Strona 1 z 1
Rodzaj palnika philips.
: wtorek 16 cze 2015, 19:58
autor: extreme_ilumin
Witam.
Potrzebuje pomocy w rozszyfrowaniu typu mocowania tego palnika.
Zakupiłem lampy po przeróbce z H4 na bi xenon i w środku siedziało takie coś. Na palniku są szczątki producenta tzn. Philips.
Nie mam zbyt wiele czasu na grzebaniu w necie ale znalazłem coś na stronce jakiejś arabskiej firmy zajmującej się retrofitem.
Tam taki palnik nosił oznaczenia E26.
: wtorek 16 cze 2015, 20:54
autor: Jacekkg
To nie jest produkt philipsa
Palniki sa typu ( zobacz ktory jest podobny szujajac w google)
D1S
D2S
D3S
D4S
D2R
: wtorek 16 cze 2015, 21:22
autor: extreme_ilumin
Właśnie znalazłem drugi palnik z tych lamp był zakopany w pudle i okazało się że to rodukt na licencjonowany Philipsa.
: wtorek 16 cze 2015, 21:29
autor: extreme_ilumin
Jacekkg pisze:
Palniki sa typu ( zobacz ktory jest podobny szujajac w google)
D1S
D2S
D3S
D4S
D2R
Niestety nie trafiłeś. Znalazłem to jest H 11.
Temat do zamknięcia.
: środa 17 cze 2015, 17:31
autor: skaktus
Nie ma czegoś takiego jak palnik H11 typu xenon. To co masz to zwykła podróba, Philips czegoś takiego nie produkuje. Chłam i tyle.
: środa 17 cze 2015, 17:59
autor: extreme_ilumin
skaktus pisze:Nie ma czegoś takiego jak palnik H11 typu xenon. To co masz to zwykła podróba, Philips czegoś takiego nie produkuje. Chłam i tyle.
Nie interesuje mnie kto pod kogo się podszywa lub udaje.
Przeczytałem co było napisane.
H11 to rodzaj mocowania i i tym mówiłem a reszta ludzi się myli ?!
Wyrocznia skaktus powiedział i tak ma być? ?
: czwartek 18 cze 2015, 17:06
autor: skaktus
Tak, reszta się myli bo to co pokazałeś to chińskie podróby które nie mają homologacji i są nielegalnie sygnowane markami typy Philips, Osram itd. Prawo opisuje mocowania H11, H1, H3, H4 i wiele innych jako mocowania dla ŻARÓWEK, nie dla palników. Jedyne mocowania / rodzaje palników xenonowych zatwierdzone przez producentów to:
D1S /D1R
D2S/D2R
D3S/D3R
D4S/D4R
i nie ma nic innego. Każdy inny produkt typu H4 czy choćby Twój H11 to podróba prosto z Chin. Po prostu jeździsz na tandecie i tyle...
: czwartek 18 cze 2015, 17:33
autor: extreme_ilumin
Skaktus poluzuj gacie bo masz straszne parcie na szkło. Ty na drugie imię powinieneś mieć HOMOLOGACJA.
Nigdzie nie pisałem że na tym jeżdżę tylko pytałem o typ mocowania bo dostałem lampy do przeróbki i w jednej był palnik z mocowaniem H11 a w drugim H4.
Klient sam odkupił lampy po retroficie od kogoś innego.
Lampy posiadały dwa różne palniki i to wszystko aha jeszcze mają soczewki bi xenon oczywiście bez "homologacji"
: piątek 19 cze 2015, 09:06
autor: skaktus
extreme_ilumin pisze:
Nigdzie nie pisałem że na tym jeżdżę tylko pytałem o typ mocowania bo dostałem lampy do przeróbki i w jednej był palnik z mocowaniem H11 a w drugim H4.
extreme_ilumin pisze:
Zakupiłem lampy po przeróbce z H4 na bi xenon i w środku siedziało takie coś.
To jak w końcu ? Dostałeś czy kupiłeś ? W pierwszym poście piszesz inaczej.
extreme_ilumin pisze:Lampy posiadały dwa różne palniki i to wszystko aha jeszcze mają soczewki bi xenon oczywiście bez "homologacji"
extreme_ilumin pisze:
(...) w jednej był palnik z mocowaniem H11 a w drugim H4.
(..)
Lampy posiadały dwa różne palniki i to wszystko aha jeszcze mają soczewki bi xenon oczywiście bez "homologacji"
Nie ma soczewek bixenon z palnikiem H4 bo palnik H4 sam w sobie jest 2 funkcyjny, H4 xenon made in china jest realizowany przez chińczyków na 3 sposoby:
-stały palnik xenonowy i żarówka do długich
-ruchomy palnik xenonowy dla mijania i długich
-dwa niezależne palniki dla mijania i długich
Jedyne co jest na H4 to soczewki bi-xenon które mają mocowanie właśnie jak żarówka H4 w postaci blaszki / kołnierza z żarówki tego typu.
: piątek 19 cze 2015, 10:18
autor: extreme_ilumin
Od początku :
Lampy dostałem do przeróbki ale napisałem w imieniu klienta (kolegi) ze kupiłem.
W jednej lampie palnik z mocowaniem H11
W drugiej lampie palnik z mocowaniem H4 zeszlifowany tak żeby przypominał ten drugi H11.
Soczewki z przesłona na elektromagnesie.
Światło długie realizowane poprzez ruch przesłony wew. soczewki.
Całość podpięty pod kostki z fabrycznej instalacji H4
Straszna rzeźba ale jakoś to funkcjonowało.
Soczewki z jakiegoś auta, w celu montażu wytoczono tulejki z gwintem zew.
Wszystkie przetwornice i palniki pewnie są to chińskie podzespoły ale na jednej jest napis Philips wiec tym się kierowałem.
Podejrzewam że lampa w oryginale miała mocowanie pod palnik D2S tylko owa toczona tulejka zrobiła z niej no name.
: piątek 19 cze 2015, 11:39
autor: Jimmy
Wszystkie Xenony z oznaczeniami Hxx to podroby. Wymyślone żeby wstawiać je w miejsce zwykłego halogenu . Dziwne żeby ktoś przerabiał lampę xenonową na podrabiany palnik. Raczej była to zwykła lampa na żarówkę halogenową i ktoś wstawia HID. Tak są lampy z soczewką do "zwykłych" żarówek halogenowych. Np sporo fiatow tak ma. Croma, punto...
: piątek 19 cze 2015, 18:31
autor: skaktus
Jeśli jest fabryczna instalacja na H4 to xenonu tam nie było tylko żarówka H4 i ktoś odwalił kite a nie przeróbkę. Jest pełno zestawów do prostego montażu - zdjąć klosz, wstawić soczewkę, przykręcić tuleję i gotowe. Nie da się tego zrobić źle. Do tego mając H4 można zakupić soczewki do których wchodzi palnik D2S.
: piątek 19 cze 2015, 19:12
autor: extreme_ilumin
Lampa pochodzi od nissana x trail z 2014 i fabrycznie była tam żarówka H4 ktoś wcześniej zanim kumpel to kupił rozkleił lampy wrzucił soczewki i dorobił na tokarce uchwyt na H11 co w drugiej lampie robił palnik z mocowaniem H4 nikt nie wie.
Teraz idą tam soczewki pod D2S albo całkowicie zmienimy lampy.