Strona 1 z 3

z galaxy S7 po update softu

: wtorek 03 maja 2016, 11:47
autor: Bocian
Witam. Panowie ratujcie bo jestem bliski załamania :kwasny: Ale do rzeczy, wczoraj ukazała się aktualizacja softu marshmallow w systemie i jako, że nie miałem jeszcze zbyt dużo danych (system ostrzegał przed utratą) postanowiłem go załączyć. Po wszystkim załącza się menu konfiguracyjne od podstaw (wybór języka, konfiguracja Wi-Fi no i.... nieszczęsne google account). Dostaję komunikat, że urządzenie zostało zresetowane i aby kontynuować muszę wpisać dane konta, które było na starcie powiązane z urządzeniem. Niestety to nie działa, a z tego wszystkiego już sam nie jestem pewien jakie dane wpisywałem przy pierwszym uruchomieniu. W googlach cuda wianki w temacie, jakieś metody hakowania tego przez wykorzystanie dziur w sofcie (ale nic nie działa z tego). W T-mobile wysyłają mnie na płatny Techdesk (2,58zł/min). W akcie desperacji zadzwoniłem z tel. żony aby posłuchać melodyjki za 5zł :[ Powiedzcie mi, że jak mam legalny telefon, faktura, umowa etc. można to gdzieś szybko i normalnie załatwić :-(

: wtorek 03 maja 2016, 12:03
autor: ptja
Może w serwisie Samsunga? Mam ciężkie doświadczenia z nawiązywaniem kontaktu, ale przynajmniej melodyjka tańsza :)

: wtorek 03 maja 2016, 12:26
autor: PawelG.
Najszybciej przez hard reset, albo serwis Samsunga.
https://www.youtube.com/watch?v=SgMaaU6lfBw

: wtorek 03 maja 2016, 12:27
autor: Bocian
PawelG., Hard reset już z 10 razy wykonany, nic to nie daje :|

: wtorek 03 maja 2016, 12:37
autor: ElSor
A próbowałeś dostać się do tego konta google przez komputer? Myślę, że próby będą się odbywały nieco szybciej a tym samym prędzej złamiesz swoje hasło.
Ogólnie to jakieś jaja są z tym powiązaniem konta google z telefonem. :roll:

: wtorek 03 maja 2016, 12:46
autor: PawelG.
Robiłeś wipe cache i wipe data?
Jeżeli tak, to po tym spróbuj założyć nowe konto w Google i podaj je po resecie telefonu (tego nowego maila).
Powinno zadziałać, jak nie, to pozostaje tylko serwis Samsunga.

: wtorek 03 maja 2016, 13:06
autor: Mociumpel
Jesli apdejt był z OTA to bebechy masz sprawne, roota nie rób bo stracisz m.in. Knoxa i będzie to argument do utraty gwarancji i płatnej naprawy - moim zdaniem "na prosto" bez serwisu ze świeżym Samem S7 na fakturę pozostaje serwis.
Jeśli poprawnie zaargumentujesz okoliczności np. że system zaktualizował Ci się samodzielnie bo miał włączoną opcje automatycznych aktualizacji i się zepsuł ;) a Ty reklamujesz niesprawny telefon (i dodatkowo masz czysta kartotekę - znaczy nigdy nie podpadłeś z tytułu wymuszeń gwarancyjnych) - zrobią Ci to w ramach reklamacji na gwarancjii za darmoszkę
Chyba że lubisz się bawić i nie straszna Ci gwarancja ...
No ale do takich akcji najbardziej nadają się chińczyki za niski pieniądz - masa radochy a po ustawieniu rotowaniu i usadowieniu zadanych apek działają jak złoto (nawet bez wsparcia "producentów")

: wtorek 03 maja 2016, 13:21
autor: Bocian
PawelG., wszystkie wymienione przez Ciebie opcje wypróbowane. Elsor na odzyskanie, pierwotnie podanych informacji konta, raczej szans brak. Na rootowanie jestem za cienki (zwłaszcza, że tel. nowy i na gwarancji). Według tego:
http://www.samsung.com/pl/support/skp/faq/1105518
Pozostaje mi wizyta w serwisie. Kur** m** :evil: (w Seksmisji zadziałało, tu nie chce). Echhh niedobrze się dzieje, kiedy urządzenia stają się za "mądre".

: wtorek 03 maja 2016, 16:58
autor: @GUTEK@
Dlatego ja przerzuciłem się na chińczyki i zero problemów, tel fabrycznie zrootowany nawet.
Ale do rzeczy, nie pomaga nawet zrobienie Wipe data/factory reset z poziomu recovery? Przecież to powinno wywalić wszystkie ustawienia i tel nie powinien pamiętać jakie konto było wprowadzone.
Możesz spróbować wgrać oryginalny soft przez Odina, powinny być w necie zarówno opisy jak i soft - wtedy nie traci się gwarancji, no przynajmniej nie traciło bo teraz nie wiem jak jest. Ja zatrzymałem się na Galaxy S3. Znając Szajsunga mogli coś namieszać i z tym.

: wtorek 03 maja 2016, 19:27
autor: Bocian
@GUTEK@, sęk w tym, że nieważne z jakiego poziomu, czyszczenie danych/reset nie pomagają. Do przejścia etapu z weryfikacją konta Google niezbędne jest połączenie z netem. Zapewne dane do których porównuje, są umieszczane na serwerze jako przypisane do konkretnego egzemplarza telefonu :|

: wtorek 03 maja 2016, 19:30
autor: sp5it
Mało prawdopodobne. A jak sprzedajesz fona to razem z kontem google?
M

: wtorek 03 maja 2016, 19:36
autor: Bocian
sp5it pisze:Mało prawdopodobne. A jak sprzedajesz fona to razem z kontem google?
M
Ponoć to zabezpieczenie można wyłączyć z poziomu ustawień, ale wpierw trzeba mieć do nich dostęp.

: wtorek 03 maja 2016, 19:41
autor: @GUTEK@
Czyli wychodzi, że coś namieszali. Chyba że wipe nie robi się poprawnie, nie sypie jakimś błędem?
No to pozostaje zabawa Odinem, tylko nie wiem jak to obecnie wygląda. Musisz poczytać. W każdym bądź razie nawet jak by padł przy wgrywaniu oryginalnego softu Odinem to mówisz że padł przy aktualizacji i tyle niech naprawiają.

: środa 04 maja 2016, 02:04
autor: Rysiu.
A próbowałeś założyć nowe konto Google tylko w celu testowego dodania do telefonu?
Jak zadziała to spróbuj dodać to stare konto i zmienić te zabezpieczenia.

Gutek, czytaj dokładnie telefon jest nowy i na gwarancji. Dodatkowo w tych nowych Samsungach KNOX nie ogranicza się tylko do warstwy programowej ale też sprzętowej więc nawet jak ubijesz flashowaniem to oni sobie sprawdza w serwisie dokładnie.

: środa 04 maja 2016, 13:27
autor: Bocian
Finalnie wylądowałem w serwisie w Piasecznie. Liczę, że zrobią mi to od ręki i w ramach gwarancji.

Edit: Tel. odblokowany w ramach gwarancji. Na raporcie serwisowym: "usunięcie blokady FRP".