Strona 1 z 1
Modyfikacja przeciwmgielnych Hella MicroDE
: środa 17 lut 2016, 22:58
autor: madmike
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem lamp przeciwmgielnych Hella MicroDE zamontowanych w terenówce, w zderzaku. Niby świecą ładnie, ale szału nie ma - szczerze mówiąc w porównaniu z oryginalnymi lampami na H11 to nawet jest cienko. Niestety plastikowy zderzak uległ weryfikacji w terenie i musiałem zakupić stal.
Czy ktoś z Was próbował upchać do tej zgrabnej obudowy palnik HID?
Znalazłem tu info o żarówkach Philips H3 Allweather, na pewno zacznę od tego.
: czwartek 18 lut 2016, 15:45
autor: skaktus
Możesz montować co chcesz, HID czy ksenon
Świecić będzie lepiej niż żarówka.
: piątek 19 lut 2016, 01:23
autor: madmike
Dzięki,
możesz polecić z doświadczenia jakiś zestaw palniki + przetwornice? Coś ze średniej półki. Zależy mi bardziej na niezawodności i jakości wykonania - uszczelnienie! 4300K chyba będzie OK do przeciwmgielnych?
I pytania do speców:
1 - czy zdarzają się awarie przetwornic skutkujące przebiciem HV do instalacji? Trochę się stresuję wysłaniem w kosmos elektroniki pokładowej, trochę tego jest: ECU, BCU i komp od ABS. Tym bardziej, że cały zderzak coraz częściej idzie pod wodę...
2 - czy kable HV można kupić/zamówić dłuższe - chcę przetwornice dać tuż pod maską a nie na zderzaku, gdzie mogą oberwać kamieniem albo dostać się pod wodę.
3 - jak jest ze szczelnością przetwornic? Są może modele z elektroniką zalaną żywicą?
pozdrawiam,
misha
: piątek 19 lut 2016, 21:24
autor: BKK
skaktus pisze: HID czy ksenon
Co to za różnica?
: piątek 19 lut 2016, 21:26
autor: Pyra
Witam
BKK pisze:skaktus pisze: HID czy ksenon
Co to za różnica?
No wiesz... zależy od sprzedawcy na allegro, raz jedno jest lepsze, raz drugie
Pozdrawiam
: niedziela 21 lut 2016, 15:36
autor: skaktus
No właśnie
Taka oto różnica...
Co do szczelności - mam u siebie w aucie ksenon w przeciwmgielnych, do wody tym nie wjadę, półka najniższa, ale starego typu - duże przetwornice itd. Siedzą w aucie kilka lat i działają.
99,9% przetwornic ma elektronikę zalaną sylikonem.
Przedłużanie przewodów to nie jest taka prosta sprawa - po przedłużeniu palnik może nie odpalać.
: poniedziałek 22 lut 2016, 19:07
autor: Gregor887
Przedłużanie przewodów to nie jest taka prosta sprawa - po przedłużeniu palnik może nie odpalać.
Kiedyś ćwiczyłem temat - nie odpala.