Mój projekt: montaż latarek 25.4 pod kierownicę.
: piątek 26 lut 2016, 03:31
Hej
Temat miałem tutaj założyć chwilę temu, ale jakoś się nie zebrałem.
Ogólnie pracuje nad montażem latarek pod kierownicę, pomysł powstał z racji tego, że nic dostępnego na rynku nie spełniało moich oczekiwań, a mam możliwości i czas się pobawić.
Na chwilę obecną projekt jest w fazie open beta. Temat zakładam, żeby dzielić się pomysłami jak i wysłuchać opinii - nie ukrywam, że w miarę możliwości chciałbym parę sztuk upłynnić więc zależy mi na spełnieniu oczekiwań potencjalnych posiadaczy
Na początek parę zdjęć:
Przede wszystkim zależało mi na pełnej regulacji świecenia i jak największej użyteczności, na dalszy plan zeszła waga jak i sam design
Przewidziałem 4 sposoby montażu latarki: doraźny na o-ring jak widać na zdjęciu,, 2'gi doraźny na tryktyki, 3'ci za namową jednej osoby na pasek z rzepą i docelowy skręcany.
Chciałem całość zrobić na śrubkach M3, ale z racji tego, że większość roweru jest na M5 i taki imbus ma się przy sobie, zdecydowałem się na ten gwint, co utrudnia mi trochę sprawę, bo gwinty muszę robić ręcznie - nie mam takiego gwintownika maszynowego.
Na chwilę obecną wszystko mam przetestowane u siebie, 2 egzemplarze mam do rozdania chętnym do testów, a sam pracuje nad wyglądem całości.
*Sorki za rozmiar zdjęć, ale nie wiem jak tu miniaturki wkleić.
Temat miałem tutaj założyć chwilę temu, ale jakoś się nie zebrałem.
Ogólnie pracuje nad montażem latarek pod kierownicę, pomysł powstał z racji tego, że nic dostępnego na rynku nie spełniało moich oczekiwań, a mam możliwości i czas się pobawić.
Na chwilę obecną projekt jest w fazie open beta. Temat zakładam, żeby dzielić się pomysłami jak i wysłuchać opinii - nie ukrywam, że w miarę możliwości chciałbym parę sztuk upłynnić więc zależy mi na spełnieniu oczekiwań potencjalnych posiadaczy
Na początek parę zdjęć:
Przede wszystkim zależało mi na pełnej regulacji świecenia i jak największej użyteczności, na dalszy plan zeszła waga jak i sam design
Przewidziałem 4 sposoby montażu latarki: doraźny na o-ring jak widać na zdjęciu,, 2'gi doraźny na tryktyki, 3'ci za namową jednej osoby na pasek z rzepą i docelowy skręcany.
Chciałem całość zrobić na śrubkach M3, ale z racji tego, że większość roweru jest na M5 i taki imbus ma się przy sobie, zdecydowałem się na ten gwint, co utrudnia mi trochę sprawę, bo gwinty muszę robić ręcznie - nie mam takiego gwintownika maszynowego.
Na chwilę obecną wszystko mam przetestowane u siebie, 2 egzemplarze mam do rozdania chętnym do testów, a sam pracuje nad wyglądem całości.
*Sorki za rozmiar zdjęć, ale nie wiem jak tu miniaturki wkleić.