Po pierwsze WITAM! wszystkich kolegów serdecznie To mój pierwszy post i cieszę się, że mogłem tu zawitać
W związku z moim zapytaniem może by można było ten dział troszkę przemianować, bo diodki w motorach też są
Mam problem z żarówką z podwójnym włóknem działającą jako pozycyjna i stop, bo włokno pozycyjne przepala się często ze względu na wstrząsy jakie tył dostaje.
Patrzyłem w sklepie za diodowymi zamiennikami dla żarówek, ale te które widziałem świecą żałośnie. Dlatego chcę tam wpakować parę ładnych diodek z driverkiem, bo jest na to miejsce.
Pytanko do was koledzy, czy lepiej będzie użyć 4 diodek 'noname' niby po 100lumenów od ARTRONICpl czy lepiej może dwie CREE XP-E bin Q5 od rgblighting z allegro?
Czytałem tu gdzieś że 21W żarówka daje ok 200lm, a skoro to mają być już diody, to lepiej jak będą świeciły mocniej
I czy lepiej będzie przykręcić tego stara śrubkami czy może lepiej to kleić na jakimś kleju termoprzewodzącym?
Jeśli macie jakieś sugestie to chętnie posłucham
Tylne stop światełko w motorze
-
- Posty: 602
- Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
- Lokalizacja: podlasie
Największy problem w przeróbkach oświetlenia to homologacja (a raczej jej brak po przeróbkach)
http://www.allegro.pl/item651734850_led ... 350ma.html
A nie lepiej czerwoną?madart pisze:czy lepiej będzie użyć 4 diodek 'noname' niby po 100lumenów od ARTRONICpl czy lepiej może dwie CREE XP-E bin Q5
http://www.allegro.pl/item651734850_led ... 350ma.html
Powinny świecić tak samo jasno i mieć taki sam rozkład (żeby nie oślepiać innych i niepotrzebnie nie zwracać na siebie uwagi panów w niebieskim).madart pisze:Czytałem tu gdzieś że 21W żarówka daje ok 200lm, a skoro to mają być już diody, to lepiej jak będą świeciły mocniej