Zaginęła paczka z DX - co dalej? Reklamować?
Zaginęła paczka z DX - co dalej? Reklamować?
Dex-ter, a co napisałeś do DX, że ci drugi raz wysłali? Czy po prostu drugi raz kupiłeś? Mi jedną paczkę (bez trackingu) wysłali 19 czerwca i jeszcze nie dostałem, i już sam nie wiem, czy jest sens jeszcze czekać
EDIT by Pikom
Wątek wydzielony z tematu http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p ... ght=#23770
EDIT by Pikom
Wątek wydzielony z tematu http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p ... ght=#23770
Ostatnio zmieniony niedziela 16 sie 2009, 22:10 przez Volt, łącznie zmieniany 1 raz.
paragon, przeważnie paczki z DX dochodzą do mnie w 8-10 dni nieroboczych. Po miesiącu czekania, napisałem do DX maila z wyjaśnieniem etc. Mniej więcej pół miesiąca trwała korespondencja, bo i ja i pani z DX sprawdzała, czy czasem paczka na pewno została dobrze wysłana, a ja, czy nie czeka gdzieś na poczcie. Gdy to nic nie dało, został mi wysłany kolejne TANK, za darmo, na koszt DX.
niestety igi ma chyba racje.. u mnie jest identycznie, wiekszosc moich paczek z dx jest bez trakingu i wszystkie dochodzily a i duza czesc rowniez byla dzielona. Na samym poczatku gdy przychodzily paczuszki z dx to na mojej poczcie nie wiedzieli co z tym zrobic i na szczescie wiekszosc paczek nie zostawiaja w skrzynce tylko dostaje awizo ze przyszla paczka "inna" i mam odebrac na poczcie. Jak widze takie awizo to juz wiem co przyszlo i jak mnie widza na poczcie w kolejce to juz wiedza co mi dac heh
igi, ja podobnie. Lub - jak pisałem - ktoś wyjął z mojej skrzynki, z której liścik sobie wystawał, bo pewnie nie każdy pocztowiec wie, że to jako polecony idzie ( No ale, przecież nie ma nalepki "P"... )... W każdym razie, nigdy nie dopłacałem za tracking, wszystko ( tfu tfu ) zawsze dochodziło, z wyjątkiem opisanego już przeze mnie przypadku z TANKiem, który potem DX wysłał na swój koszt, z trackingiem. Nie wiem nawet, ile tracking kosztuje, ale jak zamawia się coś droższego, to pewnie jest to opłacalne.
Dzisiaj dostałem odpowiedź:
Wczoraj tata był na poczcie odebrać następną paczkę z DX, co prawda stricte nie pytał się, czy coś nie czeka, no ale wątpię że dwa miesiące by zwykły list trzymali...
No czyli standard - mam sprawdzić czy paczka nie czeka i czy adres jest poprawnyA staff has responded to your request. And your action is required.
Dear ------,
We understand you’ve been waiting for some time. But unlike courier services like UPS, Fedex, TNT, DHL and EMS, Airmail and Registered Airmail are sent via Hong Kong Post and Hong Kong Post does not guarantee delivery time for these services.
We shipped your package on 6/19/2009.
In the meantime, please confirm your shipping address below. If possible, have a check at your local post office and see if they have the package for you waiting for pick up. Please let us know.
(tu znajdował się mój adres, poprawny)
Thank you for your patience and understanding.
Have a good day!
Best regards,
Janmee
To reply, please visit the following link:
http://services.dealextreme.com/forms/blablablablabla
Do not reply to this e-mail. It is not monitored.
Wczoraj tata był na poczcie odebrać następną paczkę z DX, co prawda stricte nie pytał się, czy coś nie czeka, no ale wątpię że dwa miesiące by zwykły list trzymali...
oj oj panowie ale ze mnie przypał.... jeszcze przed wyjazdem na działkę chciałem im odpowiedzieć, no i wiadomo jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy. Odpisałem niejakiemu Janmee, po czym kliknąłem "Close this ticket" myśląc, że to mnie wyloguje/zamknie tą stronę. Po powrocie spostrzegłem, że owszem, zamknęło, ale już na amen czyli zamknąłem sprawę tak jakby problem został już rozwiązany
Napisali:
Dodam jeszcze tylko, że jak klikałem "Close ticket" to nie pojawiło się żadne potwierdzenie, żadne ostrzeżenie czy cokolwiek - wygląda zupełnie jak zwykłe "wyloguj się/zamknij tą stronę/wróć do przeglądania koszyka"
No nic, spróbuję jeszcze raz, 50zł piechotą nie chodzi
Napisali:
więc chyba wystarczy, że zgłoszę jeszcze raz no zawsze cośIf you are not satisfied with this solution, you may create a new request.
Dodam jeszcze tylko, że jak klikałem "Close ticket" to nie pojawiło się żadne potwierdzenie, żadne ostrzeżenie czy cokolwiek - wygląda zupełnie jak zwykłe "wyloguj się/zamknij tą stronę/wróć do przeglądania koszyka"
No nic, spróbuję jeszcze raz, 50zł piechotą nie chodzi