Prośba o radę w sprawie latarki - z góry wielkie dzięki!

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
GumiaK
Kontakt:

Prośba o radę w sprawie latarki - z góry wielkie dzięki!

Post autor: GumiaK »

Witam serdecznie.
Jestem nowy na forum – to jest mój pierwszy post. Od razu przyznam się że w temacie latarek jestem całkowicie zielony. Musze jednak przyznać że odkąd pamiętam chodził mi po głowie zakup porządnej latarki. Ten cały bazarowy sprzęt to straszliwy chłam. Stąd moja prośba do was – zorientowanych w temacie o wybór dobrej latarki. Domyślam się że macie setki takich tematów na forum i już was to nudzi ale próbowałem samemu się w tym zorientować i trochę za dużo to jak dla mnie na raz. Postaram się opisać jak najlepiej do czego potrzebna mi latarka: wyprawy pod namioty i w teren (około raz na 2 miesiące), organizacja imprez w plenerze – pracuję w Agencji artystyczno-reklamowej organizującej koncerty itp. (w okresie wakacyjnym co tydzień), dodatkowo oczywiście często trzeba coś poświecić w domu, przy samochodzie itp. Rodzaj zasilania – nie mam pojęcia:( Niezbyt się orientuje jakie lepiej. Posiadam zwykłe akumulatorki od aparatu ale nie ma też problemu abym zakupił jakieś dodatkowe. Cena – tu też długo się zastanawiam. Mogę zapłacić maksymalnie 200zł jeżeli doradzicie iż latarka jest tego naprawdę warta, aczkolwiek fajnie jeżeli dostał bym coś porządnego taniej:) Wielkość – fajne by było coś niewielkiego/kieszonkowego. Czy też lepiej świecić będzie większa latarka? Ano właśnie – na razie mam same niewiadome. Mogę zamówić z DealExtreme bo bardzo na czasie mi nie zależy – mogę czekać ponad miesiąc. Kolor/tworzywo itp. całkowicie obojętne. Chodzi mi o najlepszą waszym zdaniem latarkę w stosunku cena/jakość w okolicy 100 - 200zł. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc! W ramach podziękowań za pomoc w wyborze z chęcią zaproszę na jakąś naszą imprezę w Świętokrzyskim.
Jeszcze raz z góry bardzo serdecznie dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!
Przemek M.
Awatar użytkownika