Strona 1 z 2
Uchwyt rowerowy latarki o średnicy aż 5cm??
: środa 09 sie 2017, 10:02
autor: damdam
Czy ktoś wie czy wogóle są i gdzie mozna kupić uchwyt rowerowy na latarke o średnicy 50cm? Wszystkie dostepne są do 43mm, a moja latarka ma 50mm i nie mieści sie. Bailong T808.
: środa 09 sie 2017, 11:04
autor: smokuxx1987
Użyj obejmy do rur.
: środa 09 sie 2017, 12:03
autor: damdam
smokuxx1987 pisze:Użyj obejmy do rur.
Niezły pomysł, tylko jak zostawiam rower to latarke zabieram, a z obejmy trzeba śrubokretem odkrecać to bardzo czasochłonne. Najlepiej jak by było coś na zatrzask jak te mniejsze uchwyty. Dziwne że nigdzie nie ma w sprzedazy takich większych uchwytów do roweru.
: środa 09 sie 2017, 12:12
autor: pietros
Bo raczej nikt nie bawi się w wieszanie takich kobył na rowerze. Zwykła S2+ zaświeci tak samo, albo i mocniej, jak ten wątpliwej jakości wynalazek z Cree XM-L3
na pokładzie. ( że też jeszcze nie znalazł się sposób na takich oszustów i naciągaczy.)
: środa 09 sie 2017, 12:47
autor: Rysiu.
damdam pisze:a z obejmy trzeba śrubokretem odkrecać
Zamiast zwykłych nakrętek możesz użyć motylkowych.
: środa 09 sie 2017, 15:49
autor: Dziubek
I niech kurcze ktoś jeszcze kiedyś powie że c8, na rowerze, to pomyłka
: środa 09 sie 2017, 16:21
autor: smokuxx1987
C8 jak dobrze ustawiona to mniej oślepia niż S2 czy S2+.
Znajomy jeździ ze SRK
: środa 09 sie 2017, 16:34
autor: Dziubek
To ja wiem, znam nie jedną osobę co używa c8, ja sam do takich osób należę, i nie widzę tutaj specjalnych problemów. Jak się dobrze ustawi światło to każda latarka się nada. Jednak autorowi tematu proponuję przemyśleć sens wrzucania takiego molocha na kierownicę. Ani to poręczne, ani ładne (ale tutaj już osobiste preferencje decydują), a o problemach przy demontażu, gdy zostawiamy rower na chwilkę, nie wspomnę.
: środa 09 sie 2017, 19:07
autor: Borsuczy
Dołączam się. Ja również uważam, że takie coś na rowerze nie ma racji bytu.
: czwartek 10 sie 2017, 20:49
autor: damdam
Bailong T808 ma 3x18650, świeci 6godz w trybie 100%, a te małe latarki wszystkie S2, wf-502B itp.. mają 1x18650 bardzo krótko świecą, mam dwie WF-502B przejade 20km i trzeba baterie ładować albo zmieniać bo światło słabe, a na bailongu przejade 3x dalej bez ladowania, w dodatku bailong mocniej świeci, ma dużo lepszy zasięg i zoom.
A ta c8 o której piszecie to dalej i mocniej świeci od Ultrafire WF-502B i od tych wszystkich modeli s2+....?
: czwartek 10 sie 2017, 20:58
autor: pietros
Napisz jeszcze jakich akumulatorków używasz w tych latarkach.
: czwartek 10 sie 2017, 21:02
autor: max4max
damdam pisze:A ta c8 o której piszecie to dalej i mocniej świeci od Ultrafire WF-502B i od tych wszystkich modeli s2+....?
Świeci dalej i ma mocniej skupiony spot i szeroki spill. Czy mocniej? A co to znaczy? Ilość lumenów przy tych samych diodach i sterownikach będzie podobna, tylko przez reflektor i rozkład światła wrażenie jest inne. Na pewno bardziej nadaje się na światła długie.
: czwartek 10 sie 2017, 21:17
autor: damdam
Teraz używam oryginalnych Sanyo mają coś po 2000mAh, jak jade to biore jedna szt. w kieszeń i zmieniam po drodze, światło jest na nich mocniejsze, jasniejsze i dłużej wytrzymują niż to dziadostwo 5800mAh, 6800mAh (czyt. 580mAh, 680mAh) które dają w komplecie do latarek.
: wtorek 15 sie 2017, 22:38
autor: hoka
Dziwne rzeczy piszesz.
Ja używam na rowerze Nitecore HC30 1000lm z ogniwem Panasonica NCR18650B ~3400mAh.
Na jednym ogniwie wystarczy mi mocy aby przejechać całą noc. Przez większość czasu jadę na trybie 1000 lumenów, dopiero gdy przejeżdżam przez jakieś miasteczko to przełączam na tryb 1/70 lumenów - w zależności od tego jak miasto jest oświetlone.
: środa 16 sie 2017, 13:53
autor: Barton_
Całą noc w trybie 1000 lumenów z 1 ogniwa 18650?
No way.