Strona 1 z 1

Aliexpress - rezygnacja z zwrotu towaru.

: wtorek 19 mar 2019, 10:22
autor: skaktus
Witam.

Zakupiłem włącznik ścienny na ali za 14 dolarów. Włącznik na pilota itd. Przyszło, podziałało 3 dni i zdechło. Napisałem do ali, dostałem zwrot i mimo zaznaczenia że sam zwrot, mam teraz info o konieczności zwrotu towaru. Koszt odesłania przekracza wartość zamówienia. Dodatkowo posiedziałem nad ustrojstwem i okazało się, że w włączniku zdechł triak, wystarczyła wymiana cuda za 8 zł. Wiecie może jak zrezygnować z zwrotu ?

: wtorek 19 mar 2019, 10:46
autor: ptja
Napisz do nich, opisz sytuację. Zaproponuj, że im zapłacisz (np. paypalem) jakąś kwotę i zatrzymasz zegar.

: wtorek 19 mar 2019, 11:18
autor: skaktus
Napisałem bezpośrednio do sprzedawcy. Zobaczymy co odpowie.

: wtorek 19 mar 2019, 11:18
autor: Dziubek
A gdzie masz taką informację o konieczności zwrotu produktu ? Możesz wrzucić jakiś zrzut ekranu ?
Nigdy się nie spotkałem z czymś takim.

: wtorek 19 mar 2019, 20:58
autor: abyss
Dziubek pisze:A gdzie masz taką informację o konieczności zwrotu produktu ? Możesz wrzucić jakiś zrzut ekranu ?
Nigdy się nie spotkałem z czymś takim.
Ja też (na jakieś 300 zakupów) - dołączam się do prośby.

: środa 20 mar 2019, 11:06
autor: skaktus
Wysłałem prośbę o zwrot. Wszystko przebiegło prawidłowo. Wniosek został rozpatrzony w niecałą dobę. Kiedy czekałem na zwrot, następnego dnia dostałem takiego maila:

Obrazek

Na stronie ali, po zalogowaniu się do konta mam formularz gdzie mam wprowadzić numer paczki itd. Kontaktu z supportem ali nie ma, zatem niech poleci czas, przesyłka nie zostanie odesłana a ja co najwyżej będę "stratny" 8 zł na triaka. Choć ciężko tutaj mówić o stracie - nawet naprawiony włącznik jest tańszy o 30 zł niż w Polsce.