Convoy L2 po mojemu.
: sobota 30 sty 2016, 16:00
Convoy L2 występuje w wersji z przedłużką i bez (zasilanie 1 x 26650 lub 2 x 26650)
Różnice w budowie głowicy:
L2 1S ma miejsce pod driver 17mm, wersja L2 2S - 20,5mm.
1) L2 1S z diodą XP-L V6 2C skalp (bez soczewki - barwa 3C/3D). Dioda dobrana pod względem niskiego Vf.
Driver nowy 3way , fabrycznie 4AMC + 4AMC.
Driver 3,04A został wzmocniony do 4,5A (12 x AMC). 8AMC + 4AMC - pierwsze tryby do 3,04A 8AMC + ostatni tryb załącza pozostałe 4AMC.
Aby uzyskać tak duży prąd z jednego ogniwa potrzebne wydajne ogniwo, niskie Vf diody i zminimalizowanie spadków napięcia.
Fabryczny włącznik forward został wymieniony. Wielkość otworu pozwala zastosować 20mm płytkę pod włącznik oraz duży niskooporowy włącznik 10A.
Sprężynka na driverze otrzymała styk mosiężny.
Efekt : latarka do 3,04A funkcjonuje jak z normalnym driverem 8AMC + ostatni tryb , jako turbo załączane są pozostałe 4AMC.
4,5A z dobrego ogniwa 26650. Bdb zasięg i ilość światła.
2) L2 2S z diodą MT-G2. Driver LD-2D wzmocniony do 4,5A.
Na driver został nalutowany styk mosiężny i sprężynka (z innego drivera).
Fabryczny włącznik forward został wymieniony na reverse + dłuższa i sztywniejsza sprężynka.
Duuuużo światła dobrej jakości równomiernie rozłożonego. Daleko i szeroko.
3) L2 2S z XP-L HI V3 3C. Driver 5A
Było trochę pracy z połączeniem dwóch płytek drivera razem. Pomiędzy płytki thermopad , nad driver także.
Dolutowana sprężynka do płytki stykowej (trochę skrócona).
Z podkładką z C8 lepiej skupia. XP-L HI V3 x 5A - "ostra igła" wyszła.
Zasilanie 2S pozwala na pełną stabilizację do końca pojemności ogniw.
Wersja 4) XP-G2 S4 skalp. Prąd 4.5A.
Zintegrowane przedłużki na 2 x 26650. Inna faktura powierzchni. Według mnie pewniejszy chwyt.
Wersja z MT-G2 identyczna z 2) , Driver 5,3A
Zdjęcia jak świecą poniżej.
Różnice w budowie głowicy:
L2 1S ma miejsce pod driver 17mm, wersja L2 2S - 20,5mm.
1) L2 1S z diodą XP-L V6 2C skalp (bez soczewki - barwa 3C/3D). Dioda dobrana pod względem niskiego Vf.
Driver nowy 3way , fabrycznie 4AMC + 4AMC.
Driver 3,04A został wzmocniony do 4,5A (12 x AMC). 8AMC + 4AMC - pierwsze tryby do 3,04A 8AMC + ostatni tryb załącza pozostałe 4AMC.
Aby uzyskać tak duży prąd z jednego ogniwa potrzebne wydajne ogniwo, niskie Vf diody i zminimalizowanie spadków napięcia.
Fabryczny włącznik forward został wymieniony. Wielkość otworu pozwala zastosować 20mm płytkę pod włącznik oraz duży niskooporowy włącznik 10A.
Sprężynka na driverze otrzymała styk mosiężny.
Efekt : latarka do 3,04A funkcjonuje jak z normalnym driverem 8AMC + ostatni tryb , jako turbo załączane są pozostałe 4AMC.
4,5A z dobrego ogniwa 26650. Bdb zasięg i ilość światła.
2) L2 2S z diodą MT-G2. Driver LD-2D wzmocniony do 4,5A.
Na driver został nalutowany styk mosiężny i sprężynka (z innego drivera).
Fabryczny włącznik forward został wymieniony na reverse + dłuższa i sztywniejsza sprężynka.
Duuuużo światła dobrej jakości równomiernie rozłożonego. Daleko i szeroko.
3) L2 2S z XP-L HI V3 3C. Driver 5A
Było trochę pracy z połączeniem dwóch płytek drivera razem. Pomiędzy płytki thermopad , nad driver także.
Dolutowana sprężynka do płytki stykowej (trochę skrócona).
Z podkładką z C8 lepiej skupia. XP-L HI V3 x 5A - "ostra igła" wyszła.
Zasilanie 2S pozwala na pełną stabilizację do końca pojemności ogniw.
Wersja 4) XP-G2 S4 skalp. Prąd 4.5A.
Zintegrowane przedłużki na 2 x 26650. Inna faktura powierzchni. Według mnie pewniejszy chwyt.
Wersja z MT-G2 identyczna z 2) , Driver 5,3A
Zdjęcia jak świecą poniżej.