Latarka w bagażu podręcznym
Latarka w bagażu podręcznym
Drodzy forumowicze, czy napotkał się któryś z Was z problemem związanym z przewożeniem latarki w bagażu podręcznym podczas lotu samolotem?
A orientuje się ktoś jak wygląda możliwość przewozu ogniw Li-Ion?
Google nie daje mi jasnej odpowiedzi. Na pewno można mieć je w podręcznym, ale muszą być zabezpieczone przed możliwością zwarcia i uszkodzenia mechanicznego. Natomiast co do bagażu rejestrowanego są sprzeczne teorie - można, ale muszą być umieszczone w urządzeniu (czyli np. w latarce) lub nie można w ogóle (bez wyjątków).
W sumie druga opcja ma sens, bezpieczeństwo najważniejsze... ale jak jest na prawdę?
Google nie daje mi jasnej odpowiedzi. Na pewno można mieć je w podręcznym, ale muszą być zabezpieczone przed możliwością zwarcia i uszkodzenia mechanicznego. Natomiast co do bagażu rejestrowanego są sprzeczne teorie - można, ale muszą być umieszczone w urządzeniu (czyli np. w latarce) lub nie można w ogóle (bez wyjątków).
W sumie druga opcja ma sens, bezpieczeństwo najważniejsze... ale jak jest na prawdę?
No chyba nie do końca to zależny od linii. IATA wydała dyrektywę odnośnie przewozu materiałów niebezpiecznych, w tym baterii litowych. Ale jak to bywa z językiem urzędniczym, ciężko znaleźć konkretną informację w całej tej instrukcji.
Ktoś przewoził większą ilość ogniw 18650 (ok. 10szt) w bagażu rejestrowanym? Obawiam się, że mogą mi cofnąć walizkę i kazać przepakować do podręcznego gdzie i tak już będę miał sporo gratów.
Ktoś przewoził większą ilość ogniw 18650 (ok. 10szt) w bagażu rejestrowanym? Obawiam się, że mogą mi cofnąć walizkę i kazać przepakować do podręcznego gdzie i tak już będę miał sporo gratów.
Ostatnio zmieniony sobota 11 lut 2017, 10:29 przez qkam, łącznie zmieniany 1 raz.
Clara non sunt interpretanda: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zy/bagaz#/
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski