Latarka do motocykla terenowego/roweru
: czwartek 03 sie 2017, 02:24
Witam, słowem wstępu jestem laikiem w materii oświetleniowo podobnej, nie chce też jej zgłębiać dlatego też proszę zapaleńców o pomoc w wyborze odpowiedniej latarki.
Moje preferencje: latarka kompaktowych rozmiarów, najlepiej ładowana poprzez usb lub z wymiennymi "paluszkami", mile widziana regulacja stopnia mocy
Wymogi: strumień światła szeroki na conajmniej 6 metrów (nasze drogi to zazwyczaj 5) oraz długi na conajmniej 60 metrów (chętnie chciałbym taki poziom światła jaki jest podczas jazdy samochodem na światłach drogowych, tak zwanych "długich")
Chcę zaimplementować takową latarkę do motocykla który nie posiada instalacji elektrycznej, zaintrygowały mnie filmy na których prezentowana jest moc latarek DIY o mocy 50W lub 100W, rozumiem jednak że takowe zjadają akumulator (myślałem o takim 3mAh za około 40 złotych, tutaj moje pytanie jak ładować takie malutkie akumulatory) ale gdybym miał potencjometr w takiej latarce mógłbym wydłużyć czas pracy baterii bo nie zawsze potrzebuje pełnej mocy, nie chce oślepiać innych kierowców.
Czy ktoś na forum sprzedaje takie latarki?
Jeżeli ten pomysł nie wypali chciałbym abyście doradzili mi jakąś latarkę do maksymalnie 150 złotych polskich, zależy mi na tym aby w nocy czuć się na drodze jakbym miał światła samochodowe, nie zależy mi na zasięgu do kilometra skupionym światłem (widziałem test latarki TN30 mini za kwotę 400 złotych która zrobiła na mnie niesamowite wrażenie) lecz na naprawdę szerokim strumieniu doświetlającym drogę do stopnia takiego żebym mógł widzieć ewentualne obiekty na niej lub na poboczu najlepiej od 60 metrów wzwyż.
Chciałbym też zapytać czy możliwe jest podłączeniei za pomocą przewodów żaròwki samochodowej do akumulatora?
Czy taka żarówka potrzebuje jakiegoś dodatkowego chłodzenia (będziei używana max 2 godziny)
Mogę podesłać link do filmu z DIY latarką i akumulatorze o jakim myślałem.
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc.
Moje preferencje: latarka kompaktowych rozmiarów, najlepiej ładowana poprzez usb lub z wymiennymi "paluszkami", mile widziana regulacja stopnia mocy
Wymogi: strumień światła szeroki na conajmniej 6 metrów (nasze drogi to zazwyczaj 5) oraz długi na conajmniej 60 metrów (chętnie chciałbym taki poziom światła jaki jest podczas jazdy samochodem na światłach drogowych, tak zwanych "długich")
Chcę zaimplementować takową latarkę do motocykla który nie posiada instalacji elektrycznej, zaintrygowały mnie filmy na których prezentowana jest moc latarek DIY o mocy 50W lub 100W, rozumiem jednak że takowe zjadają akumulator (myślałem o takim 3mAh za około 40 złotych, tutaj moje pytanie jak ładować takie malutkie akumulatory) ale gdybym miał potencjometr w takiej latarce mógłbym wydłużyć czas pracy baterii bo nie zawsze potrzebuje pełnej mocy, nie chce oślepiać innych kierowców.
Czy ktoś na forum sprzedaje takie latarki?
Jeżeli ten pomysł nie wypali chciałbym abyście doradzili mi jakąś latarkę do maksymalnie 150 złotych polskich, zależy mi na tym aby w nocy czuć się na drodze jakbym miał światła samochodowe, nie zależy mi na zasięgu do kilometra skupionym światłem (widziałem test latarki TN30 mini za kwotę 400 złotych która zrobiła na mnie niesamowite wrażenie) lecz na naprawdę szerokim strumieniu doświetlającym drogę do stopnia takiego żebym mógł widzieć ewentualne obiekty na niej lub na poboczu najlepiej od 60 metrów wzwyż.
Chciałbym też zapytać czy możliwe jest podłączeniei za pomocą przewodów żaròwki samochodowej do akumulatora?
Czy taka żarówka potrzebuje jakiegoś dodatkowego chłodzenia (będziei używana max 2 godziny)
Mogę podesłać link do filmu z DIY latarką i akumulatorze o jakim myślałem.
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc.