Zgodnie z nagłówkiem strony w pierwszym poście publikuję słowo (l. poj!) powitania - witam!
Tak więc poszukując dobrego oświetlenia do roweru kupiłem takową latarkę na Aliexpressie: aliexpress.com, a mocowanie do kierownicy rozwiązałem poprzez dwie obejmy (obejma ) do rur (jedna na kierownicy, druga na lampce - ta na lampce bez "gumy") połączone metrowym prętem gwintowanym dociętym do kilku cm piłką tarczkową (można brzeszczotem). Wygląda to wbrew pozorom BARDZO estetycznie, dużo lepiej niż mocowanie oryginalnej lampki rowerowej LED np. Mactronica. Problemem okazał się czas pracy - na oryginalnej wyjmowanej baterii razem z przetwornicą (to srebrne na zdjęciu wysuwane) koło godziny (dokładnie nie mierzyłem). Jako że nie mogłem znaleźć nigdzie takiej baterii zamiennej oraz poszukiwałem elastycznego rozwiązania wyprowadziłem z "baryłki" (gdzie w środku są 3 ogniwa 18650 paketowane, wklejone na stałe, dające razem 11,1V) krótki kabelek zakończony gniazdem "jack" (jack). Z drugiej strony koszyczek na 3x18650 (koszyk)dający 11,1V, na którego końcu zamontowałem analogiczny wtyk. Teoretycznie mógłbym zawiesić go na kierownicy, lecz ze względu na to, iż na niej mam mało miejsca (uchwyt na smartfona, klakson, dzwonek) zmontowałem przedłużacz wzdłuż ramy, a koszyk umieściłem w wodoszczelnych sakwach (które zawsze i tak wożę).
Jeżeli będę miał czas (nie gwarantuję) zrobię kilka zdjęć i wstawię.
Pozdrawiam,
SM
Modyfikacja przetwornicy od chiń. HIDa oraz montaż do roweru
11,1V x 2,2A= ~24W czyli masz tam palnik 20W a nie 50W ... Szczerze powiedziawszy za tą kwotę (mam nadzieję, że dałeś 90$) wolał bym kupić LEDowe lampki choćby to miała być Solarstorm X2 / X3 i dać ją do zmodowania. Wyszło by taniej i lepiej. Niemniej pakiet 3S2P z ogniw ~3Ah powinien wydłużyć czas świecenia do 3h a to wystarczy na jakieś większe wypady, choć zawsze wolał bym mieć możliwość włączenia niższego trybu i tym samym wydłużenia czasu do min 8h.