Strona 1 z 1

Montaż świateł dziennych we wnętrzu klosza reflektora.

: wtorek 21 lip 2015, 07:44
autor: kalafon
Cześć.
Posiadam standardowe reflektory halogenowe z osobnymi odbłyśnikami mijania/drogowe. Z racji, iż będę w niedługim czasie wykonywał retrofit na bixenon, pomyślałem o zamontowaniu świateł dziennych NSSC 510HP w miejsce odbłyśnika świateł drogowych. Pytanie czy taka przeróbka lampy może być podstawą do zatrzymania dowodu oraz czepialstwa ze strony policji? Pomijam już fakt dołożenia samej soczewki bo to każdy robi na własną odpowiedzialność...

Pozdrawiam.

: wtorek 21 lip 2015, 07:55
autor: pier
No to chyba oczywiste. A już na pewno czepi się tego ubezpieczyciel przy okazji kolizji wypadku.

: wtorek 21 lip 2015, 17:53
autor: skaktus
Sam bixenon to kiepski pomysł - brak homologacji lub po prostu widać, że to ewidentna przeróbka. Montaż dziennych to samo. Nie trzeba być za bardzo kumatym, żeby zauważyć że coś było przerabiane.

: czwartek 23 lip 2015, 07:47
autor: kalafon
No tak, już się zreflektowałem jeśli chodzi o ten pomysł... dzienne idą w halogeny, choć i tak będą za szybką ze względu, że mam halogeny pod kątem i nie dałoby się tego zrobić w sposób nieprzypominający druta.
Co do retrofit... z tego co pamiętam chyba sam się nad tym poważnie zastanawiałeś. To już indywidualna kwestia i każdy musi sam podjąć decyzję czy iść tą drogą. Jednakże dzienne w miejsce świateł drogowych mogłoby być już lekkim przegięciem (choć logicznie montaż byłby całkiem zasadny).

: czwartek 23 lip 2015, 22:13
autor: pegasus_sis
dzienne idą w halogeny, choć i tak będą za szybką
A chłodzenie? Podłącz je "na sucho" i pomacaj po kilku minutach świecenia. Jeżeli radiator nie parzy (za bardzo :wink:) , możesz montować za szybką. Byle nie w zamkniętej przestrzeni.

: piątek 24 lip 2015, 10:20
autor: kalafon
Tak zrobię dziś godzinny test ale z tego co ostatnio patrzyłem to nie grzały się mocno, bardziej nagrzał się moduł drl. W zależności od temperatury będą całkowicie zabudowane bądź z odsłoniętym tyłem.