Nie ładujące się ogniwo 18650 z DX
Nie ładujące się ogniwo 18650 z DX
Kupiłem zestaw 2 ogniw 18650 z DX, było to miesiąc temu. Ogniwa leżały u mnie zapakowane w folie przez miesiąc i czekałem na drivera do latarki. (nie wyjmowałem ufając ze na standardowym magazynowym naładowaniu najmniej stracą pojemności). Ostatnio przyszedł do mnie sterownik, wtedy pobawiłem się bateriami. Na 1 z nich świeciła już gotowa latarka jakiś czas (myślę ze około 2h) i zaczęła bardzo słabo świecić. Pomyślałem że się wyładowała wiec spoko, do latarki wsadziłem druga a tą do ładowarki jakiejś chińskiej z allegro (lądowałem nią juz ogniwa 14500) ładowarka nie ładuje i świeci się jakby bateria była naładowana. Myślałem że to problem ładowarki ale 2 ogniwo ładuje normalnie. Czy to znaczy że ogniwo jest zniszczone, wadliwe? Mogę je reklamować jeżeli od daty przyjęcia przeze mnie wysyłki minął ponad miesiąc? (dlatego tak długo czekałem ponieważ dx zwlekał z 2 częścią zamówienia - driverem)
Co w tym wypadku robić? Nie wiem czy jestem się w stanie z nimi wykłócić wymianę czy coś, mój angielski jest średni.
Co w tym wypadku robić? Nie wiem czy jestem się w stanie z nimi wykłócić wymianę czy coś, mój angielski jest średni.
Dokładnie, spróbować nie zaszkodzi, nie widziałem nigdzie na DX żeby był jakiś termin zgłaszania reklamacji. Ja po ponad dwóch miesiącach od wysłania paczki napisałem im, że jej nie otrzymałem i bez problemu dodali mi ów zaginione itemki do innego zamówienia (klik!) Pod względem obsługi klienta DX jest świetny, bardzo zależy im żeby klient był zadowolony.rrobsonm pisze:jeżeli mieliby mi wysłać 2 sprawne bez odsyłania tych to czemu nie kombinować dla 4$?
Midi custom @ XM-L :: RC-G2 @ 15880 1/2/3 AA :: UF C3 @własny driver :: Tank007 E06 :: UF A10 :: UF C1 :: Solarforce Skyline 2 @ 4xAMC :: Skyline 1 :: XTAR A01
Zdjęcia raczej wątpię że będą chcieli. Nie musisz pisać kiedy dostałeś paczkę.
Wydaje mi się, że wystarczy jak napiszesz, że "jedno z ogniw które otrzymałeś się nie ładuje i podejrzewasz że jest dead"
Jest nawet odpowiedni "dział" w ich Punkcie Obsługi Klienta:
Aha, dasz radę napisać czy Ci pomóc?
Wydaje mi się, że wystarczy jak napiszesz, że "jedno z ogniw które otrzymałeś się nie ładuje i podejrzewasz że jest dead"
Jest nawet odpowiedni "dział" w ich Punkcie Obsługi Klienta:
Aha, dasz radę napisać czy Ci pomóc?
Midi custom @ XM-L :: RC-G2 @ 15880 1/2/3 AA :: UF C3 @własny driver :: Tank007 E06 :: UF A10 :: UF C1 :: Solarforce Skyline 2 @ 4xAMC :: Skyline 1 :: XTAR A01
moje to konkretnie te http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5790
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
hmm, ja tez takie padłe dostałemrrobsonm pisze:moje to konkretnie te http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5790
reklamowac
Ja bym chciał
A co do tego:
A co do tego:
- chyba lepiej żeby sami zaproponowali. Najlepiej udawać takiego wystraszonego klienta co dostał niedziałające, zasmucił się i nie wie co teraz robićrrobsonm pisze:Ale pisac ze chce wymiany czy cos? Czy niech sami zaproponuja?
Midi custom @ XM-L :: RC-G2 @ 15880 1/2/3 AA :: UF C3 @własny driver :: Tank007 E06 :: UF A10 :: UF C1 :: Solarforce Skyline 2 @ 4xAMC :: Skyline 1 :: XTAR A01