Który convoy na szosę
: czwartek 03 sie 2017, 09:32
Cześć
Potrzebuję kupić latarki na szosę dla kilku osób. Jeździmy w grupie.
Generalnie interesuje mnie latarka z chin (jakiekolwiek modyfikacje, naprawy dokonam samodzielnie). Do wyboru S2/S2+/S3. Różnice mniej więcej znalazłem ale sam nie wiem co będzie dla mnie lepsze.
1. Z reguły nie ma dostępnych wersji z kolimatorem oval. Do której będzie łatwiej dokupić i przekładać kolimator? 13mm (S2+/S3) czy 20mm (S2). I do tego tak by nie było większych z tym problemów, gdzieś wyczytałem, że mogą być problemy z zastosowaniem chyba szkła bo się nie mieści i mogą być problemy ze szczelnością. Latarka będzie używana w deszczu więc szczelność jest konieczna.
2. Która będzie lepiej chłodzona? Wyczytałem, że S2+/S3 pomimo mniejszej długości ma grubszą pigułę więc teoretycznie powinno być lepiej?
3. Zasięg nie ma aż tak dużego znaczenia. Głównie latarki mają być jako podstawowe oświetlenie i raczej świecić szerzej bo niestety drogi dziurawe. Prędkość 30-40km/h ale na dziurach wiadomo, że wolniej. Do większego zasięgu wskazane jest by łatwo zmieniać reflektor na wąski spot. Wystarczy jak jeden z grupy będzie miał "długie".
4. Zastosowanie głównie rower więc raczej 2,8A? W ręku sporadycznie więc problem parzenia odpada. Na 100% w ręku raczej na chwilę.
5. Wskazane jest też by był łatwy dostęp do części zamiennych. Tu wyczytałem, że podobno z S2 jest łatwiej.
Dzięki za odpowiedzi
Potrzebuję kupić latarki na szosę dla kilku osób. Jeździmy w grupie.
Generalnie interesuje mnie latarka z chin (jakiekolwiek modyfikacje, naprawy dokonam samodzielnie). Do wyboru S2/S2+/S3. Różnice mniej więcej znalazłem ale sam nie wiem co będzie dla mnie lepsze.
1. Z reguły nie ma dostępnych wersji z kolimatorem oval. Do której będzie łatwiej dokupić i przekładać kolimator? 13mm (S2+/S3) czy 20mm (S2). I do tego tak by nie było większych z tym problemów, gdzieś wyczytałem, że mogą być problemy z zastosowaniem chyba szkła bo się nie mieści i mogą być problemy ze szczelnością. Latarka będzie używana w deszczu więc szczelność jest konieczna.
2. Która będzie lepiej chłodzona? Wyczytałem, że S2+/S3 pomimo mniejszej długości ma grubszą pigułę więc teoretycznie powinno być lepiej?
3. Zasięg nie ma aż tak dużego znaczenia. Głównie latarki mają być jako podstawowe oświetlenie i raczej świecić szerzej bo niestety drogi dziurawe. Prędkość 30-40km/h ale na dziurach wiadomo, że wolniej. Do większego zasięgu wskazane jest by łatwo zmieniać reflektor na wąski spot. Wystarczy jak jeden z grupy będzie miał "długie".
4. Zastosowanie głównie rower więc raczej 2,8A? W ręku sporadycznie więc problem parzenia odpada. Na 100% w ręku raczej na chwilę.
5. Wskazane jest też by był łatwy dostęp do części zamiennych. Tu wyczytałem, że podobno z S2 jest łatwiej.
Dzięki za odpowiedzi