Strona 1 z 42

GearBest - opinie

: wtorek 11 sie 2015, 13:57
autor: ElSor
Jako, że powstał nowy dział, zakładam nowy temat, w którym możemy podzielić się opiniami dotyczącymi sklepu GB.

Osobiście zakupu dokonałem u nich 2 czy 3x (czołówki Skilhunt oraz Courui D01). Zakup przebiegł beż żadnych problemów. Towary były zapakowane odpowiednio i dojechały całe.
Ceny mają wypośrodkowane a czasem na promocji (np przy zakupie Shilhunta) najlepsze na rynku. O ile dobrze mi wiadomo, to także kamerki Xiaomi Yi mają w najlepszej cenie, bo są oficjalnymi ich dystrybutorami.

: piątek 14 sie 2015, 10:04
autor: 1984
Ja kupiłem u nich nozyk sanrenmu 710, mieli w dobrej cenie coś koło 23 pln, wszystko ok.
Następnie był olight s10 i w tym przypadku ocena niedostateczna z minusem (wiadomo o co chodzi).
A ostatnio mieli olighta m3xs za niecałe $89 czy $88 i nie mogłem się oprzeć: ) i tu też wszystko ok

: piątek 14 sie 2015, 13:13
autor: Hefajstos
Ja u nich dokonałem zakupu cztery razy. Trzy z nich były w porządku, towar zgodny z opisem, dobrze zapakowany, natomiast przy czwartym zakupie otrzymałem podrobione czerwone convoy-e.

: piątek 14 sie 2015, 14:09
autor: ptja
Ja czekam od połowy czerwca na C8. Na razie założyłem spór w Paypalu i przekształciłem go w roszczenie (pilnuję terminów). To pierwsza zagubiona przesyłka od nich (i druga w ogóle z Chin, na kilkanaście pewnie).

: piątek 14 sie 2015, 21:33
autor: pietros
Ostatnio kupiłem kamerkę do auta. Okazało się, że ma problem z ostrością. Jestem w stanie sam to naprawić, więc dogadałem się na 30% zwrotu. Dostałem informację, że otrzymam pieniądze w ciągu 3-5 dni na konto. Po pięciu dniach przypomniałem się (wspomniałem o możliwości założenia sporu na paypal) i otrzymałem informację, że pieniądze otrzymam w ciągu 1-3 dni. Dwa dni minęły i nic, w poniedziałek zakładam spór.

Po za tym poprzednie siedem zamówień bez problemu.

: piątek 14 sie 2015, 22:26
autor: kurdolf
Pietros ja też czekam na kamerkę, za tą ostrość zaproponowali drugą za 30 $. Już ze trzy tygodnie czekam i nie mają chęci wysłać. Pisałem do nich kiedy wyślą i odpisali że muszę czekać 5-7dni. Minęło 10 i cisza, dziś rano wysłałem im dobitnego maila, zobaczymy co odpiszą. Reszta zamówień też bez większych problemów.

: poniedziałek 17 sie 2015, 10:22
autor: Marcin S.
Moje zamówienie nożyków na Gearbest skończyło się roszczeniem na Paypalu i zwrotem kasy. Kontakt z obsługą byle jaki (namawiali mnie tylko na odstąpienie od roszczenia). Pewnie jednostkowy przypadek, ale więcej tam kasy nie zaryzykuję.

Pzdr.
M.

: poniedziałek 17 sie 2015, 13:01
autor: Calineczka
Nie podoba mi się takie podejście do klienta.
Piszcie Panowie o wszelkich problemach proszę, jak będzie nieciekawie to zamkniemy ich dział handlowy na naszym forum.

: poniedziałek 17 sie 2015, 13:46
autor: Jacek318
Uzbierało się trochę tych zamówień na GB, i poza głośnikiem Xiaomi wszystko ok. Dobry kontakt.

W sprawie głośnika zaproponowali:

"1)Resend by surface mail for free

Please kindly confirm your delivery address

2)100% product refund to your wallet

You can use this amount for your next order."

Surface = wolny transport morski o ile dobrze przetłumaczyłem. Więc napisałem że chcę zamówić latarkę i czy mogliby wysłać wszystko jedną paczką. Nie zgodzili się.

: poniedziałek 17 sie 2015, 15:15
autor: ptja
Marcin S. pisze:Moje zamówienie nożyków na Gearbest skończyło się roszczeniem na Paypalu i zwrotem kasy. Kontakt z obsługą byle jaki (namawiali mnie tylko na odstąpienie od roszczenia). Pewnie jednostkowy przypadek, ale więcej tam kasy nie zaryzykuję.
Ja w połowie czerwca zamówiłem C8, zareklamowałem po 25 "business days", że nie doszło, przed upływem 45 dni założyłem spór i ostatnio przekształciłem go w roszczenie.
W wymienianej korespondencji podali mi tracking number (moja przesyłka była bez trackingu, czyżby mieli tracking i tak, ale nie podają go, jeśli się nie zapłaci?) i z niego wynika, że 23.06 wyruszyła do PL (na tym historia się kończy).
Tez mnie prosili o zakończenie sporu, ale wolę mieć z powrotem kasę w Paypalu niż zwrot we wrześniu (napisali, że jak nie przyjdzie w ileś tam "business days" od zamówienia, to zrefundują i ta data wypada prawie 3 miesiące od zamówienia). Może zamówię jeszcze raz, a może wydam $13,39 inaczej, bo w obliczu narzekań na GB chyba lepiej nie ryzykować znów...

: poniedziałek 17 sie 2015, 19:25
autor: darol
Dokonałem 5 zakupów na trochę ponad 150 dolarów.
Jeśli chodzi o stronę handlową nie mam zastrzeżeń. Przesyłki przygotowywane są po zakupie dość szybko, pakowane prawidłowo, czas dostawy typowy dla zakupów w chińskich sklepach.

Natomiast obsługa po sprzedaży to kpina i żart, ale do rzeczy:
W jednej z przesyłek otrzymałem podrobiony Convoy S2+ red i tu pojawia się pewien zgrzyt.
30 czerwca napisałem ticket w którym wyjaśniłem o co chodzi: latarka ma inny tint, niepasującą podkładkę centrującą, sprężynka w sterowniku cieńsza niż w długopisie, latarka nie świeci prawidłowo - przerywa, często nie włącza się i w środku są ślady cieczy.
Załączyłem oczywiście fotki, łącznie z foto zimnego tintu, miał być jak piszą "Color temperature: 4300 - 4500K "
Reklamowałem też towary na Banggood czy Fasttech tam w takiej sytuacji wymienia się 3 maile, wszystko trwa 3 dni i kasa wraca na paypal lub wysyłany jest nowy produkt, zawsze miałem poczucie, ze ktoś chce to załatwić tak bym był zadowolony.
Niestety nie tutaj, za 2 dni otrzymałem odpowiedź z cyklu: "analizowaliśmy foty i wszystko jest ok", ale mogą dać mi 100pkt. Na to ja, żeby nie robili żartów, bo wiem doskonale jak wygląda taka temperatura barwowa i jeszcze nigdy nie widziałem aluminiowej piguły w convoy'u i podejrzewam, że to podróba. W tym czasie wypłynęło sporo podrobionych tego typu latarek.
Po 12 dniach otrzymałem info, że analizowali to drugi raz i mogą wysłać mi latarkę raz jeszcze lub zwrócić kasę na "GB wallet". Poprosiłem o latarkę i sprawdzenie jej przed wysyłką, bo nie chcę znowu bubla. Po 2 dniach odpisali, że ok i żebym za 2 - 3 dni sprawdził mail, bo będzie tam info o wysyłce. Minęło 7 dni, więc grzecznie zapytałem gdzie ta wysyłka i jeśli jeszcze nie wysłali to poproszę jednak zwrot kasy najlepiej na paypal.
Następnego dnia otrzymałem odpowiedź, że produkt przechodzi test jakości i po 3 - 5 dniach nastąpi wysyłka. Po 8 dniach (oczywiście brak info o wysyłce) zgłosiłem spór na paypal. Kilka razy nakłaniali mnie do jego zamknięcia w odpowiedzi pisałem, że chce kasę i że wysyłają na prawo i lewo podrobione s2+ i nie chcę ryzykować. Po tygodniu głupich gadek podniosłem spór do roszczenia, zaproponowali mi 5$ więc rzecz jasna odrzuciłem i czekam co będzie dalej.
Ogólnie szarpią się już półtora miesiąca z czymś co inni załatwiają w kilka dni.

Miałem się tak nie rozpisywać, ale naiwnie liczę na to, że takie wpisy mogą poprawić jakość obsługi.
Gdyby nie takie historie byliby w czołówce, a tak są tylko przeciętni od czasu do czasu z dobrymi cenami - szkoda.

: poniedziałek 17 sie 2015, 20:12
autor: Kubuś Puchatek
darol pisze: W jednej z przesyłek otrzymałem podrobiony Convoy S2+ red i tu pojawia się pewien zgrzyt.
Będę śledził ten wątek, bo otrzymałem też podrabianego czerwonego Convoya.

Oni chyba wysyłają je losowo (orginał/podróba), bo w opiniach ludzie wrzucają zdjęcia "wnętrzności" i widać różnicę, np. tutaj orginał, a tutaj podróbka
Dla tego na razie przestrzegam przed kupnem latarki z tego linku.

[dodano]
Dostałem taką odpowiedź:
"Have confirmed with the supplier, the Convoy S2+ flash light is original. It would be different batches but the same manufacturer."
Oraz propozycję otrzymania 100 pkt w ramach zadośćuczynienia.
Zanim podejmę decyzję co dalej, macie może link do producenta tych latarek?

Pozdrawiam
Kamil

: środa 19 sie 2015, 13:57
autor: pietros
pietros pisze:Ostatnio kupiłem kamerkę do auta. Okazało się, że ma problem z ostrością. Jestem w stanie sam to naprawić, więc dogadałem się na 30% zwrotu. Dostałem informację, że otrzymam pieniądze w ciągu 3-5 dni na konto. Po pięciu dniach przypomniałem się (wspomniałem o możliwości założenia sporu na paypal) i otrzymałem informację, że pieniądze otrzymam w ciągu 1-3 dni. Dwa dni minęły i nic, w poniedziałek zakładam spór.

Po za tym poprzednie siedem zamówień bez problemu.
Dzisiaj rano otrzymałem za kamerę 30% zwrotu na konto.

: środa 19 sie 2015, 15:21
autor: kurdolf
A moja dziś pojawiła się w trakingu :)

: środa 19 sie 2015, 19:00
autor: darol
A ja znowu otrzymałem prośbę o zamknięcie sporu - ręce opadają :zly:
Kubuś Puchatek pisze: Zanim podejmę decyzję co dalej, macie może link do producenta tych latarek?
Chyba tutaj http://www.aliexpress.com/store/product ... 38688.html