Convoy L6
: piątek 27 maja 2016, 21:31
Convoy L6 zakupiony TU . (można się trochę potargować o cenę) Dostępny także na Banggood i Gearbest.
Kupiłem wersję z XHP70 N4 1C. Do szperacza zimna barwa jest odpowiednia. Dostępne są różne wersje diody.
Wymiary: 255mm x 75mm , tuba 35mm. Waga bez ogniw 550g. (niezła pałka, wersja zaczepno obronna )
Reflektor 68mm x 48mm OP. Dobrze sobie radzi z dużą czteropolową diodą.
Opakowanie:
Konstrukcja zbliżona do Convoy L2. Większa głowica, włączanie włącznikiem w tyłu (niskooporowy forward), zmiana trybów stycznikiem.
Spasowanie , gwinty , jakość wykonania bdb. 3mm grubości szybka AR.
Co ciekawe obie sprężynki (dość sztywne) zostały zmostkowane. MCPCB miedziane 20mm star
ma bezpośredni pad termalny ! Ważne przy takiej mocy (wylutowałem diodę i sprawdziłem).
Oryginalnie pod MCPCB jest pasta (szara) i dobrze dokręcone podłoże. Dobrej jakości uszczelnienia stycznika (pozostałych elementów także).
Driver 4 tryby + strobo wywoływane 2-klik. 0,02A / 0,18A / 1,62A / 5,2A. Pamięć ostatniego trybu.
(testy robione na naładowanych VAPPOWER IMR26650 5200mAh).
Co ciekawe : przy zasilaniu słabszymi ogniwami , trochę rozładowanymi prąd max 4,37A. Oj przydało by się zasilanie 3S.
Reflektor dobrze sobie radzi z czteropolową diodą sporych rozmiarów.
Zdjęcie porównawcze sufit 2,5m : L6 wyżej oraz L2 z MT-G2 zasilanej 5,3A , dodatkowo skupionej szybką optyczną +0,5 z powłokami AR.
Jak widać L6 ma lepsze skupienie i większą ilość światła. (L6 ma 3800lm, L2 2900lm)
Co poprawiłem (a jakże) : spolerowałem MCPCB i styk w głowicy, pomiędzy dobra pasta.
Na obie sprężynki nalutowałem styki mosiężne 6x1mm. (nie podoba mi się styk sprężynki z cyną przy 5A, lepszy krążek mosiężny)
W sumie to nie ma za bardzo co poprawiać, dobrze zrobiona latarka.
Zdjęcia terenowe jutro.
Hmm ... 7A i zasilanie 3S ...
Kupiłem wersję z XHP70 N4 1C. Do szperacza zimna barwa jest odpowiednia. Dostępne są różne wersje diody.
Wymiary: 255mm x 75mm , tuba 35mm. Waga bez ogniw 550g. (niezła pałka, wersja zaczepno obronna )
Reflektor 68mm x 48mm OP. Dobrze sobie radzi z dużą czteropolową diodą.
Opakowanie:
Konstrukcja zbliżona do Convoy L2. Większa głowica, włączanie włącznikiem w tyłu (niskooporowy forward), zmiana trybów stycznikiem.
Spasowanie , gwinty , jakość wykonania bdb. 3mm grubości szybka AR.
Co ciekawe obie sprężynki (dość sztywne) zostały zmostkowane. MCPCB miedziane 20mm star
ma bezpośredni pad termalny ! Ważne przy takiej mocy (wylutowałem diodę i sprawdziłem).
Oryginalnie pod MCPCB jest pasta (szara) i dobrze dokręcone podłoże. Dobrej jakości uszczelnienia stycznika (pozostałych elementów także).
Driver 4 tryby + strobo wywoływane 2-klik. 0,02A / 0,18A / 1,62A / 5,2A. Pamięć ostatniego trybu.
(testy robione na naładowanych VAPPOWER IMR26650 5200mAh).
Co ciekawe : przy zasilaniu słabszymi ogniwami , trochę rozładowanymi prąd max 4,37A. Oj przydało by się zasilanie 3S.
Reflektor dobrze sobie radzi z czteropolową diodą sporych rozmiarów.
Zdjęcie porównawcze sufit 2,5m : L6 wyżej oraz L2 z MT-G2 zasilanej 5,3A , dodatkowo skupionej szybką optyczną +0,5 z powłokami AR.
Jak widać L6 ma lepsze skupienie i większą ilość światła. (L6 ma 3800lm, L2 2900lm)
Co poprawiłem (a jakże) : spolerowałem MCPCB i styk w głowicy, pomiędzy dobra pasta.
Na obie sprężynki nalutowałem styki mosiężne 6x1mm. (nie podoba mi się styk sprężynki z cyną przy 5A, lepszy krążek mosiężny)
W sumie to nie ma za bardzo co poprawiać, dobrze zrobiona latarka.
Zdjęcia terenowe jutro.
Hmm ... 7A i zasilanie 3S ...