i dopiero po tym załączyć ten który opisałem jako pierwszy
*metoda dla trybu ramping, dla mode-set nie wiem jak to zrobić, być może tak samo