Jaka latarka typu edc
-
Jaka latarka typu edc
Witam wszystkich serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość
Jestem laikiem jeśli chodzi o latarki dlatego proszę o pomoc w wyborze dobrego sprzętu
Mam zamiar kupić latarkę typu every day use.
Założenia parametrów latarek:
1. Moc świecenia otymalnie ~1000lm
2. wymiary do ok 15cm, waga do ok. 150g. (coś raczej do paska niż do kieszeni)
3. wodoszczelność pożądana min IPX7
4. Tryb strobo pożądany
5. Akumulator 18650
6. Cena do ok. 250zł
7. Opcjonalnie możliwość zamontowania na rowerze
Póki co zastanawiałem się nad modelami
Olight M22,
Convoy M2
Convoy S6
Mactronic thunder xtr
z wymienionych latarek znalazłem Convoy modowany, i tym jestem najbardziej zainteresowany, choć w tym wypadku dokupić trzeba jeszcze akcesoria...
http://allegro.pl/convoy-m2-xp-l-1080lm-5000k-ster-rozszerzony-2-0-i5760523651.html
Może są jeszcze inne modele godne uwagi? Poproszę o jakieś sugestie i z góry dziękuję
Jestem laikiem jeśli chodzi o latarki dlatego proszę o pomoc w wyborze dobrego sprzętu
Mam zamiar kupić latarkę typu every day use.
Założenia parametrów latarek:
1. Moc świecenia otymalnie ~1000lm
2. wymiary do ok 15cm, waga do ok. 150g. (coś raczej do paska niż do kieszeni)
3. wodoszczelność pożądana min IPX7
4. Tryb strobo pożądany
5. Akumulator 18650
6. Cena do ok. 250zł
7. Opcjonalnie możliwość zamontowania na rowerze
Póki co zastanawiałem się nad modelami
Olight M22,
Convoy M2
Convoy S6
Mactronic thunder xtr
z wymienionych latarek znalazłem Convoy modowany, i tym jestem najbardziej zainteresowany, choć w tym wypadku dokupić trzeba jeszcze akcesoria...
http://allegro.pl/convoy-m2-xp-l-1080lm-5000k-ster-rozszerzony-2-0-i5760523651.html
Może są jeszcze inne modele godne uwagi? Poproszę o jakieś sugestie i z góry dziękuję
Mamy dział handlowy: Sklepik , nie ma potrzeby dopłacać do prowizji allegro.
Hmmmm
Ja polecę bo znam osoby z forum baaardzo zadowolone z tej latarki :
Zebralight SC600 Mk II L2 18650 XM-L2