Strona 1 z 1

Modyfikacja przeciwmgielnych Hella MicroDE

: środa 17 lut 2016, 22:58
autor: madmike
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem lamp przeciwmgielnych Hella MicroDE zamontowanych w terenówce, w zderzaku. Niby świecą ładnie, ale szału nie ma - szczerze mówiąc w porównaniu z oryginalnymi lampami na H11 to nawet jest cienko. Niestety plastikowy zderzak uległ weryfikacji w terenie i musiałem zakupić stal.

Czy ktoś z Was próbował upchać do tej zgrabnej obudowy palnik HID?

Znalazłem tu info o żarówkach Philips H3 Allweather, na pewno zacznę od tego.

: czwartek 18 lut 2016, 15:45
autor: skaktus
Możesz montować co chcesz, HID czy ksenon :) Świecić będzie lepiej niż żarówka.

: piątek 19 lut 2016, 01:23
autor: madmike
Dzięki,

możesz polecić z doświadczenia jakiś zestaw palniki + przetwornice? Coś ze średniej półki. Zależy mi bardziej na niezawodności i jakości wykonania - uszczelnienie! 4300K chyba będzie OK do przeciwmgielnych?

I pytania do speców:

1 - czy zdarzają się awarie przetwornic skutkujące przebiciem HV do instalacji? Trochę się stresuję wysłaniem w kosmos elektroniki pokładowej, trochę tego jest: ECU, BCU i komp od ABS. Tym bardziej, że cały zderzak coraz częściej idzie pod wodę...

2 - czy kable HV można kupić/zamówić dłuższe - chcę przetwornice dać tuż pod maską a nie na zderzaku, gdzie mogą oberwać kamieniem albo dostać się pod wodę.

3 - jak jest ze szczelnością przetwornic? Są może modele z elektroniką zalaną żywicą?

pozdrawiam,
misha

: piątek 19 lut 2016, 21:24
autor: BKK
skaktus pisze: HID czy ksenon
Co to za różnica?

: piątek 19 lut 2016, 21:26
autor: Pyra
Witam
BKK pisze:
skaktus pisze: HID czy ksenon
Co to za różnica?
No wiesz... zależy od sprzedawcy na allegro, raz jedno jest lepsze, raz drugie :mrgreen:

Pozdrawiam

: niedziela 21 lut 2016, 15:36
autor: skaktus
No właśnie :) Taka oto różnica...

Co do szczelności - mam u siebie w aucie ksenon w przeciwmgielnych, do wody tym nie wjadę, półka najniższa, ale starego typu - duże przetwornice itd. Siedzą w aucie kilka lat i działają.

99,9% przetwornic ma elektronikę zalaną sylikonem.

Przedłużanie przewodów to nie jest taka prosta sprawa - po przedłużeniu palnik może nie odpalać.

: poniedziałek 22 lut 2016, 19:07
autor: Gregor887
Przedłużanie przewodów to nie jest taka prosta sprawa - po przedłużeniu palnik może nie odpalać.
Kiedyś ćwiczyłem temat - nie odpala.