Strona 1 z 1

Sklep xiaomi.com.pl - opinie i ostrzeżenie

: poniedziałek 08 sie 2016, 15:05
autor: tiuro
Chciałbym przestrzec przed robieniem zakupów w sklepie http://xiaomi.com.pl/

https://miuipolska.pl/forum/topic/7270- ... o-sklepie/ - trzeba czytać ostatnie strony, dotyczą aktualnej sytuacji (choć sytuacja chyba była zawsze beznadziejna)

Niestety dokonałem tam zakupu telefonu na wakacjach bez sprawdzenia sklepu (myślałem, że jest oficjalny). Zapłaciłem z góry przez PayU (1 sierpnia). Ze sklepem nie ma absolutnie żadnego kontaktu, telefon wyłączony na maile nie odpowiedziano mi ani razu.

Teraz moim marzeniem jest odzyskać kasę.

: poniedziałek 08 sie 2016, 15:32
autor: Marcin S.
Piszą też, że pomimo fatalnego kontaktu i opóźnień w realizacji, wszystkie zamówienia są realizowane. A dodatkowo przenieśli się do nowej siedziby i obsuwa się powiększyła. I że lepiej zamówić za pobraniem.

Jestem w tej samej sytuacji, co Ty. Zamówiłem 4.08.2016, dostałem tylko automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Dam im jeszcze tydzień...

Pozdrawiam
Marcin S.

: wtorek 09 sie 2016, 06:36
autor: kisi
tiuro, kupiłem u nich w zeszłym roku telefon. Dostałem i jest ok, ale cóż z tego skoro padła mi bateria po 5 miesiącach i ani odzewu ani nic. Tak więc cieszę się że tylko bateria... Oczywiście nie polecam

: wtorek 09 sie 2016, 07:51
autor: lord_craven
Z kolei ten sklep ma dobre opinie na miui: http://www.technos-online.pl/

: wtorek 09 sie 2016, 10:34
autor: tiuro
Tu jest post, który oddaje sedno sprawy:

https://miuipolska.pl/forum/topic/7270- ... ent-214844

Najgorsze jest to, że wiele osób nie sprawdza tego sklepu przed zakupem: profesjonalny wygląd, logo, regulamin, domena jak oficjalna.

: wtorek 09 sie 2016, 11:15
autor: hoka
Na tym forum to akurat urządzają sobie prywatę wrzucając na "czarną listę" każdy sklep który im się nie spodoba. Jeśli chodzi o xiaomi.com.pl to nie jest to oczywiście oficjalny sklep, obsługa klienta jest raczej kiepska ale zamówienia dochodzą. Ze zwrotami też nie ma problemu. Nie ma więc co demonizować. Jak ktoś woli kupić przez polskiego zamiast chińskiego pośrednika to niech kupuje.

: wtorek 09 sie 2016, 15:18
autor: GozDD
Gość występuje również na Allegro jako "sklep TV-SAT". Kontaktu żadnego - jeden telefon ciągle wyłączony z zapchaną skrzynką, drugi nie istnieje. Na maile brak odpowiedzi. Telefon wysłany z bardzo dużym opóźnieniem dopiero po założeniu sporu na Allegro, przyszedł bez paragonu. Do tej pory chcę go zwrócić, bo jeśli w razie czego gwarancja będzie wyglądać tak jak wygląda kontakt do tej pory, to ja dziękuję. Niestety kontaktu żadnego, oparło się o pracownika Allegro i ostrzeżenie dla sprzedającego, ale dalej żadnej reakcji.
Ze swojej strony nie polecam, nawet za pobraniem.

: wtorek 09 sie 2016, 16:26
autor: tiuro
Inforamcyjnie, dziś rano się dodzwoniłem. Przed chwilą dostałem maila z DPD o nadaniu przesyłki :mrgreen:
Zamówienie z 1.08

W obecnej sytuacji i tak bardzo się cieszę, natomiast moja opinia o sklepie bez zmiany. Brak kontaktu jest nieakceptowalny :evil:

: wtorek 09 sie 2016, 18:56
autor: hoka
Fakt powinni nad tym popracować. W rozmowie chwalą się codziennie tysiącami zamówień więc mogli by zatrudnić kilku dodatkowych pracowników do kontaktu z klientami.

: czwartek 11 sie 2016, 11:10
autor: Marcin S.
Informacyjnie. Dziś (mija piąty dzień od zamówienia) zadzwonił pan i poinformował, że nie ma zamówionego koloru telefonu, zaproponował zmianę. Zgodziłem się i zapewnił, że dziś zamówienie (telefon i słuchawki) wyjdzie od nich.

Pzdr.
M.
EDIT: Doszły :)