Strona 1 z 3

Zaginęła paczka z DX - co dalej? Reklamować?

: niedziela 16 sie 2009, 19:02
autor: Volt
Dex-ter, a co napisałeś do DX, że ci drugi raz wysłali? Czy po prostu drugi raz kupiłeś? Mi jedną paczkę (bez trackingu) wysłali 19 czerwca i jeszcze nie dostałem, i już sam nie wiem, czy jest sens jeszcze czekać :/


EDIT by Pikom
Wątek wydzielony z tematu http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p ... ght=#23770

: niedziela 16 sie 2009, 19:38
autor: Dex-ter
paragon, przeważnie paczki z DX dochodzą do mnie w 8-10 dni nieroboczych. Po miesiącu czekania, napisałem do DX maila z wyjaśnieniem etc. Mniej więcej pół miesiąca trwała korespondencja, bo i ja i pani z DX sprawdzała, czy czasem paczka na pewno została dobrze wysłana, a ja, czy nie czeka gdzieś na poczcie. Gdy to nic nie dało, został mi wysłany kolejne TANK, za darmo, na koszt DX.

: niedziela 16 sie 2009, 21:03
autor: Volt
dopiero teraz zauważyłem, że kilka postów wyżej już to opisałeś :P
Gdzie kliknąłeś? tu?:
Obrazek

: niedziela 16 sie 2009, 21:10
autor: Dex-ter
paragon, dokładnie tu ;). Tak, opisywałem. Nie wiem, jak tam z Twoją znajomością j.angielskiego - ja jestem po anglistyce - ale generalnie kontakt rewelacyjny i sprawny, bardzo.

: niedziela 16 sie 2009, 21:14
autor: Volt
angielski znam bardzo dobrze, ale jakbym miał jakieś wątpliwości to odezwę się do Ciebie ;)
wpisałeś coś w "Optional Comments/Requests"?

: niedziela 16 sie 2009, 21:20
autor: Dex-ter
paragon, śmiało - chętnie pomogę ;). Tak, opisałem dokładnie całą sprawę. Kroczek po kroczku, z datami itp., by mieli jasność czytając.

: niedziela 16 sie 2009, 21:34
autor: Volt
Przed chwilą wypełniłem i wysłałem formularz, jak się odezwą - dam znać.
ps dzięki pikom

: środa 19 sie 2009, 07:59
autor: Darek
Mnie kilka paczek zagineło głównie te co były podzielone i wysyłali partiami.
Paczki które były z trakingiem zawsze dochodziły a te bez gineły.Podejrzewam ze pewnie nie wysyłali.Teraz zamawiam tylko jeden produkt i dopłacam za traking.

: środa 19 sie 2009, 09:27
autor: igi
Ja raczej myślę że wysłali,a pocztowcy ukradli. Do mnie z dx przyszło już kilkadziesiąt paczek, bardzo dużo bez trackingu i wszystkie doszły. Pewnie zależy od danego UP czy pracują w nim uczciwi ludzie.

: środa 19 sie 2009, 09:41
autor: bandit
niestety igi ma chyba racje.. u mnie jest identycznie, wiekszosc moich paczek z dx jest bez trakingu i wszystkie dochodzily a i duza czesc rowniez byla dzielona. Na samym poczatku gdy przychodzily paczuszki z dx to na mojej poczcie nie wiedzieli co z tym zrobic :p i na szczescie wiekszosc paczek nie zostawiaja w skrzynce tylko dostaje awizo ze przyszla paczka "inna" i mam odebrac na poczcie. Jak widze takie awizo to juz wiem co przyszlo i jak mnie widza na poczcie w kolejce to juz wiedza co mi dac heh :-)

: środa 19 sie 2009, 16:15
autor: Dex-ter
igi, ja podobnie. Lub - jak pisałem - ktoś wyjął z mojej skrzynki, z której liścik sobie wystawał, bo pewnie nie każdy pocztowiec wie, że to jako polecony idzie ( No ale, przecież nie ma nalepki "P"... )... W każdym razie, nigdy nie dopłacałem za tracking, wszystko ( tfu tfu ) zawsze dochodziło, z wyjątkiem opisanego już przeze mnie przypadku z TANKiem, który potem DX wysłał na swój koszt, z trackingiem. Nie wiem nawet, ile tracking kosztuje, ale jak zamawia się coś droższego, to pewnie jest to opłacalne.

: piątek 21 sie 2009, 15:05
autor: Volt
Dzisiaj dostałem odpowiedź:
A staff has responded to your request. And your action is required.

Dear ------,

We understand you’ve been waiting for some time. But unlike courier services like UPS, Fedex, TNT, DHL and EMS, Airmail and Registered Airmail are sent via Hong Kong Post and Hong Kong Post does not guarantee delivery time for these services.

We shipped your package on 6/19/2009.

In the meantime, please confirm your shipping address below. If possible, have a check at your local post office and see if they have the package for you waiting for pick up. Please let us know.
(tu znajdował się mój adres, poprawny)

Thank you for your patience and understanding.

Have a good day!

Best regards,
Janmee

To reply, please visit the following link:
http://services.dealextreme.com/forms/blablablablabla

Do not reply to this e-mail. It is not monitored.
No czyli standard - mam sprawdzić czy paczka nie czeka i czy adres jest poprawny :razz:
Wczoraj tata był na poczcie odebrać następną paczkę z DX, co prawda stricte nie pytał się, czy coś nie czeka, no ale wątpię że dwa miesiące by zwykły list trzymali...

: piątek 21 sie 2009, 20:25
autor: Dex-ter
paragon, widzę, że chyba "kopiuj/wklej" u nich funkcjonuje, bo dostałem tą samą odpowiedź :P. Tylko nie od Janmee, a Evelyn :mrgreen:. Jeszcze z 5-6 wiadomości wymienicie i pewnie wyślą Ci nowy pakunek.

: środa 02 wrz 2009, 20:54
autor: Volt
oj oj panowie ale ze mnie przypał.... :oops: jeszcze przed wyjazdem na działkę chciałem im odpowiedzieć, no i wiadomo jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy. Odpisałem niejakiemu Janmee, po czym kliknąłem "Close this ticket" myśląc, że to mnie wyloguje/zamknie tą stronę. Po powrocie spostrzegłem, że owszem, zamknęło, ale już na amen :evil: czyli zamknąłem sprawę tak jakby problem został już rozwiązany :/

Napisali:
If you are not satisfied with this solution, you may create a new request.
więc chyba wystarczy, że zgłoszę jeszcze raz :roll: no zawsze coś

Dodam jeszcze tylko, że jak klikałem "Close ticket" to nie pojawiło się żadne potwierdzenie, żadne ostrzeżenie czy cokolwiek - wygląda zupełnie jak zwykłe "wyloguj się/zamknij tą stronę/wróć do przeglądania koszyka" :evil:


No nic, spróbuję jeszcze raz, 50zł piechotą nie chodzi :razz:

: czwartek 03 wrz 2009, 11:26
autor: Dex-ter
paragon, tak, zakończyłeś 'sprawę' ;).